Guerilla marketing jsko netradiční forma marketingové komunikace
Guerilla marketing as a form of non-traditional marketing communication
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29038Identifikátory
SIS: 86740
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanský, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Bakalářská práce "Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace" pojednává o guerilla marketingu coby trendu v marketingové komunikaci, prostřednictvím kterého lze oslovit cílovou skupinu. Práce popisuje samotný pojem guerilla marketing, zároveň určuje, pro koho je vhodné jeho použití, vymezuje tento fenomén v celkovém kontextu marketingové komunikace a vrací se až k jeho historickým kořenům. Dále práce seznamuje se specifickými formami guerilla marketingu a s distribučními cestami, které definují, v jakých podobách lze sdělení zákazníkovi doručit. Krátce se zabývá efektivností této metody a současně na guerilla marketing nahlíží z etické stránky a z hlediska právních omezení. Nakonec na příkladu kampaně telefonního operátora Vodafone ukazuje, jak jsou kampaně tohoto typu komunikovány, s jakými nástrahami a důsledky se při své realizaci mohou setkat a jakým způsobem řeší etickou otázku.
The bachelor thesis "Guerilla marketing as a form of non-traditional marketing communication" deals with the guerilla marketing as a trend of marketing communication, through which the message can be sent to the target group. The thesis describes guerilla marketing itself, it also specifies, who can use this method, defines the phenomena in general context of marketing communication and goes back to the origin of the concept. Furthermore thesis introduces the reader with specific forms of guerilla marketing and ways how to distribute and deliver the message to the customer. The thesis briefly explains efficiency of this method and simultaneously discusses the issue of ethics and law. Finally it describes the guerilla campaign of mobile operator Vodafone, the way, how such campaigns can be communicated, including the obstacles and consequences of their realization and the solutions of ethic parameters.