Značka H&M na českom trhu od roku 2003
H&M brand in Czech market since 2003
Značka H&M na české trhu od roku 2003
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/28886Identifikátory
SIS: 86742
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanská, Nora
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Slovenština
Známka
Výborně
Bakalářská práce "Značka H&M na českom trhu od roku 2003" pojednává o působení švédského módního řetězce Hennes & Mauritz AB na českém trhu. V rámci daného tématu se v úvodu věnuje výkladu a definici pojmu "fast fashion," specifického obchodního konceptu, jehož představitelem je právě H&M. Dále popisuje vstup značky na český trh a marketingové aktivity, které značka na území České republiky podnikla. Ve svém jádru analyzuje komunikační mix značky a zároveň porovnává zvolené techniky a nástroje komunikace H&M s přímou konkurencí reprezentující model "fast fashion." Závěrem se zaměřuje na konkrétní marketingovou aktivitu H&M - kolekce vytvářené ve spolupráci se známými módními návrháři a celebritami. Cílem práce je představit ucelený pohled na působení značky na českém trhu a nakonec pomocí SWOT analýzy zdůraznit možné hrozby a příležitosti do budoucna.
Bachelor thesis "H&M brand in Czech market since 2003" deals with the position of the Swedish fashion retail chain Hennes & Mauritz AB on the Czech market. Within a given theme, the objective of the introduction is to interpret and define a term "fast fashion." H&M brand represents this specific business concept. Furthermore, the thesis describes marketing activities of the brand when entering Czech market. At its core, it analysis the communication mix of the brand and compares its communication tools and techniques with the direct competitors of H&M (representing the concept of fast fashion as well). Finally, the thesis focuses on one particular marketing activity - fashion collections created in collaboration with famous fashion designers and celebrities. The main objective of the thesis is to present a comprehensive insight of the brand on the Czech market and then, through SWOT analysis to highlight the potential threats and opportunities in the future.