Zobrazit minimální záznam

Funding of tertiary education in the Czech Republic in comparison to the Swedish systém
dc.contributor.advisorKoprnická, Kamila
dc.creatorBurešová, Nikola
dc.date.accessioned2017-04-20T20:26:10Z
dc.date.available2017-04-20T20:26:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28571
dc.description.abstractTato práce analyzuje současnou situaci financování terciárního vzdělávání v České republice a východiska pro možnou reformu systému na základě dokumentu zpracovaného Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, tzv. Bílé knihy a ekonomických teorií Barra, Friedmana a Palacia, které v různých obměnách fungují v řadě zemí OECD. Podrobněji je popsán švédský systém. Okrajově jsou zmíněny některé výsledky výzkumů postoje studentů českých vysokých škol k možnostem spolufinancování studia provedené Akademií věd České republiky v roce 2004 a 2008. Současně byly použity některé závěry vyplývající z dotazníku vytvořeného v rámci zpracování této práce.cs_CZ
dc.description.abstractThis work analyses the current situation of tertiary education funding in the Czech Republic and tries to find grounds for a possible reform of the funding system on the basis of a document issued by the Czech Ministry of Education, Bílá Kniha (transl. White Paper) and economics theories of Barr, Friedman and Palacios, which in different ways have been applied in various countries of OECD. The Swedish funding system is described in more detail. Some results of the reseach into the attitude of the Czech students about the possibilities of cofinancing their tertiary education, which was conducted by the Academy for the Sciences of the Czech Republic in 2004 and 2008 are mentioned marginally. Simultaneously, the data from a special research made only for this work are used.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleFinancování terciálního vzdělávání v České republice ve srovnání se systémem fungujícím ve Švédskucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId87183
dc.title.translatedFunding of tertiary education in the Czech Republic in comparison to the Swedish systémen_US
dc.contributor.refereeKameníček, Jiří
dc.identifier.aleph001377355
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomiecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomiecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomicsen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce analyzuje současnou situaci financování terciárního vzdělávání v České republice a východiska pro možnou reformu systému na základě dokumentu zpracovaného Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, tzv. Bílé knihy a ekonomických teorií Barra, Friedmana a Palacia, které v různých obměnách fungují v řadě zemí OECD. Podrobněji je popsán švédský systém. Okrajově jsou zmíněny některé výsledky výzkumů postoje studentů českých vysokých škol k možnostem spolufinancování studia provedené Akademií věd České republiky v roce 2004 a 2008. Současně byly použity některé závěry vyplývající z dotazníku vytvořeného v rámci zpracování této práce.cs_CZ
uk.abstract.enThis work analyses the current situation of tertiary education funding in the Czech Republic and tries to find grounds for a possible reform of the funding system on the basis of a document issued by the Czech Ministry of Education, Bílá Kniha (transl. White Paper) and economics theories of Barr, Friedman and Palacios, which in different ways have been applied in various countries of OECD. The Swedish funding system is described in more detail. Some results of the reseach into the attitude of the Czech students about the possibilities of cofinancing their tertiary education, which was conducted by the Academy for the Sciences of the Czech Republic in 2004 and 2008 are mentioned marginally. Simultaneously, the data from a special research made only for this work are used.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013773550106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV