Zobrazit minimální záznam

Foreign publicism of the Týden magazine
dc.contributor.advisorOsvaldová, Barbora
dc.creatorDvořáková, Zdenka
dc.date.accessioned2017-04-20T16:36:07Z
dc.date.available2017-04-20T16:36:07Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/27574
dc.description.abstractBakalářská práce "Zahraniční publicistika časopisu Týden" pojednává o publicistických textech se zahraniční tematikou v časopise Týden. Snaží se pojmenovat jejich žánr (glosa, komentář, úvodník a sloupek), k čemuž napomáhá první část práce, která popisuje, jak by tyto žánry měly vypadat podle odborné literatury. V druhé části se pak práce zabývá svým hlavním cílem, a sice tím, jak se těchto definic autoři drží, a jakým směrem jednotlivé žánry posouvají. Také je zde rozebrán obsah těchto textů včetně toho, jaká témata se tu nejvíce objevují, a jaké názory na světové události redaktoři zastávají. Práce se snaží mimo jiné nastínit, jaký obraz o různých cizích zemích časopis Týden ve svém publiku vyvolává. Práce analyzuje více než polovinu jednoho ročníku časopisu Týden, konkrétně období červen až prosinec 2008.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Foreign publicism of the Týden Magazine" cleals with publicistic texts with foreign topics published in the Týden Magazine. It tries to narned the genre (gloss, comment, editorial and column), which the first part of the thesis acts. This part clescribc s, how these genres should be written according to technicalliteraturc. The second part dwells on the main intent of the thesis, namely the measure of keeping these c1efinitions by authors. It also looks how they these genres change. There is also performed content ol' texts, the most frequent topics and opinions of redactors about world events. The thesis also tries to find out the stereotypical view of various foreign countries, which the magazine shows to its public. The thesis analyzes more than hall' one year of the Týden magazine, especially period between June anel December 2008.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleZahraniční publicistika časopisu Týdencs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-27
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId82119
dc.title.translatedForeign publicism of the Týden magazineen_US
dc.contributor.refereeNěmcová Tejkalová, Alice
dc.identifier.aleph001195016
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Zahraniční publicistika časopisu Týden" pojednává o publicistických textech se zahraniční tematikou v časopise Týden. Snaží se pojmenovat jejich žánr (glosa, komentář, úvodník a sloupek), k čemuž napomáhá první část práce, která popisuje, jak by tyto žánry měly vypadat podle odborné literatury. V druhé části se pak práce zabývá svým hlavním cílem, a sice tím, jak se těchto definic autoři drží, a jakým směrem jednotlivé žánry posouvají. Také je zde rozebrán obsah těchto textů včetně toho, jaká témata se tu nejvíce objevují, a jaké názory na světové události redaktoři zastávají. Práce se snaží mimo jiné nastínit, jaký obraz o různých cizích zemích časopis Týden ve svém publiku vyvolává. Práce analyzuje více než polovinu jednoho ročníku časopisu Týden, konkrétně období červen až prosinec 2008.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Foreign publicism of the Týden Magazine" cleals with publicistic texts with foreign topics published in the Týden Magazine. It tries to narned the genre (gloss, comment, editorial and column), which the first part of the thesis acts. This part clescribc s, how these genres should be written according to technicalliteraturc. The second part dwells on the main intent of the thesis, namely the measure of keeping these c1efinitions by authors. It also looks how they these genres change. There is also performed content ol' texts, the most frequent topics and opinions of redactors about world events. The thesis also tries to find out the stereotypical view of various foreign countries, which the magazine shows to its public. The thesis analyzes more than hall' one year of the Týden magazine, especially period between June anel December 2008.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011950160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV