dc.contributor.advisor | Tomková, Anna | |
dc.creator | Šafránková, Dana | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T09:35:09Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T09:35:09Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/2642 | |
dc.description.abstract | Při zadávání diplomové práce jsem se snažila vybrat si téma, které by mi pomohlo ujasnit si svoje postavení v procesu učení. Byla jsem si vědoma nedostatků, které mám jako neaprobovaná učitelka. Základy pedagogických dovedností a schopností jsem se proto rozhodla osvojit na vysoké škole. Během studia jsem se seznámila s přínosy programu RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení) a uvědomila jsem si, že bych se ráda zúčastnila celého kurzu Kritického myšlení. Zajímalo mě, zda mi program může pomoci v profesním a osobnostním růstu. Zbavím se starých bloků, vybudovaných v časech naší původní školní výchovy? Může se učitel naučit být otevřený, přemýšlivý a sebevědomý? Zvažovala jsem podobné otázky velice dlouho a domnívám se, že mnohé profesní problémy se mi, alespoň částečně, podařilo vyřešit. V diplomové práci jsem se snažila poukázat na rozdílné pojetí výuky klasického učitele a na využití jeho možností na primární škole - a učitele, který prošel kurzem Kritického myšlení. Zajímalo mě, do jaké míry je možné se naučit mnohým pedagogickým kompetencím, jak šije osvojit a umět je využívat. Při psaní diplomové práce jsem si uvědomila, jak kompetence souvisí s mojí vlastní osobností, se zkušenostmi a praxí. Pouhým kopírováním ideálních vzorů a příkladů se profesionálním učitelem nikdy nestanu. Dnes si pod pojmem... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Při zadávání diplomové práce jsem se snažila vybrat si téma, které by mi pomohlo ujasnit si svoje postavení v procesu učení. Byla jsem si vědoma nedostatků, které mám jako neaprobovaná učitelka. Základy pedagogických dovedností a schopností jsem se proto rozhodla osvojit na vysoké škole. Během studia jsem se seznámila s přínosy programu RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení) a uvědomila jsem si, že bych se ráda zúčastnila celého kurzu Kritického myšlení. Zajímalo mě, zda mi program může pomoci v profesním a osobnostním růstu. Zbavím se starých bloků, vybudovaných v časech naší původní školní výchovy? Může se učitel naučit být otevřený, přemýšlivý a sebevědomý? Zvažovala jsem podobné otázky velice dlouho a domnívám se, že mnohé profesní problémy se mi, alespoň částečně, podařilo vyřešit. V diplomové práci jsem se snažila poukázat na rozdílné pojetí výuky klasického učitele a na využití jeho možností na primární škole - a učitele, který prošel kurzem Kritického myšlení. Zajímalo mě, do jaké míry je možné se naučit mnohým pedagogickým kompetencím, jak šije osvojit a umět je využívat. Při psaní diplomové práce jsem si uvědomila, jak kompetence souvisí s mojí vlastní osobností, se zkušenostmi a praxí. Pouhým kopírováním ideálních vzorů a příkladů se profesionálním učitelem nikdy nestanu. Dnes si pod pojmem... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Rozvoj učitelských kompetencí - programem RWCT | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-18 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20491 | |
dc.title.translated | The Development of Teacher Responsibility - the RWCT Programme | en_US |
dc.contributor.referee | Hejlová, Helena | |
dc.identifier.aleph | 000395766 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Při zadávání diplomové práce jsem se snažila vybrat si téma, které by mi pomohlo ujasnit si svoje postavení v procesu učení. Byla jsem si vědoma nedostatků, které mám jako neaprobovaná učitelka. Základy pedagogických dovedností a schopností jsem se proto rozhodla osvojit na vysoké škole. Během studia jsem se seznámila s přínosy programu RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení) a uvědomila jsem si, že bych se ráda zúčastnila celého kurzu Kritického myšlení. Zajímalo mě, zda mi program může pomoci v profesním a osobnostním růstu. Zbavím se starých bloků, vybudovaných v časech naší původní školní výchovy? Může se učitel naučit být otevřený, přemýšlivý a sebevědomý? Zvažovala jsem podobné otázky velice dlouho a domnívám se, že mnohé profesní problémy se mi, alespoň částečně, podařilo vyřešit. V diplomové práci jsem se snažila poukázat na rozdílné pojetí výuky klasického učitele a na využití jeho možností na primární škole - a učitele, který prošel kurzem Kritického myšlení. Zajímalo mě, do jaké míry je možné se naučit mnohým pedagogickým kompetencím, jak šije osvojit a umět je využívat. Při psaní diplomové práce jsem si uvědomila, jak kompetence souvisí s mojí vlastní osobností, se zkušenostmi a praxí. Pouhým kopírováním ideálních vzorů a příkladů se profesionálním učitelem nikdy nestanu. Dnes si pod pojmem... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Při zadávání diplomové práce jsem se snažila vybrat si téma, které by mi pomohlo ujasnit si svoje postavení v procesu učení. Byla jsem si vědoma nedostatků, které mám jako neaprobovaná učitelka. Základy pedagogických dovedností a schopností jsem se proto rozhodla osvojit na vysoké škole. Během studia jsem se seznámila s přínosy programu RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení) a uvědomila jsem si, že bych se ráda zúčastnila celého kurzu Kritického myšlení. Zajímalo mě, zda mi program může pomoci v profesním a osobnostním růstu. Zbavím se starých bloků, vybudovaných v časech naší původní školní výchovy? Může se učitel naučit být otevřený, přemýšlivý a sebevědomý? Zvažovala jsem podobné otázky velice dlouho a domnívám se, že mnohé profesní problémy se mi, alespoň částečně, podařilo vyřešit. V diplomové práci jsem se snažila poukázat na rozdílné pojetí výuky klasického učitele a na využití jeho možností na primární škole - a učitele, který prošel kurzem Kritického myšlení. Zajímalo mě, do jaké míry je možné se naučit mnohým pedagogickým kompetencím, jak šije osvojit a umět je využívat. Při psaní diplomové práce jsem si uvědomila, jak kompetence souvisí s mojí vlastní osobností, se zkušenostmi a praxí. Pouhým kopírováním ideálních vzorů a příkladů se profesionálním učitelem nikdy nestanu. Dnes si pod pojmem... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990003957660106986 | |