Zobrazit minimální záznam

The role of motivation in school teaching
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorDejnožková, Lucie
dc.date.accessioned2017-04-19T11:44:28Z
dc.date.available2017-04-19T11:44:28Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21571
dc.description.abstractDiplomová práce "Role motivace ve vyučování" ve své teoretické části pojednává o motivaci, zejména o motivaci ve vztahu ke školnímu prostředí. Věnuje se také vztahu učitele a žáka a pedagogické komunikaci. Je zde nastíněna historie akčního výzkumu a vysvětlena jeho podstata. Jádro práce tvoří praktická část, ve které je prostřednictvím akčního výzkumu hodnocena výuka žáků šestého ročníku základní školy a to vzhledem k motivaci. Nedílnou součástí práce je reflexe zjištěných dat, v závěru pak návrh na řešení problémů ve vyučování, které výzkum ukázal.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis entitled "The role of motivation in school teaching" in its theoretical part deals with motivation, primarily with motivation in a connection with school environment. It devotes to the relation of teacher and pupil and to the pedagogical communication. The brief history of an action research is shown here and explained its principle as well. The essence of this work is the practical part, where the teaching (education) of pupils of the sixth grade of primary school is evaluated by means of an action research. Integral part of this work is a reflection of research data. In conclusion there is a proposal for solving the problems in teaching that has been shown by the research.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleRole motivace ve vyučovánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-24
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId53322
dc.title.translatedThe role of motivation in school teachingen_US
dc.contributor.refereeVáňová, Miroslava
dc.identifier.aleph001583697
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Role motivace ve vyučování" ve své teoretické části pojednává o motivaci, zejména o motivaci ve vztahu ke školnímu prostředí. Věnuje se také vztahu učitele a žáka a pedagogické komunikaci. Je zde nastíněna historie akčního výzkumu a vysvětlena jeho podstata. Jádro práce tvoří praktická část, ve které je prostřednictvím akčního výzkumu hodnocena výuka žáků šestého ročníku základní školy a to vzhledem k motivaci. Nedílnou součástí práce je reflexe zjištěných dat, v závěru pak návrh na řešení problémů ve vyučování, které výzkum ukázal.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis entitled "The role of motivation in school teaching" in its theoretical part deals with motivation, primarily with motivation in a connection with school environment. It devotes to the relation of teacher and pupil and to the pedagogical communication. The brief history of an action research is shown here and explained its principle as well. The essence of this work is the practical part, where the teaching (education) of pupils of the sixth grade of primary school is evaluated by means of an action research. Integral part of this work is a reflection of research data. In conclusion there is a proposal for solving the problems in teaching that has been shown by the research.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990015836970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV