Show simple item record

Opinion of fans on historical icons of a selected club and their usage in marketing comunication
dc.contributor.advisorOpelík, Daniel
dc.creatorHalberštát, Jiří
dc.date.accessioned2025-10-18T09:07:32Z
dc.date.available2025-10-18T09:07:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/202186
dc.description.abstractTitle: Opinion of fans on historical icons of a selected club and their usage in marketing comunication Objectives: The aim of thesis is to introduce the point of view of current fans of football club AC Sparta Praha about historical personas and historical events and suggest a marketing communication based on the history of the club for the management of the organisation AC Sparta Praha. Methods: In the thesis were used two methods, the first one was focus group, based on the findings out of the focus group was estabilished questionnaire which means the second used method was quantitative research, specifically electronical questionnaire. The questionnaire served to collect data from respondents. For description of collected data from focus group was used a combined method of commented and literal transcription and for description of collected data from questionnaire was used method of description analysis. Results: It was detected that expression of unappreciated players is not clear what exactly it means and its understanding is very divided. Experts in the focus group have selected 7 names which were Michal Horňák, Josef Jurkanin, Bohumil Klenovec, Josef Šroubek, Jindřich Rezek, Daniel Kolář and Michal Sáček. Based on their opinions was estabilished questionnaire which was filled by 1404 fans,...en_US
dc.description.abstractNázev: Názor fanoušků na historické osobnosti klubu a marketingová komunikace historie klubu Cíle: Cílem diplomové práce je představit náhled současných fanoušků klubu AC Sparta Praha o historických osobnostech i historických událostech a následně navrhnout marketingovou komunikaci založenou na historii klubu pro management organizace AC Sparta Praha. Metody: V práci byla užity dvě metody, tou první byla ohnisková skupina, na základě jejíž zjištění byl sestaven dotazník, kdy tedy druhou metodou byla metoda kvantitativního šetření, konkrétně elektronického dotazníku, který sloužil k získání dat od respondentů. K popisům získaných dat byla užita kombinovaná metoda komentované a doslovné transkripce v případě ohniskové skupiny, u dotazníkové šetření se jednalo o metodu deskriptivní analýzy. Výsledky: Bylo zjištěno, že ohledně pojmu nedoceněného hráče není jasně dáno, co přesně představuje a jeho chápání je velmi rozlišné. Odborníci v rámci ohniskové skupiny určili 7 jmen, kterými byli Michal Horňák, Josef Jurkanin, Bohumil Klenovec, Josef Šroubek, Jindřich Rezek, Daniel Kolář a Michal Sáček. Na základě jejich názorů byl sestaven dotazníku, který vyplnilo 1404 fanoušků, 230 jich dotazník ukončilo ještě před kompletním vyplněním. Respondenti se s odborníky shodli do jisté míry v pěti případech, u...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectnedoceněný hráčcs_CZ
dc.subjectohnisková skupinacs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectfanoušcics_CZ
dc.subjectodbornícics_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectvybavovánícs_CZ
dc.subjectdefinicecs_CZ
dc.subjectmíra souhlasucs_CZ
dc.subjectSparta Prahacs_CZ
dc.subjectunappreciated playeren_US
dc.subjectfocus groupen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectfansen_US
dc.subjectexpertsen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectrecallingen_US
dc.subjectdefinitionen_US
dc.subjectagreement rateen_US
dc.subjectSparta Prahaen_US
dc.titleNázor fanoušků na historické osobnosti vybraného sportovního klubu a jejich využití v marketingové komunikacics_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-08-21
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId286851
dc.title.translatedOpinion of fans on historical icons of a selected club and their usage in marketing comunicationen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství tělesné výchovy pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství tělesné výchovy pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Education of Physical Education for Upper Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství tělesné výchovy pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.csUčitelství tělesné výchovy pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of Physical Education for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csUznánocs_CZ
thesis.grade.enRecognizeden_US
uk.abstract.csNázev: Názor fanoušků na historické osobnosti klubu a marketingová komunikace historie klubu Cíle: Cílem diplomové práce je představit náhled současných fanoušků klubu AC Sparta Praha o historických osobnostech i historických událostech a následně navrhnout marketingovou komunikaci založenou na historii klubu pro management organizace AC Sparta Praha. Metody: V práci byla užity dvě metody, tou první byla ohnisková skupina, na základě jejíž zjištění byl sestaven dotazník, kdy tedy druhou metodou byla metoda kvantitativního šetření, konkrétně elektronického dotazníku, který sloužil k získání dat od respondentů. K popisům získaných dat byla užita kombinovaná metoda komentované a doslovné transkripce v případě ohniskové skupiny, u dotazníkové šetření se jednalo o metodu deskriptivní analýzy. Výsledky: Bylo zjištěno, že ohledně pojmu nedoceněného hráče není jasně dáno, co přesně představuje a jeho chápání je velmi rozlišné. Odborníci v rámci ohniskové skupiny určili 7 jmen, kterými byli Michal Horňák, Josef Jurkanin, Bohumil Klenovec, Josef Šroubek, Jindřich Rezek, Daniel Kolář a Michal Sáček. Na základě jejich názorů byl sestaven dotazníku, který vyplnilo 1404 fanoušků, 230 jich dotazník ukončilo ještě před kompletním vyplněním. Respondenti se s odborníky shodli do jisté míry v pěti případech, u...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Opinion of fans on historical icons of a selected club and their usage in marketing comunication Objectives: The aim of thesis is to introduce the point of view of current fans of football club AC Sparta Praha about historical personas and historical events and suggest a marketing communication based on the history of the club for the management of the organisation AC Sparta Praha. Methods: In the thesis were used two methods, the first one was focus group, based on the findings out of the focus group was estabilished questionnaire which means the second used method was quantitative research, specifically electronical questionnaire. The questionnaire served to collect data from respondents. For description of collected data from focus group was used a combined method of commented and literal transcription and for description of collected data from questionnaire was used method of description analysis. Results: It was detected that expression of unappreciated players is not clear what exactly it means and its understanding is very divided. Experts in the focus group have selected 7 names which were Michal Horňák, Josef Jurkanin, Bohumil Klenovec, Josef Šroubek, Jindřich Rezek, Daniel Kolář and Michal Sáček. Based on their opinions was estabilished questionnaire which was filled by 1404 fans,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.codeU
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusU


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV