Zobrazit minimální záznam

Moral values of students high schools
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorZhiganov, Nikita
dc.date.accessioned2025-07-09T22:37:31Z
dc.date.available2025-07-09T22:37:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/200561
dc.description.abstract(česky) Hlavním cílem práce je zjistit a popsat současné mravní hodnoty středoškoláků na různých typech středních škol. Pro tento výzkum byl vytvořen speciální dotazník. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů souvisejících s tématem a na popis morálního vývoje jedince. Praktická část je věnována přípravě terénního výzkumu mravních hodnot středoškoláků. Dále jsou popsány metody analýzy dat a podrobně analyzovány výsledky výzkumné sondy. Na konci praktické části je provedeno srovnání tohoto výzkumu s dalšími výzkumy hodnot českých středoškoláků.cs_CZ
dc.description.abstract(in English) The main objective of this thesis is to identify and describe contemporary moral values among secondary school students across different types of high schools. A special questionnaire was developed for this research. The theoretical part focuses on defining key concepts related to the topic and describing the moral development of individuals. The practical part is devoted to preparing field research on secondary students' moral values. It describes data analysis methods and provides detailed analysis of the research probe results. The practical section concludes with a comparison of these findings with other studies of values among Czech high school students. Okomentoval(a): [HA1]: Pokud byla práce vypracována v jiném jazyce než v českém nebo anglickém, může být abstrakt také v tomto jiném jazyceen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectmorality|high school|adolescents|high school students|values|moral valuesen_US
dc.subjectmorálka|mravnost|střední škola|adolescenti|středoškoláci|hodnoty|mravní hodnoty|morální hodnoty|dospívajícícs_CZ
dc.titleMravní hodnoty žáků středních školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-06-12
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId258371
dc.title.translatedMoral values of students high schoolsen_US
dc.contributor.refereeKasper, Tomáš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(česky) Hlavním cílem práce je zjistit a popsat současné mravní hodnoty středoškoláků na různých typech středních škol. Pro tento výzkum byl vytvořen speciální dotazník. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů souvisejících s tématem a na popis morálního vývoje jedince. Praktická část je věnována přípravě terénního výzkumu mravních hodnot středoškoláků. Dále jsou popsány metody analýzy dat a podrobně analyzovány výsledky výzkumné sondy. Na konci praktické části je provedeno srovnání tohoto výzkumu s dalšími výzkumy hodnot českých středoškoláků.cs_CZ
uk.abstract.en(in English) The main objective of this thesis is to identify and describe contemporary moral values among secondary school students across different types of high schools. A special questionnaire was developed for this research. The theoretical part focuses on defining key concepts related to the topic and describing the moral development of individuals. The practical part is devoted to preparing field research on secondary students' moral values. It describes data analysis methods and provides detailed analysis of the research probe results. The practical section concludes with a comparison of these findings with other studies of values among Czech high school students. Okomentoval(a): [HA1]: Pokud byla práce vypracována v jiném jazyce než v českém nebo anglickém, může být abstrakt také v tomto jiném jazyceen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV