Show simple item record

dc.contributor.authorKrejčová, Lenka
dc.date.accessioned2025-03-03T12:14:08Z
dc.date.available2025-03-03T12:14:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-80-247-3950-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/197430
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherGradacs
dc.rightsDokument je na základě zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském a o právech souvisejících s právem určen pouze pro studijní účely studentů se specifickými potřebami. Jeho další šíření je zakázáno.cs
dc.subjectdyslexiecs
dc.subjectspecifické poruchy učenícs
dc.subjectděti a mládežcs
dc.subjectdospělícs
dc.subjectreedukacecs
dc.titleDyslexie : psychologické souvislostics
dc.typeKnihacs
dc.publisher.publicationPlacePrahacs
uk.file-availabilitySSP
uk.internal-typeuk_digilit
oaire.citationEdition1. vydánícs
uk.carolinaFormatapplication/pdfcs
uk.publication-placePrahacs
uk.embargo.reasonThis document is accessible for students with special needs only and requires a successful authentication using CU Central Authentication Service.en
uk.embargo.reasonDokument je přístupný pouze studentům se specifickými potřebami po přihlášení uživatelským jménem a heslem UK.cs
dc.identifier.lisID9925846209306986
uk.sourceCollectionName.enFaculty of Education Digitization Centreen
uk.sourceCollectionName.csDigitalizační středisko PedF UKcs
dc.relation.sourceCollectionURLhttps://dspace.cuni.cz/handle/20.500.11956/124468


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV