Zobrazit minimální záznam

The change in concept of service K-centrum in Hradec, continuous evaluation of effect of the change
dc.contributor.advisorLibra, Jiří
dc.creatorHypiusová, Denisa
dc.date.accessioned2025-02-25T10:03:28Z
dc.date.available2025-02-25T10:03:28Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/197062
dc.description.abstractVýchodiska Kontaktní centra poskytují širokou paletu služeb. Mezi tyto služby patří i poskytnutí prostoru pro odpočinek nebo hygienický servis. To může naplňovat významnou část kapacity centra. Proměny potřeb sítě služeb v lokalitě, klientů i pracovníků se proměňují a to vyžaduje reakci. Cíl Cílem práce je představení kontaktního centra v souvislosti se změnou konceptu. Průběžným zhodnocením dat je sledován efekt změny na počet klientů, primárně užívané návykové látky a poměr tzv. servisních služeb ke službám souvisejícím s individuální prací s klienty. Metody V práci jsou kombinovány kvalitativní a kvantitativní metody. Data jsou získána a zpracována na základě analýzy interních dokumentů a statistické elektronické databáze. Statistická data jsou rozdělena do dvou základních kategorií, které jsou mezi sebou komparovány. Výsledky Centrum reagovalo na proměny potřeb sítě služeb, klientů i pracovníků koncepční změnou související s omezením provozu kontaktní místnosti a zvýšením prahu pro poskytnutí hygienického servisu, na což mohlo navázat rozšíření cílové skupiny a snížení vstupního prahu pro individuální práci s lidmi užívajícími návykové látky. Tato proměna umožnila vznik specifického strukturovaného programu. A došlo v zásadě k otočení poměru mezi počtem výkonů souvisejících s hygienickým...cs_CZ
dc.description.abstractBackground Contact centers provide a wide range of services, including offering space for rest and hygiene services. These services can account for a significant portion of the center's capacity. The needs of the service network in the locality, clients and staff are changing and this requires conceptual changes. Aim The aim of this study is to present the contact center in the context of a conceptual change. Through continuous data evaluation, the study tracks the effects of the change on the number of clients, the primary substances of abuse, and the ratio of "service" activities to those related to individual client work. Methods The study combines qualitative and quantitative methods. Data was collected and processed through an analysis of internal documents and a statistical electronic database. The statistical data was divided into two main categories, which were then compared. Results The center responded to the changing needs of the service network, clients, and staff with a conceptual change related to the reduction of the contact room and raising the threshold for providing hygiene services. This could be followed by the expansion of the target group and a reduction of the entry threshold for individual work with people who use addictive substances. The transformation facilitated the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectnávykové látky-sociální služby-kontaktní centrum-adiktologické poradenství-case managementcs_CZ
dc.subjectaddictive substances-social services-contact centre-addiction counselling-case managementen_US
dc.titleProměna konceptu K-centra v Hradci Králové a průběžné zhodnocení efektu změnycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-02-04
dc.description.departmentDepartment of Addictology First Faculty of Medicine Charles University and General University Hospital in Pragueen_US
dc.description.departmentKlinika adiktologie 1. LF UK a VFNcs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId253402
dc.title.translatedThe change in concept of service K-centrum in Hradec, continuous evaluation of effect of the changeen_US
dc.contributor.refereeJaníková, Barbara
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAddictologyen_US
thesis.degree.disciplineAdiktologiecs_CZ
thesis.degree.programAddictologyen_US
thesis.degree.programAdiktologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Klinika adiktologie 1. LF UK a VFNcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Department of Addictology First Faculty of Medicine Charles University and General University Hospital in Pragueen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAdiktologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enAddictologyen_US
uk.degree-program.csAdiktologiecs_CZ
uk.degree-program.enAddictologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csVýchodiska Kontaktní centra poskytují širokou paletu služeb. Mezi tyto služby patří i poskytnutí prostoru pro odpočinek nebo hygienický servis. To může naplňovat významnou část kapacity centra. Proměny potřeb sítě služeb v lokalitě, klientů i pracovníků se proměňují a to vyžaduje reakci. Cíl Cílem práce je představení kontaktního centra v souvislosti se změnou konceptu. Průběžným zhodnocením dat je sledován efekt změny na počet klientů, primárně užívané návykové látky a poměr tzv. servisních služeb ke službám souvisejícím s individuální prací s klienty. Metody V práci jsou kombinovány kvalitativní a kvantitativní metody. Data jsou získána a zpracována na základě analýzy interních dokumentů a statistické elektronické databáze. Statistická data jsou rozdělena do dvou základních kategorií, které jsou mezi sebou komparovány. Výsledky Centrum reagovalo na proměny potřeb sítě služeb, klientů i pracovníků koncepční změnou související s omezením provozu kontaktní místnosti a zvýšením prahu pro poskytnutí hygienického servisu, na což mohlo navázat rozšíření cílové skupiny a snížení vstupního prahu pro individuální práci s lidmi užívajícími návykové látky. Tato proměna umožnila vznik specifického strukturovaného programu. A došlo v zásadě k otočení poměru mezi počtem výkonů souvisejících s hygienickým...cs_CZ
uk.abstract.enBackground Contact centers provide a wide range of services, including offering space for rest and hygiene services. These services can account for a significant portion of the center's capacity. The needs of the service network in the locality, clients and staff are changing and this requires conceptual changes. Aim The aim of this study is to present the contact center in the context of a conceptual change. Through continuous data evaluation, the study tracks the effects of the change on the number of clients, the primary substances of abuse, and the ratio of "service" activities to those related to individual client work. Methods The study combines qualitative and quantitative methods. Data was collected and processed through an analysis of internal documents and a statistical electronic database. The statistical data was divided into two main categories, which were then compared. Results The center responded to the changing needs of the service network, clients, and staff with a conceptual change related to the reduction of the contact room and raising the threshold for providing hygiene services. This could be followed by the expansion of the target group and a reduction of the entry threshold for individual work with people who use addictive substances. The transformation facilitated the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Klinika adiktologie 1. LF UK a VFNcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV