Zobrazit minimální záznam

Media Coverage of Ball Hockey in the Czech Republic
dc.contributor.advisorTurková, Kateřina
dc.creatorWaltr, David
dc.date.accessioned2025-02-19T10:54:14Z
dc.date.available2025-02-19T10:54:14Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/196913
dc.description.abstractBakalářská práce "Mediální pokrytí hokejbalu v České republice" se zabývá pokrytím hokejbalu čtyřmi nejčtenějšími českými deníky. Teoretická část definuje základní pojmy s podrobnějším zaměřením na samotný hokejbal. Dále shromažďuje dostupné podklady pro jeho porovnání s medializací dalších vybraných sportů. Navazující metodologická část představuje výzkumný vzorek, cíle práce, výzkumné otázky, hypotézy a použité metody výzkumu. Záměrem práce je poukázat na nedostatečnost zájmu o hokejbal nejen ze strany médií a najít vhodná a realizovatelná řešení k rozšíření povědomí o daném sportu mezi širší veřejnost. Dílčím cílem je odhalení faktorů, které ovlivňují zájem médií o konkrétní sport nebo vysvětlení, co dělá florbal atraktivnější v porovnání s hokejbalem. Hlavní výzkumnou metodou je kvantitativní obsahová analýza, kterou z velké části doplňují polostrukturované rozhovory s respondenty z Českomoravského svazu hokejbalu. Praktická část směřuje k naplnění cílů práce kombinací komparace shromážděných údajů o vybraných sportech s výsledky obsahové analýzy a postřehů získaných od jednotlivých respondentů. Přínosem výzkumu není pouze dokázání slabé medializace hokejbalu, ale v první řadě představení konkrétních řešení, která by mohla aktuální stav pomoci vylepšit.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Media Coverage of Ball Hockey in the Czech Republic" deals with the coverage of ball hockey by the four most read Czech newspapers. The theoretical part defines the basic concepts with a more detailed focus on ball hockey itself. It also gathers available data for its comparison with media coverage of other selected sports. The following methodological part presents the research sample, the objectives of the thesis, research questions, hypotheses and research methods used. The intention of the thesis is to highlight the lack of interest in ball hockey not only from the media and to find suitable and feasible solutions to expand the awareness of the sport among the general public. A sub-objective is to reveal the factors that influence media interest in a particular sport or to explain what makes floorball more attractive compared to ball hockey. The main research method is quantitative content analysis, which is largely supplemented by semi-structured interviews with respondents from the Czech-Moravian Ball Hockey Association. The practical part aims at fulfilling the objectives of the thesis by combining the collected data on the selected sports with the results of the content analysis and insights obtained from individual respondents. The contribution of the research is not...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectHokejbalcs_CZ
dc.subjectFlorbalcs_CZ
dc.subjectMédiacs_CZ
dc.subjectSportovní žurnalistikacs_CZ
dc.subjectMedializacecs_CZ
dc.subjectObsahová analýzacs_CZ
dc.subjectBall hockeyen_US
dc.subjectFloorballen_US
dc.subjectMediaen_US
dc.subjectSports journalismen_US
dc.subjectMedia coverageen_US
dc.subjectContent analysisen_US
dc.titleMediální pokrytí hokejbalu v České republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-01-29
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId269467
dc.title.translatedMedia Coverage of Ball Hockey in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeBednařík, Petr
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Media Studiesen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Mediální pokrytí hokejbalu v České republice" se zabývá pokrytím hokejbalu čtyřmi nejčtenějšími českými deníky. Teoretická část definuje základní pojmy s podrobnějším zaměřením na samotný hokejbal. Dále shromažďuje dostupné podklady pro jeho porovnání s medializací dalších vybraných sportů. Navazující metodologická část představuje výzkumný vzorek, cíle práce, výzkumné otázky, hypotézy a použité metody výzkumu. Záměrem práce je poukázat na nedostatečnost zájmu o hokejbal nejen ze strany médií a najít vhodná a realizovatelná řešení k rozšíření povědomí o daném sportu mezi širší veřejnost. Dílčím cílem je odhalení faktorů, které ovlivňují zájem médií o konkrétní sport nebo vysvětlení, co dělá florbal atraktivnější v porovnání s hokejbalem. Hlavní výzkumnou metodou je kvantitativní obsahová analýza, kterou z velké části doplňují polostrukturované rozhovory s respondenty z Českomoravského svazu hokejbalu. Praktická část směřuje k naplnění cílů práce kombinací komparace shromážděných údajů o vybraných sportech s výsledky obsahové analýzy a postřehů získaných od jednotlivých respondentů. Přínosem výzkumu není pouze dokázání slabé medializace hokejbalu, ale v první řadě představení konkrétních řešení, která by mohla aktuální stav pomoci vylepšit.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Media Coverage of Ball Hockey in the Czech Republic" deals with the coverage of ball hockey by the four most read Czech newspapers. The theoretical part defines the basic concepts with a more detailed focus on ball hockey itself. It also gathers available data for its comparison with media coverage of other selected sports. The following methodological part presents the research sample, the objectives of the thesis, research questions, hypotheses and research methods used. The intention of the thesis is to highlight the lack of interest in ball hockey not only from the media and to find suitable and feasible solutions to expand the awareness of the sport among the general public. A sub-objective is to reveal the factors that influence media interest in a particular sport or to explain what makes floorball more attractive compared to ball hockey. The main research method is quantitative content analysis, which is largely supplemented by semi-structured interviews with respondents from the Czech-Moravian Ball Hockey Association. The practical part aims at fulfilling the objectives of the thesis by combining the collected data on the selected sports with the results of the content analysis and insights obtained from individual respondents. The contribution of the research is not...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV