Zobrazit minimální záznam

The importance of reflection in experiential learning in primary schools and in the long-term educational and preventive programme DOBRONAUTI
dc.contributor.advisorUlrichová, Monika
dc.creatorMatějovská, Anna
dc.date.accessioned2024-12-11T09:57:53Z
dc.date.available2024-12-11T09:57:53Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/195903
dc.description.abstractTato diplomová práce na téma Význam reflexe ve zkušenostním učení na základních školách a v dlouhodobém edukačně-preventivním programu DOBRONAUTI se zabývá reflexí v rámci zkušenostního učení. Mapuje, za jak důležitou považují učitelé reflexi při práci s dětmi, především pak v rámci dlouhodobého edukačně-preventivního programu DOBRONAUTI. Teoretická část definuje základní termíny tématu zkušenostního učení a zabývá se významem reflexe v něm. Na tento základ navazuje empirická část, ve které srovnávám teoretické pojetí reflexe s jejím využitím v praxi. Výzkumná zjištění rozvíjí další pole možností, jak lze vyučujícím lépe zpřístupnit nástroj reflexe především vrámci preventivních programů DOBRONAUTI. Klíčová slova Zkušenostní učení, zážitek, prožitek, zkušenost, reflexe, metody reflexe, preventivní program, dlouhodobý edukačně-preventivní program DOBRONAUTI.cs_CZ
dc.description.abstractThis master thesis on The Importance of Reflection in Experiential Learning in Primary Schools and in the Long-Term Educational and Prevention Program DOBRONAUTI deals with reflection in experiential learning. It maps how important teachers consider reflection to be when working with children, especially in the context of the long-term educational- preventive programme DOBRONAUTI. The theoretical part defines the basic terms of experiential learning and discusses the importance of reflection in it. This foundation is followed by an empirical part in which I compare the theoretical concept of reflection with its use in practice. The research findings develop a further field of possibilities for how the tool of reflection can be made more accessible to teachers, particularly in the context of DOBRONAUTI prevention programmes. Keywords Experiential learning, experience, experience, experience, reflection, reflection methods, preventive program, long-term educational-preventive program DOBRONAUTI.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectExperiential learningen_US
dc.subjectexperienceen_US
dc.subjectexperienceen_US
dc.subjectexperienceen_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.subjectreflection methodsen_US
dc.subjectpreventive programen_US
dc.subjectlong-term educational-preventive program DOBRONAUTIen_US
dc.subjectZkušenostní učenícs_CZ
dc.subjectzážitekcs_CZ
dc.subjectprožitekcs_CZ
dc.subjectzkušenostcs_CZ
dc.subjectreflexecs_CZ
dc.subjectmetody reflexecs_CZ
dc.subjectpreventivní programcs_CZ
dc.subjectdlouhodobý edukačně-preventivní program DOBRONAUTIcs_CZ
dc.titleVýznam reflexe ve zkušenostním učení na základních školách a v dlouhodobém edukačně-preventivním programu DOBRONAUTI.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-10
dc.description.departmentProtestant theological facultyen_US
dc.description.departmentEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId265829
dc.title.translatedThe importance of reflection in experiential learning in primary schools and in the long-term educational and preventive programme DOBRONAUTIen_US
dc.contributor.refereeHudcová, Eliška
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunitní krizová a pastorační práce - diakonikacs_CZ
thesis.degree.programCommunity, Crisis and Pastoral Work - Diaconiaen_US
thesis.degree.programKomunitní krizová a pastorační práce - diakonikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Evangelická teologická fakultacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Protestant theological facultyen_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunitní krizová a pastorační práce - diakonikacs_CZ
uk.degree-program.csKomunitní krizová a pastorační práce - diakonikacs_CZ
uk.degree-program.enCommunity, Crisis and Pastoral Work - Diaconiaen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce na téma Význam reflexe ve zkušenostním učení na základních školách a v dlouhodobém edukačně-preventivním programu DOBRONAUTI se zabývá reflexí v rámci zkušenostního učení. Mapuje, za jak důležitou považují učitelé reflexi při práci s dětmi, především pak v rámci dlouhodobého edukačně-preventivního programu DOBRONAUTI. Teoretická část definuje základní termíny tématu zkušenostního učení a zabývá se významem reflexe v něm. Na tento základ navazuje empirická část, ve které srovnávám teoretické pojetí reflexe s jejím využitím v praxi. Výzkumná zjištění rozvíjí další pole možností, jak lze vyučujícím lépe zpřístupnit nástroj reflexe především vrámci preventivních programů DOBRONAUTI. Klíčová slova Zkušenostní učení, zážitek, prožitek, zkušenost, reflexe, metody reflexe, preventivní program, dlouhodobý edukačně-preventivní program DOBRONAUTI.cs_CZ
uk.abstract.enThis master thesis on The Importance of Reflection in Experiential Learning in Primary Schools and in the Long-Term Educational and Prevention Program DOBRONAUTI deals with reflection in experiential learning. It maps how important teachers consider reflection to be when working with children, especially in the context of the long-term educational- preventive programme DOBRONAUTI. The theoretical part defines the basic terms of experiential learning and discusses the importance of reflection in it. This foundation is followed by an empirical part in which I compare the theoretical concept of reflection with its use in practice. The research findings develop a further field of possibilities for how the tool of reflection can be made more accessible to teachers, particularly in the context of DOBRONAUTI prevention programmes. Keywords Experiential learning, experience, experience, experience, reflection, reflection methods, preventive program, long-term educational-preventive program DOBRONAUTI.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Evangelická teologická fakultacs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV