dc.contributor.advisor | Ulrichová, Monika | |
dc.creator | Matějovská, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T09:57:53Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T09:57:53Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/195903 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce na téma Význam reflexe ve zkušenostním učení na základních školách a v dlouhodobém edukačně-preventivním programu DOBRONAUTI se zabývá reflexí v rámci zkušenostního učení. Mapuje, za jak důležitou považují učitelé reflexi při práci s dětmi, především pak v rámci dlouhodobého edukačně-preventivního programu DOBRONAUTI. Teoretická část definuje základní termíny tématu zkušenostního učení a zabývá se významem reflexe v něm. Na tento základ navazuje empirická část, ve které srovnávám teoretické pojetí reflexe s jejím využitím v praxi. Výzkumná zjištění rozvíjí další pole možností, jak lze vyučujícím lépe zpřístupnit nástroj reflexe především vrámci preventivních programů DOBRONAUTI. Klíčová slova Zkušenostní učení, zážitek, prožitek, zkušenost, reflexe, metody reflexe, preventivní program, dlouhodobý edukačně-preventivní program DOBRONAUTI. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This master thesis on The Importance of Reflection in Experiential Learning in Primary Schools and in the Long-Term Educational and Prevention Program DOBRONAUTI deals with reflection in experiential learning. It maps how important teachers consider reflection to be when working with children, especially in the context of the long-term educational- preventive programme DOBRONAUTI. The theoretical part defines the basic terms of experiential learning and discusses the importance of reflection in it. This foundation is followed by an empirical part in which I compare the theoretical concept of reflection with its use in practice. The research findings develop a further field of possibilities for how the tool of reflection can be made more accessible to teachers, particularly in the context of DOBRONAUTI prevention programmes. Keywords Experiential learning, experience, experience, experience, reflection, reflection methods, preventive program, long-term educational-preventive program DOBRONAUTI. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Experiential learning | en_US |
dc.subject | experience | en_US |
dc.subject | experience | en_US |
dc.subject | experience | en_US |
dc.subject | reflection | en_US |
dc.subject | reflection methods | en_US |
dc.subject | preventive program | en_US |
dc.subject | long-term educational-preventive program DOBRONAUTI | en_US |
dc.subject | Zkušenostní učení | cs_CZ |
dc.subject | zážitek | cs_CZ |
dc.subject | prožitek | cs_CZ |
dc.subject | zkušenost | cs_CZ |
dc.subject | reflexe | cs_CZ |
dc.subject | metody reflexe | cs_CZ |
dc.subject | preventivní program | cs_CZ |
dc.subject | dlouhodobý edukačně-preventivní program DOBRONAUTI | cs_CZ |
dc.title | Význam reflexe ve zkušenostním učení na základních školách a v dlouhodobém edukačně-preventivním programu DOBRONAUTI. | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-06-10 | |
dc.description.department | Protestant theological faculty | en_US |
dc.description.department | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Protestant Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 265829 | |
dc.title.translated | The importance of reflection in experiential learning in primary schools and in the long-term educational and preventive programme DOBRONAUTI | en_US |
dc.contributor.referee | Hudcová, Eliška | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Komunitní krizová a pastorační práce - diakonika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Community, Crisis and Pastoral Work - Diaconia | en_US |
thesis.degree.program | Komunitní krizová a pastorační práce - diakonika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Evangelická teologická fakulta::Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Protestant Theological Faculty::Protestant theological faculty | en_US |
uk.faculty-name.cs | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Protestant Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | ETF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Komunitní krizová a pastorační práce - diakonika | cs_CZ |
uk.degree-program.cs | Komunitní krizová a pastorační práce - diakonika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Community, Crisis and Pastoral Work - Diaconia | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce na téma Význam reflexe ve zkušenostním učení na základních školách a v dlouhodobém edukačně-preventivním programu DOBRONAUTI se zabývá reflexí v rámci zkušenostního učení. Mapuje, za jak důležitou považují učitelé reflexi při práci s dětmi, především pak v rámci dlouhodobého edukačně-preventivního programu DOBRONAUTI. Teoretická část definuje základní termíny tématu zkušenostního učení a zabývá se významem reflexe v něm. Na tento základ navazuje empirická část, ve které srovnávám teoretické pojetí reflexe s jejím využitím v praxi. Výzkumná zjištění rozvíjí další pole možností, jak lze vyučujícím lépe zpřístupnit nástroj reflexe především vrámci preventivních programů DOBRONAUTI. Klíčová slova Zkušenostní učení, zážitek, prožitek, zkušenost, reflexe, metody reflexe, preventivní program, dlouhodobý edukačně-preventivní program DOBRONAUTI. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This master thesis on The Importance of Reflection in Experiential Learning in Primary Schools and in the Long-Term Educational and Prevention Program DOBRONAUTI deals with reflection in experiential learning. It maps how important teachers consider reflection to be when working with children, especially in the context of the long-term educational- preventive programme DOBRONAUTI. The theoretical part defines the basic terms of experiential learning and discusses the importance of reflection in it. This foundation is followed by an empirical part in which I compare the theoretical concept of reflection with its use in practice. The research findings develop a further field of possibilities for how the tool of reflection can be made more accessible to teachers, particularly in the context of DOBRONAUTI prevention programmes. Keywords Experiential learning, experience, experience, experience, reflection, reflection methods, preventive program, long-term educational-preventive program DOBRONAUTI. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
thesis.grade.code | B | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |