dc.contributor.advisor | Rmoutil, Martin | |
dc.creator | Ploc, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T14:04:45Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T14:04:45Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/195752 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | negative numbers|proof|zero|variable|limit|intuition | en_US |
dc.subject | záporná čísla|důkaz|nula|proměnná|limita|intuice | cs_CZ |
dc.title | Moje cesta k poznání matematických konceptů a jejich původ | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-04 | |
dc.description.department | Department of Mathematics Education | en_US |
dc.description.department | Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 265945 | |
dc.title.translated | My journey to understanding mathematical concepts and their origins | en_US |
dc.contributor.referee | Surynková, Petra | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Mathematics for Teacher Education - Computer Science for Teacher Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Matematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Informatika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Mathematics for Teacher Education | en_US |
thesis.degree.program | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Matematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Informatika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Mathematics for Teacher Education - Computer Science for Teacher Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Mathematics for Teacher Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |