Zobrazit minimální záznam

Social media and their influence in Ukraine's strategic communication during the war
dc.contributor.advisorStřítecký, Vít
dc.creatorKlemš, Aleš
dc.date.accessioned2024-11-29T16:53:10Z
dc.date.available2024-11-29T16:53:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/195257
dc.description.abstractTato diplomová práce zkoumá roli sociálních médií ve strategické komunikaci Ukrajiny, se zaměřením na sociální média. Přesněji řečeno, jakým způsobem Ukrajina využívá sociální média pro svou vlastní strategickou komunikaci během válečného konfliktu, který na Ukrajině zuří. Hlavním cílem práce je analýza příspěvků ukrajinských státních institucí a také vysokých ukrajinských představitelů prostřednictvím sociálních médií. Tato práce se snaží analyzovat, jaké prvky a jaké způsoby Ukrajina ve své komunikaci využívá. Zjišťuje, že převládajícími elementy jsou příspěvky, které účelově apelují na emoce jednotlivce, pomocí nichž se snaží v člověku vyvolat takový pocit, který ho bude motivovat podporovat Ukrajinu.cs_CZ
dc.description.abstractAbstracts: This thesis examines the role of social media in strategic communication in Ukraine, with a focus on social media. More specifically, how Ukraine uses social media for its own strategic communication during the war conflict raging in Ukraine. The main objective of the thesis is to analyze the contributions of Ukrainian state institutions as well as senior Ukrainian officials through social media. This thesis seeks to analyse what elements and what methods Ukraine uses in its communication. It finds that the predominant elements are posts that purposely appeal to an individual's emotions, using them to try to evoke a feeling in a person that will motivate them to support Ukraine.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectTwitteren_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectRussiaen_US
dc.subjectWaren_US
dc.subjectInvasionen_US
dc.subjectStrategic Communicationsen_US
dc.subjectWesten_US
dc.subjectMobilizationen_US
dc.subjectTwittercs_CZ
dc.subjectUkrajinacs_CZ
dc.subjectRuskocs_CZ
dc.subjectválkacs_CZ
dc.subjectinvazecs_CZ
dc.subjectstrategická komunikacecs_CZ
dc.subjectZápadcs_CZ
dc.subjectmobilizacecs_CZ
dc.titleSociální média a jejich vliv v rámci strategické komunikace Ukrajiny během válkycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-18
dc.description.departmentDepartment of Security Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra bezpečnostních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId247784
dc.title.translatedSocial media and their influence in Ukraine's strategic communication during the waren_US
dc.contributor.refereeŠpelda, Petr
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInternational Security Studies with specialisation in Security, Technology and Societyen_US
thesis.degree.disciplineBezpečnostní studia se specializací Bezpečnost, technologie a společnostcs_CZ
thesis.degree.programInternational Security Studiesen_US
thesis.degree.programBezpečnostní studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra bezpečnostních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Security Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csBezpečnostní studia se specializací Bezpečnost, technologie a společnostcs_CZ
uk.degree-discipline.enInternational Security Studies with specialisation in Security, Technology and Societyen_US
uk.degree-program.csBezpečnostní studiacs_CZ
uk.degree-program.enInternational Security Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce zkoumá roli sociálních médií ve strategické komunikaci Ukrajiny, se zaměřením na sociální média. Přesněji řečeno, jakým způsobem Ukrajina využívá sociální média pro svou vlastní strategickou komunikaci během válečného konfliktu, který na Ukrajině zuří. Hlavním cílem práce je analýza příspěvků ukrajinských státních institucí a také vysokých ukrajinských představitelů prostřednictvím sociálních médií. Tato práce se snaží analyzovat, jaké prvky a jaké způsoby Ukrajina ve své komunikaci využívá. Zjišťuje, že převládajícími elementy jsou příspěvky, které účelově apelují na emoce jednotlivce, pomocí nichž se snaží v člověku vyvolat takový pocit, který ho bude motivovat podporovat Ukrajinu.cs_CZ
uk.abstract.enAbstracts: This thesis examines the role of social media in strategic communication in Ukraine, with a focus on social media. More specifically, how Ukraine uses social media for its own strategic communication during the war conflict raging in Ukraine. The main objective of the thesis is to analyze the contributions of Ukrainian state institutions as well as senior Ukrainian officials through social media. This thesis seeks to analyse what elements and what methods Ukraine uses in its communication. It finds that the predominant elements are posts that purposely appeal to an individual's emotions, using them to try to evoke a feeling in a person that will motivate them to support Ukraine.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra bezpečnostních studiícs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV