dc.contributor.advisor | Kocianová, Renata | |
dc.creator | Hedlová, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T09:06:34Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T09:06:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/194518 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je identifikovat možnosti prevence syndromu vyhoření u krizových interventů. V práci je nejprve definována krizová intervence, uvedeny její základní principy a dělení forem krizové intervence. Následně je rozpracována pracovní činnost krizového interventa a reflektována nejednoznačnost požadavků na výkon této profese. Dále je představensyndrom vyhoření, konkrétně jeho definice, příčiny a projevy. Práce se následně věnuje specifikům syndromu vyhoření v pomáhajících profesích a také syndromu vyhoření u pracovníků poskytujících krizovou intervenci. Poté jsou uvedeny možnosti prevence syndromuvyhoření a následně jsou zpracovány nástroje prevence vyhoření u krizových interventů, kteréjsou východiskem empirického šetření. Cílem kvalitativního empirického šetření bylo zjištění přístupu jednotlivých typů organizací poskytujících krizovou intervenci k prevenci syndromu vyhoření u krizových interventů. Empirické šetření bylo realizováno formou rozhovorů s pracovníky vybraných organizací poskytujících krizovou intervenci. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of the bachelor thesis is to identify the possibilities of prevention of burnout syndromein crisis intervention providers. The thesis first defines crisis intervention, explains its basic principles and divides the forms of crisis intervention. Subsequently, the work activity of a crisis intervention provider is elaborated and the ambiguity of the requirements for the performance of this profession is reflected. Next, burnout syndrome is introduced, specificallyits definition, causes and manifestations. The thesis then focuses on the specifics of burnout syndrome in the helping professions and also on burnout syndrome in crisis intervention providers. After that, the possibilities of prevention of burnout syndrome are presented and then the tools of burnout prevention in crisis intervention providers are, which are the basis of the empirical study. The aim of the qualitative empirical study was to determine the approach of different types of organizations providing crisis intervention to the prevention of burnout syndrome in crisis intervention providers. The study was carried out in the form of interviews with employees of the selected organizations providing crisis intervention. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | burnout syndrome|prevention of burnout syndrom|crisis intervention|crisis intervention provider|mental hygiene | en_US |
dc.subject | syndrom vyhoření|prevence syndromu vyhoření|krizová intervence|krizový intervent|psychohygiena | cs_CZ |
dc.title | Prevence syndromu vyhoření u krizových interventů | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-04 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 259705 | |
dc.title.translated | Prevention of Burnout Syndrome in Crisis Intervention Providers | en_US |
dc.contributor.referee | Baumgartner, František | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.program | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem bakalářské práce je identifikovat možnosti prevence syndromu vyhoření u krizových interventů. V práci je nejprve definována krizová intervence, uvedeny její základní principy a dělení forem krizové intervence. Následně je rozpracována pracovní činnost krizového interventa a reflektována nejednoznačnost požadavků na výkon této profese. Dále je představensyndrom vyhoření, konkrétně jeho definice, příčiny a projevy. Práce se následně věnuje specifikům syndromu vyhoření v pomáhajících profesích a také syndromu vyhoření u pracovníků poskytujících krizovou intervenci. Poté jsou uvedeny možnosti prevence syndromuvyhoření a následně jsou zpracovány nástroje prevence vyhoření u krizových interventů, kteréjsou východiskem empirického šetření. Cílem kvalitativního empirického šetření bylo zjištění přístupu jednotlivých typů organizací poskytujících krizovou intervenci k prevenci syndromu vyhoření u krizových interventů. Empirické šetření bylo realizováno formou rozhovorů s pracovníky vybraných organizací poskytujících krizovou intervenci. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of the bachelor thesis is to identify the possibilities of prevention of burnout syndromein crisis intervention providers. The thesis first defines crisis intervention, explains its basic principles and divides the forms of crisis intervention. Subsequently, the work activity of a crisis intervention provider is elaborated and the ambiguity of the requirements for the performance of this profession is reflected. Next, burnout syndrome is introduced, specificallyits definition, causes and manifestations. The thesis then focuses on the specifics of burnout syndrome in the helping professions and also on burnout syndrome in crisis intervention providers. After that, the possibilities of prevention of burnout syndrome are presented and then the tools of burnout prevention in crisis intervention providers are, which are the basis of the empirical study. The aim of the qualitative empirical study was to determine the approach of different types of organizations providing crisis intervention to the prevention of burnout syndrome in crisis intervention providers. The study was carried out in the form of interviews with employees of the selected organizations providing crisis intervention. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |