Zobrazit minimální záznam

Analysis of the Effectiveness of Advertising Channels in the Gaming and Esports Industry in Relation to Products and Their Segmentation
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorŽežulka, Martin
dc.date.accessioned2024-11-29T09:37:17Z
dc.date.available2024-11-29T09:37:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194289
dc.description.abstractTato diplomová práce zkoumá účinnost reklamních kanálů v odvětví videoher a esportu, se zaměřením na segmentaci produktů. S využitím dat poskytnutých agenturou Publicis Groupe a jejími dodavateli tato studie analyzuje dopad různých formátů reklamy, včetně reklam ve hře, kolem hry a mimo hru, na zapamatovatelnost značky a další klíčové metriky reklamy. Teoretický rámec začíná definicí a kontextualizací videoher, esportu a herního streamování, následuje průzkum efektivity reklamy, segmentace produktů a jednotlivých reklamních umístění. Tato část zahrnuje odbornou literaturu, která analyzuje různé faktory ovlivňující efektivitu reklamy ve hrách. Praktická část práce vyhodnocuje agregovaná data reklamních kampaní, aby určila výkon specifických produktových segmentů napříč různými reklamními umístěními, za využití standardizovaných reklamních metrik, jako je míra proklikovosti a míra zapamatovatelnosti reklamy. Závěr uvádí důsledky těchto zjištění a nabízí doporučení pro optimalizaci reklam v herním prostředí za účelem zvýšení efektivity inzerce jednotlivých produktových segmentů napříč odvětvím videoher.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis explores the effectiveness of advertising channels in the video game and esports industries, focusing on product segmentation. Utilizing data provided by Publicis Groupe and its suppliers, this study analyzes the impact of various advertising formats, including in-game, around-game, and beyond-game advertisements, on brand recall, and other key advertising metrics. The theoretical framework begins by defining and contextualizing video games, esports, and live streaming, followed by an exploration of advertising effectiveness, product segmentation and individual advertising placements. This section incorporates academic literature that analyzes various factors influencing the success of in-game advertising. The practical part of the thesis evaluates aggregated data from numerous advertising campaigns to determine the performance of specific product segments across different advertising placements, employing standardized advertising metrics such as click-through rates and ad recall rates. The conclusion outlines the implications of these findings and offers strategic recommendations for optimizing advertising efforts within the gaming environment to enhance brand engagement and consumer response.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectVideo gamesen_US
dc.subjectesportsen_US
dc.subjectlive streamingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectadvertising effectivenessen_US
dc.subjectproduct segmentationen_US
dc.subjectVideohrycs_CZ
dc.subjectesportcs_CZ
dc.subjectlive-streamingcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectefektivita reklamycs_CZ
dc.subjectproduktová segmentacecs_CZ
dc.titleAnalýza účinnosti reklamních kanálů v odvětví videoher a esportu ve vztahu k produktům a jejich segmentacics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263348
dc.title.translatedAnalysis of the Effectiveness of Advertising Channels in the Gaming and Esports Industry in Relation to Products and Their Segmentationen_US
dc.contributor.refereeHoudek, Petr
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce zkoumá účinnost reklamních kanálů v odvětví videoher a esportu, se zaměřením na segmentaci produktů. S využitím dat poskytnutých agenturou Publicis Groupe a jejími dodavateli tato studie analyzuje dopad různých formátů reklamy, včetně reklam ve hře, kolem hry a mimo hru, na zapamatovatelnost značky a další klíčové metriky reklamy. Teoretický rámec začíná definicí a kontextualizací videoher, esportu a herního streamování, následuje průzkum efektivity reklamy, segmentace produktů a jednotlivých reklamních umístění. Tato část zahrnuje odbornou literaturu, která analyzuje různé faktory ovlivňující efektivitu reklamy ve hrách. Praktická část práce vyhodnocuje agregovaná data reklamních kampaní, aby určila výkon specifických produktových segmentů napříč různými reklamními umístěními, za využití standardizovaných reklamních metrik, jako je míra proklikovosti a míra zapamatovatelnosti reklamy. Závěr uvádí důsledky těchto zjištění a nabízí doporučení pro optimalizaci reklam v herním prostředí za účelem zvýšení efektivity inzerce jednotlivých produktových segmentů napříč odvětvím videoher.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis explores the effectiveness of advertising channels in the video game and esports industries, focusing on product segmentation. Utilizing data provided by Publicis Groupe and its suppliers, this study analyzes the impact of various advertising formats, including in-game, around-game, and beyond-game advertisements, on brand recall, and other key advertising metrics. The theoretical framework begins by defining and contextualizing video games, esports, and live streaming, followed by an exploration of advertising effectiveness, product segmentation and individual advertising placements. This section incorporates academic literature that analyzes various factors influencing the success of in-game advertising. The practical part of the thesis evaluates aggregated data from numerous advertising campaigns to determine the performance of specific product segments across different advertising placements, employing standardized advertising metrics such as click-through rates and ad recall rates. The conclusion outlines the implications of these findings and offers strategic recommendations for optimizing advertising efforts within the gaming environment to enhance brand engagement and consumer response.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV