Zobrazit minimální záznam

Uzivatelske rozhrani pro zobrazovani dat v realnem case s pouzitim Unity
dc.contributor.advisorStreck, Adam
dc.creatorStacho, Jakub
dc.date.accessioned2024-11-29T02:36:44Z
dc.date.available2024-11-29T02:36:44Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193835
dc.description.abstractJazyky používané pro datovou vědu nebo vědecké výpočty běžně přicházejí s de-facto standardní knihovnou pro vykreslování, jako je GGPlot v R, MatPlotLib v Pythonu, Plotly v Matlabu a další. Všechny se však zaměřují na vytváření singulárních obrazů ze statických datových souborů. V Unity však často potřebujeme zobrazovat data v reál- ném čase, s vysokou obnovovací frekvencí a pouze pro aktuálně relevantní podmnožinu. Vzhledem k tomu, že data v reálném čase se obvykle kumulují o stovky datových bodů za sekundu, musíme uživateli poskytnout relevantné data bez stráty výkonu aplikace, která grafy vykresluje, což z toho činí UI/UX i optimalizační problém. Cílem projektu je vyvinout balíček Unity pro vykreslování základních grafů z dat v reálném čase.cs_CZ
dc.description.abstractLanguages used for data science or scientific computing commonly come with a de- facto standard library for plotting, such as GGPlot in R, MatPlotLib in Python, Plotly in Matlab, and others. However, all of these focus on creating singular images from static datasets. In Unity, however, we often need to display data in real-time, at a high refresh rate, and only for the currently relevant subset. Since real-time data typically accumulates by hundreds of data points per second, we must provide the user with appropriate data without losing the app's performance that renders the graphs. This makes rendering graphs in real-time both a UI/UX and an optimization problem. The project aims to develop a Unity package to render basic graphs and charts from real-time data.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectplotting|data analysis|Unity|UI|C#|data structures|algorithms|pythonen_US
dc.subjectgraf|analyza dat|Unity|UI|C#|datove struktury|algoritmy|pythoncs_CZ
dc.titleUnity UI for real-time plotting of dataen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-11
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId254157
dc.title.translatedUzivatelske rozhrani pro zobrazovani dat v realnem case s pouzitim Unitycs_CZ
dc.contributor.refereeJežek, Pavel
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
thesis.degree.disciplineInformatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových hercs_CZ
thesis.degree.programComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
thesis.degree.programInformatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových hercs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových hercs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
uk.degree-program.csInformatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových hercs_CZ
uk.degree-program.enComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csJazyky používané pro datovou vědu nebo vědecké výpočty běžně přicházejí s de-facto standardní knihovnou pro vykreslování, jako je GGPlot v R, MatPlotLib v Pythonu, Plotly v Matlabu a další. Všechny se však zaměřují na vytváření singulárních obrazů ze statických datových souborů. V Unity však často potřebujeme zobrazovat data v reál- ném čase, s vysokou obnovovací frekvencí a pouze pro aktuálně relevantní podmnožinu. Vzhledem k tomu, že data v reálném čase se obvykle kumulují o stovky datových bodů za sekundu, musíme uživateli poskytnout relevantné data bez stráty výkonu aplikace, která grafy vykresluje, což z toho činí UI/UX i optimalizační problém. Cílem projektu je vyvinout balíček Unity pro vykreslování základních grafů z dat v reálném čase.cs_CZ
uk.abstract.enLanguages used for data science or scientific computing commonly come with a de- facto standard library for plotting, such as GGPlot in R, MatPlotLib in Python, Plotly in Matlab, and others. However, all of these focus on creating singular images from static datasets. In Unity, however, we often need to display data in real-time, at a high refresh rate, and only for the currently relevant subset. Since real-time data typically accumulates by hundreds of data points per second, we must provide the user with appropriate data without losing the app's performance that renders the graphs. This makes rendering graphs in real-time both a UI/UX and an optimization problem. The project aims to develop a Unity package to render basic graphs and charts from real-time data.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV