Vzdělávání sociálních pracovníků v kontextu profesionální péče o sebe
dc.contributor.author | Neumannová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T08:21:28Z | |
dc.date.available | 2024-10-01T08:21:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | 2336-6664 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/193653 | |
dc.language.iso | cs_CZ | cs |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs |
dc.subject | sociální práce | cs |
dc.subject | sebepéče | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | student | cs |
dc.subject | duševní zdraví | cs |
dc.title | Vzdělávání sociálních pracovníků v kontextu profesionální péče o sebe | cs |
dc.type | Vědecký článek | cs |
dcterms.accessRights | openAccess | |
dcterms.license | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/ | |
uk.abstract.cs | Článek vychází z diplomové práce se stejným názvem, která se věnuje sebepéči sociálních pracovníků s důrazem na zapojení vzdělavatelů v sociální práci. Článek shrnuje zjištění provedeného výzkumu. Cílem výzkumu je popsat, jak připravují vzdělavatelé sociální pracovníky na výkon profese v kontextu profesionální péče o sebe. | cs |
uk.abstract.en | The article is based on a diploma thesis with the same title. The thesis is about the self-care of social workers with an emphasis on the engagement of educators in social work. The article summarizes the findings of the research. The aim of the research is to describe how educators prepare social workers to perform their professional practice in the context of professional self-care. | cs |
dc.publisher.publicationPlace | Praha | cs |
uk.internal-type | uk_publication | |
dc.description.startPage | 137 | cs |
dc.description.endPage | 145 | cs |
dcterms.isPartOf.name | Fórum sociální práce | cs |
dcterms.isPartOf.journalYear | 2023 | |
dcterms.isPartOf.journalVolume | 2023 | |
dcterms.isPartOf.journalIssue | 1-2 | |
dcterms.isPartOf.issn | 2336-6664 | |
dc.relation.isPartOfUrl | https://forumsocialniprace.ff.cuni.cz |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Číslo 1-2 [16]
Issue 1-2