Zobrazit minimální záznam

Aperception interaction in PE
dc.contributor.advisorJurková, Kateřina
dc.creatorKašák, Michael
dc.date.accessioned2024-09-20T06:28:28Z
dc.date.available2024-09-20T06:28:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192668
dc.description.abstractTématem diplomové práce je apercepční interakce při výuce basketbalu na 2.stupni základní školy. Práce se zaměřuje na sportovní hru basketbal, přesněji na problematiku dvojtaktu. Hlavním cílem práce je zjistit, co je největším problémem při nácviku dvojtaktu v hodinách tělesné výchovy. Získávání dat probíhalo na ZŠ a MŠ Jižní v České Lípě a proběhlo dotazníkovou metodou. Dotazník byl v písemné podobě a byl osobně rozdán žákům šestých a devátých ročníků při hodině tělesné výchovy. Sebraná data byla následně zpracována, analyzována a graficky zobrazena. Výsledky mají také poukázat na rozdílnost u chlapců a dívek, proto jednotlivá data byla rozdělena na chlapce a dívky. Veškeré výsledky vychází z dat dotazníků a ukazují, že nelze ukázat na jeden konkrétní problém, který žáci při nácviku dvojtaktu mají. Hlavní problémy se ukázaly v oblasti nácviku střelby na koš z místa i v pohybu, kde mají žáci největší problém s provedením střelby a propojením střelby, odrazu a střelby, a to jak dívky, tak i chlapci. Výsledky mezi šestými a devátými ročníky nejsou velké, ale velmi podobné.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of the thesis is apperceptual interaction in teaching basketball at the secondary school. The thesis focuses on the sport game of basketball, more precisely on the issue of double-take. The main goal of the thesis is to find out what is the biggest problem in practicing the double-take in physical education classes. The data collection took place at Jižní Primary and Secondary School in Česká Lípa and was carried out by questionnaire method. The questionnaire was in written form and was personally distributed to the pupils of sixth and ninth grades during physical education lessons. The collected data were subsequently processed, analysed and graphically displayed. The results are also intended to show the differences between boys and girls, therefore the individual data was divided into boys and girls. All the results are based on the questionnaire data and show that it is not possible to point to one particular problem that students have when practicing the double-take. The main problems emerged in the area of practicing shooting the basket from the spot and on the move, where both girls and boys have the most difficulty in executing the shot and connecting the shot, the rebound and the shot. The results between sixth and ninth graders are not great, but very similar.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectBasketballen_US
dc.subjectphysical educationen_US
dc.subjectinteractionen_US
dc.subjectsports gamesen_US
dc.subjectBasketbalcs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subjectinterakcecs_CZ
dc.subjectsportovní hrycs_CZ
dc.titleApercepční interakce při výuce basketbalu ve školní tělesné výchově na II. stupni základních školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-08-30
dc.description.departmentKatedra sportovních hercs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sport Gamesen_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId216425
dc.title.translatedAperception interaction in PEen_US
dc.contributor.refereeJasanská, Kateřina
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra sportovních hercs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Gamesen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je apercepční interakce při výuce basketbalu na 2.stupni základní školy. Práce se zaměřuje na sportovní hru basketbal, přesněji na problematiku dvojtaktu. Hlavním cílem práce je zjistit, co je největším problémem při nácviku dvojtaktu v hodinách tělesné výchovy. Získávání dat probíhalo na ZŠ a MŠ Jižní v České Lípě a proběhlo dotazníkovou metodou. Dotazník byl v písemné podobě a byl osobně rozdán žákům šestých a devátých ročníků při hodině tělesné výchovy. Sebraná data byla následně zpracována, analyzována a graficky zobrazena. Výsledky mají také poukázat na rozdílnost u chlapců a dívek, proto jednotlivá data byla rozdělena na chlapce a dívky. Veškeré výsledky vychází z dat dotazníků a ukazují, že nelze ukázat na jeden konkrétní problém, který žáci při nácviku dvojtaktu mají. Hlavní problémy se ukázaly v oblasti nácviku střelby na koš z místa i v pohybu, kde mají žáci největší problém s provedením střelby a propojením střelby, odrazu a střelby, a to jak dívky, tak i chlapci. Výsledky mezi šestými a devátými ročníky nejsou velké, ale velmi podobné.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of the thesis is apperceptual interaction in teaching basketball at the secondary school. The thesis focuses on the sport game of basketball, more precisely on the issue of double-take. The main goal of the thesis is to find out what is the biggest problem in practicing the double-take in physical education classes. The data collection took place at Jižní Primary and Secondary School in Česká Lípa and was carried out by questionnaire method. The questionnaire was in written form and was personally distributed to the pupils of sixth and ninth grades during physical education lessons. The collected data were subsequently processed, analysed and graphically displayed. The results are also intended to show the differences between boys and girls, therefore the individual data was divided into boys and girls. All the results are based on the questionnaire data and show that it is not possible to point to one particular problem that students have when practicing the double-take. The main problems emerged in the area of practicing shooting the basket from the spot and on the move, where both girls and boys have the most difficulty in executing the shot and connecting the shot, the rebound and the shot. The results between sixth and ninth graders are not great, but very similar.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra sportovních hercs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV