Využití didaktických metod, stylů a forem v tréninkové praxi trenérů ve florbale s přihlédnutím na jejich celkové chování v rámci tréninkového procesu
the analysis of the behavior of the floorball coaches in the Fbk Jičín club
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/192571Identifikátory
SIS: 257328
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dragounová, Zuzana
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra sportovních her
Datum obhajoby
26. 8. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Florbal, trenér, tréninková jednotka, trénink, chování, kategorie, didaktická forma, didaktická metoda, didaktické stylyKlíčová slova (anglicky)
Floorball, coach, training session, training, behavior, category, didactic styles, didactic methods, didactic formsNázev: Využití didaktických metod, stylů a forem v tréninkové praxi trenérů ve florbale s přihlédnutím na jejich celkové chování v rámci tréninkového procesu Cíle: Hlavním cílem této práce je srozumitelně popsat veškeré didaktické metody, styly a formy, které se často využívají během tréninků florbalu. Díky sepsaným teoretickým východiskům a pravidelnému pozorování tréninků, při kterých si budu dělat poznámky, následně zhodnotím kvalitu tréninků a použití jednotlivých didaktických metod, stylů a forem trenérů v klubu Fbk Jičín. Metody: Pro dosažení výsledku využiji kvalitativního výzkumu, v rámci kterého použiji metodu pozorování, na jejímž základě budu schopen vyhodnotit výsledky. Výsledky: Výsledky práce vycházejí z porovnání práce celkem čtyř trenérů, kteří působí v rámci různých kategorií. Výsledky jsou zaměřeny na použití jednotlivých didaktických metod, stylů a forem u všech trenérů. Klíčová slova: florbal, trenér, tréninková jednotka, trénink, chování, kategorie, didaktické styly, didaktické metody, didaktické formy
Title: Use of didactic methods, styles and forms in the training practice of floorball coaches taking into account on their overall behavior within the training process. Objectives: The main goal of this work is to clearly describe all didactic methods, styles and forms, that are often used during floorball trainings. Thanks to the written theoretical starting points and regular observation of the trainings of the categories, during which I will take notes, I will subsequently evaluate the quality of the trainings and the use of individual didactic methods, styles and forms of coaches in the Fbk Jičín club. Methods: To achieve the result, I will use qualitative research, within which I will use the observation method, on the basis of which I will be able to evaluate the results. Results: The results of the work are based on a comparison of the work of a total four trainers who work in different categories. The results are focused on the use of individual didactic methods, styles and forms by all trainers. Keywords: floorball, coach, training session, training, behavior, category, didactic styles, didactic methods, didactic forms