Zobrazit minimální záznam

Comparative analysis of the electoral campaigns of Piráti a Starostové and SPOLU coalitions on social media for the elections to the Chamber of Deputies 2021
dc.contributor.advisorStauber, Jakub
dc.creatorFoltýn, Jakub
dc.date.accessioned2024-11-28T17:02:04Z
dc.date.available2024-11-28T17:02:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192464
dc.description.abstractTato studie se zaměřuje na analýzu volebních kampaní dvou koalic - Piráti a Starostové a SPOLU - na sociálních sítích během voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021. Výzkum zkoumá obsah kampaní, použité nástroje politického marketingu a soudržnost komunikace koalic. Pro analýzu byla použita data z profilů na Facebooku.cs_CZ
dc.description.abstractThis study focuses on analyzing the electoral campaigns of two coalitions - Pirates and Mayors and SPOLU - on social media during the 2021 parliamentary elections. The research examines the content of the campaigns, the use of political marketing tools, and the coherence of the coalitions' communication. Data from Facebook profiles were used for analysis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectvolební kampaňen_US
dc.subjectsociální sítěen_US
dc.subjectvolby do Poslanecké sněmovnyen_US
dc.subjectvolby 2021en_US
dc.subjectonline volební kampaňen_US
dc.subjectpolitický marketingen_US
dc.subjectkoalice Piráti a Starostovéen_US
dc.subjectkoalice SPOLUen_US
dc.subjectvolební kampaňcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectvolby do Poslanecké sněmovnycs_CZ
dc.subjectvolby 2021cs_CZ
dc.subjectonline volební kampaňcs_CZ
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectkoalice Piráti a Starostovécs_CZ
dc.subjectkoalice SPOLUcs_CZ
dc.titleKomparativní analýza volebních kampaní koalic Piráti a Starostové a SPOLU na sociálních sítích pro volby do Poslanecké sněmovny 2021cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-06
dc.description.departmentDepartment of Political Scienceen_US
dc.description.departmentKatedra politologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId247912
dc.title.translatedComparative analysis of the electoral campaigns of Piráti a Starostové and SPOLU coalitions on social media for the elections to the Chamber of Deputies 2021en_US
dc.contributor.refereeMalý, Michal
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePolitical Science and International Relationsen_US
thesis.degree.disciplinePolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
thesis.degree.programPolitical Science and International Relationsen_US
thesis.degree.programPolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra politologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Political Scienceen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csPolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
uk.degree-discipline.enPolitical Science and International Relationsen_US
uk.degree-program.csPolitologie a mezinárodní vztahycs_CZ
uk.degree-program.enPolitical Science and International Relationsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato studie se zaměřuje na analýzu volebních kampaní dvou koalic - Piráti a Starostové a SPOLU - na sociálních sítích během voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021. Výzkum zkoumá obsah kampaní, použité nástroje politického marketingu a soudržnost komunikace koalic. Pro analýzu byla použita data z profilů na Facebooku.cs_CZ
uk.abstract.enThis study focuses on analyzing the electoral campaigns of two coalitions - Pirates and Mayors and SPOLU - on social media during the 2021 parliamentary elections. The research examines the content of the campaigns, the use of political marketing tools, and the coherence of the coalitions' communication. Data from Facebook profiles were used for analysis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra politologiecs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV