Zobrazit minimální záznam

How do teachers interpret the learning outcomes of their students
dc.contributor.advisorFajfr, Marek
dc.creatorRakašová, Miroslava
dc.date.accessioned2024-07-24T06:26:42Z
dc.date.available2024-07-24T06:26:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192328
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectteaching styleen_US
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectlearning outcomesen_US
dc.subjectinterpretationen_US
dc.subjectvyučovací stylcs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectžákcs_CZ
dc.subjectvýsledky učenícs_CZ
dc.subjectinterpretacecs_CZ
dc.titleJak učitelé interpretují výsledky svých žákůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId248454
dc.title.translatedHow do teachers interpret the learning outcomes of their studentsen_US
dc.contributor.refereeKrál, Matěj
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNáboženství a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineReligion and Social Sciences for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programReligion and Social Sciences for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programNáboženství a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csNáboženství a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enReligion and Social Sciences for Teacher Educationen_US
uk.degree-program.csNáboženství a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enReligion and Social Sciences for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
thesis.grade.code4
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV