Zobrazit minimální záznam

Work with adults and young learners during the first classes of Spanish as a foreign language (ELE)
Práce s dospělými a adolescenty během prvních hodin španělštiny jako cizího jazyka (ELE)
dc.contributor.advisorMárquez Guzmán, Daniel Alejandro
dc.creatorKepková, Klára
dc.date.accessioned2024-07-20T06:34:54Z
dc.date.available2024-07-20T06:34:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192170
dc.description.abstractIn this thesis, I focus on the first lessons of Spanish as a Foreign Language (ELE) when working with adult and adolescent students. I concentrate on these mentioned groups individually, at the same time I also compare them with each other and explain the differences in students' approach to language. In this text you find answers to how the work differs between these two groups, what procedures, techniques and tendencies are appropriate for these age groups and how the teacher develops the lessons. I also outline topics that can be explained in the first few hours. The observation I make in secondary schools, grammar schools and language schools help me in this work. Keywords: Spanish as a foreign language (ELE), teaching, teenagers, adolescents, adults, first classesen_US
dc.description.abstractV této práci se zaměřuji na první hodiny španělštiny jako cizího jazyka (ELE) při práci s dospělými a adolescentními studenty. Na tyto zmíněné skupiny se zaměřuji jednotlivě, zároveň je také porovnávám mezi sebou a vysvětluji rozdíly v přístupu studentů k jazyku. V tomto textu najdete odpovědi na to, jak se práce mezi těmito dvěma skupinami liší, jaké postupy, techniky a tendence jsou vhodné pro tyto věkové skupiny a jak učitel hodiny rozvíjí. Nastiňuji také témata, která lze během prvních hodin vysvětlit. K této práci mi pomáhá pozorování, které dělám na středních školách, v ústavech a na jazykových školách. Klíčová slova: španělština jako cizí jazyk (ELE), výuka, adolescenti, dospělí, první hodinycs_CZ
dc.languageSpanishcs_CZ
dc.language.isoes_ES
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectSpanish as a foreign language (ELE)|teaching|adults|adolescents|Spanish|first classesen_US
dc.subjectšpanělština jako cizí jazyk (ELE)|výuka|dospělí|dospívající|španělský jazyk|první hodinycs_CZ
dc.titleTrabajo con los adultos y los jóvenes durante las primeras clases de Español como Lengua Extranjera (ELE)es_ES
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-17
dc.description.departmentInstitute of Romance Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav románských studiícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId250756
dc.title.translatedWork with adults and young learners during the first classes of Spanish as a foreign language (ELE)en_US
dc.title.translatedPráce s dospělými a adolescenty během prvních hodin španělštiny jako cizího jazyka (ELE)cs_CZ
dc.contributor.refereeGonzález Lozano, Javier
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠpanělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání - Historie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpanish Language and Literature for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programŠpanělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav románských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Romance Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠpanělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání - Historie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.csŠpanělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enSpanish Language and Literature for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV této práci se zaměřuji na první hodiny španělštiny jako cizího jazyka (ELE) při práci s dospělými a adolescentními studenty. Na tyto zmíněné skupiny se zaměřuji jednotlivě, zároveň je také porovnávám mezi sebou a vysvětluji rozdíly v přístupu studentů k jazyku. V tomto textu najdete odpovědi na to, jak se práce mezi těmito dvěma skupinami liší, jaké postupy, techniky a tendence jsou vhodné pro tyto věkové skupiny a jak učitel hodiny rozvíjí. Nastiňuji také témata, která lze během prvních hodin vysvětlit. K této práci mi pomáhá pozorování, které dělám na středních školách, v ústavech a na jazykových školách. Klíčová slova: španělština jako cizí jazyk (ELE), výuka, adolescenti, dospělí, první hodinycs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis, I focus on the first lessons of Spanish as a Foreign Language (ELE) when working with adult and adolescent students. I concentrate on these mentioned groups individually, at the same time I also compare them with each other and explain the differences in students' approach to language. In this text you find answers to how the work differs between these two groups, what procedures, techniques and tendencies are appropriate for these age groups and how the teacher develops the lessons. I also outline topics that can be explained in the first few hours. The observation I make in secondary schools, grammar schools and language schools help me in this work. Keywords: Spanish as a foreign language (ELE), teaching, teenagers, adolescents, adults, first classesen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav románských studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV