Zobrazit minimální záznam

2D Game Editor
dc.contributor.advisorPergel, Martin
dc.creatorKotva, Milan
dc.date.accessioned2024-07-19T06:31:38Z
dc.date.available2024-07-19T06:31:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192080
dc.description.abstractIn this thesis, we introduce 2D game editor providing environment for creation of simple computer games, such as FlappyBird or JumpKing. We present an alternative to other existing game editors, which are either paid (such as Construct 3), or require higher proficiency level and programming skills (such as GameMaker or Godot). Our editor offers interesting features such as usage of custom graphics, music, or customization of laws of physics. For advanced users, it provides simple scripting language, which can be used to modify those properties as well. The usage of the editor is demonstrated on the examples of the traditional game Mario and already mentioned game FlappyBird.en_US
dc.description.abstractV této práci představujeme editor 2D her poskytující prostředí pro tvorbu jednoduchých her, jako jsou například FlappyBird nebo JumpKing. Předkládáme tak alternativu k jiným editorům, které jsou buďto placené (např. Construct 3), nebo vyžadují vyšší úroveň znalostí a zkušeností s programováním (např. GameMaker nebo Godot). Náš editor nabízí možnost použití vlastní grafiky, hudby či úpravu fyzikálních pravidel změnou hodnot vlastností objektů. Pro pokročilejší uživatele je navíc k dispozici jednoduchý skriptovací jazyk, pomocí něhož lze tyto vlastnosti také měnit. Použití editoru demonstrujeme na příkladu tradiční hry Mario a již zmiňované hry FlappyBird.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectGame editor|2D game|Game development|Scriptingen_US
dc.subjectHerní editor|2D hra|Vývoj her|Skriptovánícs_CZ
dc.title2D Game editorcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-28
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId265163
dc.title.translated2D Game Editoren_US
dc.contributor.refereeHolan, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramování a softwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramming and Software Systemsen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramování a softwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enProgramming and Software Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV této práci představujeme editor 2D her poskytující prostředí pro tvorbu jednoduchých her, jako jsou například FlappyBird nebo JumpKing. Předkládáme tak alternativu k jiným editorům, které jsou buďto placené (např. Construct 3), nebo vyžadují vyšší úroveň znalostí a zkušeností s programováním (např. GameMaker nebo Godot). Náš editor nabízí možnost použití vlastní grafiky, hudby či úpravu fyzikálních pravidel změnou hodnot vlastností objektů. Pro pokročilejší uživatele je navíc k dispozici jednoduchý skriptovací jazyk, pomocí něhož lze tyto vlastnosti také měnit. Použití editoru demonstrujeme na příkladu tradiční hry Mario a již zmiňované hry FlappyBird.cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis, we introduce 2D game editor providing environment for creation of simple computer games, such as FlappyBird or JumpKing. We present an alternative to other existing game editors, which are either paid (such as Construct 3), or require higher proficiency level and programming skills (such as GameMaker or Godot). Our editor offers interesting features such as usage of custom graphics, music, or customization of laws of physics. For advanced users, it provides simple scripting language, which can be used to modify those properties as well. The usage of the editor is demonstrated on the examples of the traditional game Mario and already mentioned game FlappyBird.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV