Zobrazit minimální záznam

Fire Spread Simulator
dc.contributor.advisorŠvancara, Jiří
dc.creatorHlava, Ondřej
dc.date.accessioned2024-11-28T19:57:57Z
dc.date.available2024-11-28T19:57:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192070
dc.description.abstractTato práce se zabývá popisem nástroje na simulaci šíření ohně v krajině im- plementovaném v multiplatformním herním enginu Unity. Implementace přináší nový, vizuálně přitažlivý a velmi jednoduše použitelný nástroj, který lze využít mnoha způsoby. Šíření ohně je založeno na jednoduchých nedeterministických, avšak realistických pravidlech. Simulace se odehrává na zjednodušeném modelu světa, který je procedurálně generovaný. Aplikace je do jisté míry univerzální, a tak má množství různorodých využití, například může sloužit jako podpůrný nástroj ve výuce o faktorech ovlivňujících šíření ohně, dále může posloužit začínajícím programátorům, kterým nabídne možnost vizualizovat si vlastní svět či vygenerovat data pro předpovídání šance rozšíření ohně s následnou možností si tuto předpověď vizualizovat.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis focuses on the description of a tool designed for simulating fire spread across landscapes, which is developed within the cross-platform Unity game engine. This tool stands out due to its visually appealing interface and exceptional user-friendliness, offering diverse applications. The fire spread is modeled using simple, non-deterministic but realistic rules. The simulation is conducted on a simplified, procedurally generated world model. The applica- tion's versatility allows it to be used in diverse contexts. For instance, it can serve as a support tool in teaching about factors affecting the dynamics of fire spread. Additionally, it could be useful for beginner programmers by providing them the opportunity to visualize their landscapes, generate data for predicting fire spread chances, along with the options to visualize their own predictions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectfire|simulator|tiles|landscape|Unity|C#en_US
dc.subjectoheň|simulátor|políčka|krajina|Unity|C#cs_CZ
dc.titleSimulátor šíření ohněcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-28
dc.description.departmentDepartment of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
dc.description.departmentKatedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId267342
dc.title.translatedFire Spread Simulatoren_US
dc.contributor.refereePešková, Klára
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science with specialisation in Artificial Intelligenceen_US
thesis.degree.disciplineInformatika se specializací Umělá inteligencecs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika se specializací Umělá inteligencecs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science with specialisation in Artificial Intelligenceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá popisem nástroje na simulaci šíření ohně v krajině im- plementovaném v multiplatformním herním enginu Unity. Implementace přináší nový, vizuálně přitažlivý a velmi jednoduše použitelný nástroj, který lze využít mnoha způsoby. Šíření ohně je založeno na jednoduchých nedeterministických, avšak realistických pravidlech. Simulace se odehrává na zjednodušeném modelu světa, který je procedurálně generovaný. Aplikace je do jisté míry univerzální, a tak má množství různorodých využití, například může sloužit jako podpůrný nástroj ve výuce o faktorech ovlivňujících šíření ohně, dále může posloužit začínajícím programátorům, kterým nabídne možnost vizualizovat si vlastní svět či vygenerovat data pro předpovídání šance rozšíření ohně s následnou možností si tuto předpověď vizualizovat.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on the description of a tool designed for simulating fire spread across landscapes, which is developed within the cross-platform Unity game engine. This tool stands out due to its visually appealing interface and exceptional user-friendliness, offering diverse applications. The fire spread is modeled using simple, non-deterministic but realistic rules. The simulation is conducted on a simplified, procedurally generated world model. The applica- tion's versatility allows it to be used in diverse contexts. For instance, it can serve as a support tool in teaching about factors affecting the dynamics of fire spread. Additionally, it could be useful for beginner programmers by providing them the opportunity to visualize their landscapes, generate data for predicting fire spread chances, along with the options to visualize their own predictions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV