Hledat
Zobrazují se záznamy 1-20 z 408
Pravda v současné fotožurnalistice: Digitální manipulace obrazu jako prostředek přesvědčování
Truth at photojournalism: Digital image manipulation as a means of persuasion
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lábová, Alena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 16. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Pravda v současné fotožurnalistice: Digitální manipulace obrazu jako prostředek přesvědčování se zabývá digitální manipulací fotografií v médiích po stránce formální i obsahové. Práce se dělí na tři části. ...
The bachelor thesis Truth in current photojournalism: Digital manipulation of images as a mean of persuasion analyzes the digital manipulation of news photography used in media in the emphasis on the persuasive function ...
The bachelor thesis Truth in current photojournalism: Digital manipulation of images as a mean of persuasion analyzes the digital manipulation of news photography used in media in the emphasis on the persuasive function ...
Využití jazykových stereotypů ženské a mužské komunikace v současných médiích: rozbor genderových jazykových prostředků na příkladu časopisů Cosmopolitan a Esquire
Usage of langue stereotypes of female and male communication in contemporarymedia: analysisof gender language instruments on exemple of magazines Cosmopolitan and Esquire
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis discusses the usage of stereotypical ideas concerned the communication of men and women and usage of language tools typical for male and female speech in the language of contemporary media. In theoretical part ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy
The role of the Czech public media in the pension reform discourse
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Háva, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 02. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis 'The role of the Czech public media in the pension reform discourse' aims to provide a critical reflection on the role of the Czech Television and the Czech Radio in the debate over the changes in the pension ...
Cílem diplomové práce "Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy" je kritická reflexe významu České televize a Českého rozhlasu v rámci debaty o změnách v důchodovém systému České republiky. Hlavní ...
Cílem diplomové práce "Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy" je kritická reflexe významu České televize a Českého rozhlasu v rámci debaty o změnách v důchodovém systému České republiky. Hlavní ...
Osobnost a dílo autora literatury faktu v mediálních a společensko-politických metamorfozách doby
Personality and work of Karel Richter,author of the non-fiction literature in the medial and socio-political metamorphoses of time
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 01. 02. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Osobnost a dílo autora literatury faktu v mediálních a společensko-politických metamorfózách doby" zachycuje vliv všech aspektů vývoje komunikačního procesu (změny společensko-politické situace i literatury ...
The Thesis entitled "The Personality and Work of the Author of the Non fiction literature in the Media and the Socio-Political Metamorphoses of the Time" describes the influence of the various aspects of the communication ...
The Thesis entitled "The Personality and Work of the Author of the Non fiction literature in the Media and the Socio-Political Metamorphoses of the Time" describes the influence of the various aspects of the communication ...
Vývoj mediálního obrazu atletických šampionátů v prostředí českého online zpravodajství
The Evolution of the Media Image of Athletics Championships on Czech News Websites
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němcová Tejkalová, Alice
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 29. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis reports on an evolution of the media image of major athletics competitions, concretely of the World Athletics Championships and the European Athletics Championships. Using grounded theory methodology, the thesis ...
Tato magisterská diplomová práce pojednává o vývoji mediálního obrazu vrcholných atletických akcí, konkrétně mistrovství světa a mistrovství Evropy. S využitím metod zakotvené teorie zkoumá, jakým tématům se věnují čeští ...
Tato magisterská diplomová práce pojednává o vývoji mediálního obrazu vrcholných atletických akcí, konkrétně mistrovství světa a mistrovství Evropy. S využitím metod zakotvené teorie zkoumá, jakým tématům se věnují čeští ...
Globální terorismus a média jako prostředek komunikace
Global Terrorism and the Media as the Means of Communication
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Střítecký, Vít
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 13. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The master thesis Global terrorism and the media as the means of communication focuses on examining the relationship between terrorist organisations and the news media which play a key role in planning terrorist attacks. ...
Diplomová práce Globální terorismus a média jako prostředek komunikace se zaměřuje na zkoumání vztahu mezi teroristickými organizacemi a zpravodajskými médii, která hrají klíčovou roli při plánování teroristických útoků. ...
Diplomová práce Globální terorismus a média jako prostředek komunikace se zaměřuje na zkoumání vztahu mezi teroristickými organizacemi a zpravodajskými médii, která hrají klíčovou roli při plánování teroristických útoků. ...
Rámcování duševních nemocí ve vybraných novinářských výstupech zaměřených na destigmatizaci
Framing of Mental Illness in Selected Media Outputs Focused on Destigmatization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vranka, Marek
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 09. 02. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Rámcování duševních nemocí ve vybraných novinářských výstupech zaměřených na destigmatizaci" se zabývá tím, jak dokumentární cyklus Život za zdí, online seriál Nejsi sám a audio série Moje terapie komunikují ...
The dissertation called 'Framing of Mental Illness in Selected Media Outputs Focused on Destigmatization' explores how the documentary series 'Life Behind the Wall', online documentary series 'You are not alone', an audio ...
The dissertation called 'Framing of Mental Illness in Selected Media Outputs Focused on Destigmatization' explores how the documentary series 'Life Behind the Wall', online documentary series 'You are not alone', an audio ...
Mediální obraz MS v klasickém lyžování v Liberci v denících MF Dnes a Právo
The picture of FIS Nordic World Ski Championship in Liberec presented in MF Dnes and Právo
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 31. 01. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je prezentovat metodu kvalitativní analýzy v praxi na mediálním obrazu sportovního podniku celosvětového charakteru v ČR ve dvou českých celostátních denících. Práce s názvem Mediální obraz ...
This diploma thesis called The Picture of Presentation of Crosscountry Skiing in Mlada Fronta Dnes and Pravo is about how the picture of Crosscountry Skiing world championships changed in the period, which was the subject ...
This diploma thesis called The Picture of Presentation of Crosscountry Skiing in Mlada Fronta Dnes and Pravo is about how the picture of Crosscountry Skiing world championships changed in the period, which was the subject ...
Mediální obraz fotbalu ve zpravodajském servisu ČTK v letech 2000-2010.
Media image of football in the Czech news agency press service in the years 2000-2010
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunečková, Ludmila
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 31. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je deskripce a analýza současného mediálního obrazu fotbalu vytvářeného Českou tiskovou kanceláří v prvním desetiletí 21. století. Konkrétní vzorek ukazuje změny v objemu, tematickém zaměření a ...
The objective of this thesis is to describe and analyze the current media image of football that was developed in the first decade of the 21st century by the Czech News Agency (CTK). Using particular samples I am aiming ...
The objective of this thesis is to describe and analyze the current media image of football that was developed in the first decade of the 21st century by the Czech News Agency (CTK). Using particular samples I am aiming ...
Psychologické aspekty narace v mediálních obsazích
Psychological aspects of narration in mediacontens
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předložená práce se zabývá tématem narace v mediálních obsazích. Zvažuje psychologické poznatky v souvislosti s užitím médií, zejména televize. Klíčovým tématem je mýtus, který zkoumá z psychologického hlediska. Mýtus je ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
The Changes Of An Advertising Campaign In Dependency Of The Medium In Action (Signs, Sign Systeme and Semiotics)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tématem práce je proměnlivost druhé vlny reklamní kampaně projektu CHODICILIDE.CZ v závislosti na médiu, které ji prezentuje. Jedná se o sociální kampaň nadace Sirius, která netradičním způsobem již několik let upozorňuje ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
Antikomunistická propaganda v USA 1945-1975
Anticommunist propaganda in the United States 1945-1975
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kozák, Kryštof
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Antikomunistická propaganda slavila své největší úspěchy od konce 40. let 20. století až do počátku války ve Vietnamu. Dokázala americkou společnost přesvědčit o důležitosti účasti v korejské válce, doma se jí podařilo ...
Anticommunist propaganda achieved its greatest success in the period from the late 40s of the 20th century until the beginning of the Vietnam War. It managed to convince the American society of participation in the Korean ...
Anticommunist propaganda achieved its greatest success in the period from the late 40s of the 20th century until the beginning of the Vietnam War. It managed to convince the American society of participation in the Korean ...
Gender v mediální praxi aneb ženy a muži v reklamě
Gender in media practice. Male and Female in advertisements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Remr, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v reklamě. Konkrétně je pozornost věnována současné televizní reklamě vysílané v České republice. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, které tvoří ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Tisk a kulturní politika pardubického okresu v období normalizace
Press and cultural politics in pardubice region in times of normalization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Končelík, Jakub
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 27. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato diplomová práce podává ucelený obraz o tiskových orgánech Komunistické strany Československa v pardubickém okrese v období tzv. normalizace. V první kapitole jsou popsány historické souvislosti této doby, především ...
This dissertation gives a comprehensive picture of the press organs of the Communist Party of Czechoslovakia in the district of Pardubice during the so-called normalization. The first chapter describes the historical ...
This dissertation gives a comprehensive picture of the press organs of the Communist Party of Czechoslovakia in the district of Pardubice during the so-called normalization. The first chapter describes the historical ...
Volba generálního ředitele České televize v roce 2017 jako zpravodajské téma
The election of the Director General of Czech Television in 2017 as a news topic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štoll, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 24. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis deals with the election of the Director General of Czech Television in 2017. The topic is viewed from the perspective of the media agenda of print and online media. The researched media was chosen by the key of ...
Práce se zabývá volbou generálního ředitele České televize v roce 2017. Na téma je pohlíženo z hlediska mediální agendy jednotlivých tištěných a internetových médií. Zkoumaná média byla vybrána klíčem nejvyšší čtenosti ve ...
Práce se zabývá volbou generálního ředitele České televize v roce 2017. Na téma je pohlíženo z hlediska mediální agendy jednotlivých tištěných a internetových médií. Zkoumaná média byla vybrána klíčem nejvyšší čtenosti ve ...
Novináři a výzkumy veřejného mínění: reprezentace veřejného mínění v médiích na příkladu prvních přímých prezidentských voleb v ČR
Journalists and public opinion polls" media representation of public opinion in the case of the first direct presidental election in Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Škodová, Markéta
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 28. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce Novináři a výzkumy veřejného mínění: reprezentace veřejného mínění v médiích na příkladu prvních přímých prezidentských voleb v ČR se zabývá problematikou mediální prezentace výzkumů veřejného ...
Diploma thesis Journalists and Public Opinion Polls: Media Representation of Public Opinion in the case of the First Direct Presidental Election in Czech Republic deals with an issue of media representation of public opinion ...
Diploma thesis Journalists and Public Opinion Polls: Media Representation of Public Opinion in the case of the First Direct Presidental Election in Czech Republic deals with an issue of media representation of public opinion ...
Médiá v hybridnej vojne: prokremeľské weby ako nástroj ruskej propagandy v ČR
Media in Hybrid War: Pro-Kremlin websites as tools of the Russian propaganda in the Czech Republic
Média v hybridní válce: prokremelské weby jako nástroj ruské propagandy v ČR
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Střítecký, Vít
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca Médiá v hybridnej vojne: prokremeľské weby ako nástroj ruskej propagandy v ČR pomocou tematickej diskurzívnej analýzy skúma prokremeľské portály v Českej republike. Šírenie propagandy prostredníctvom ...
Diploma Thesis Media in Hybrid War: Pro-Kremlin websites as tools of the Russian propaganda in the Czech Republic analyzes Pro-kremlin websites in the Czech Republic by the method of thematic discourse analysis. The spread ...
Diploma Thesis Media in Hybrid War: Pro-Kremlin websites as tools of the Russian propaganda in the Czech Republic analyzes Pro-kremlin websites in the Czech Republic by the method of thematic discourse analysis. The spread ...
Uplatnění médií ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let
The use of media in leisure time of children from 9 to 15 years old
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech využívání médií, především tisku (časopisů a novin), rozhlasu, televize a internetu- ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let. Cílem práce je poukázat na vhodné způsoby využívání ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce
Czech film trailer and its role in the film promotion in years 2006-2011
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 28. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis Contemporary Czech film trailer and its role in the promotion of the film in the context of foreign production deals with the film trailer. The first part deals with the development of the film trailer ...
Diplomová práce Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce se z různých pohledů zabývá filmovým trailerem. V první části se zabývá jeho vývojem v zahraničí, především ve ...
Diplomová práce Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce se z různých pohledů zabývá filmovým trailerem. V první části se zabývá jeho vývojem v zahraničí, především ve ...
Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008
Media campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 28. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diploma thesis "Media campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008" deals with the election campaigns and their cover in mass media. It summarizes style of campaign of the Berlusconi's political ...
Diplomová práce "Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008" se zabývá volebními kampaněmi a jejich mediálním pokrytím. Shrnuje styl kampaní Berlusconiho politické strany Forza ...
Diplomová práce "Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008" se zabývá volebními kampaněmi a jejich mediálním pokrytím. Shrnuje styl kampaní Berlusconiho politické strany Forza ...