Zobrazit minimální záznam

Business model of a small business directed by Markéta Lukáčová with an accent on a marketing plan
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorLukáč, Vojtěch
dc.date.accessioned2024-07-11T06:39:35Z
dc.date.available2024-07-11T06:39:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191547
dc.description.abstractThe main goal of this thesis was to describe the main fields of the business model and create a marketing plan for the small enterprise managed by Mrs. Lukáčová. The thesis firstly describes the theoretical framework of small enterprises in the Czech Republic and in the European Union. It briefly describes the form of the business model and the marketing plan, which will be used in the proposal parts of this thesis. Then a characterization of the business, offered products and services takes place. In the methodological parts thanks to two qualitative methods the perceptions of new and loyal customers are tested in connection with the business of Mrs. Lukáčová. Beforehand the situational analysis take place, namely the threat and opportunity matrix, SWOT analysis and PESTLE analysis. The description of marketing communication of the enterprise of Mrs. Lukáčová and competition is performed right after. In the proposal part of the business model the main necessities are written down in the template of Business Model Canvas. It mainly takes into account the actual situation of the business and then serves as a material that could help the implementation of new realities. Mainly the value proposition, where core values will be found, is appropriate for future marketing communication. In the proposal...en_US
dc.description.abstractCílem práce bylo popsat klíčové oblasti business modelu a vytvořit marketingový plán pro malý podnik spravovaný paní Markétou Lukáčovou. Práce se nejdříve věnuje vymezení teoretického rámce malého podnikání v České republice a Evropské unii. Stručně popisuje formu business modelu a marketingového plánu, kterou chce využít v návrhových částech práce. Následně probíhá charakteristika podniku, nabízeného sortimentu a služeb. V metodologické části se za pomoci dvou kvalitativních metod výzkumu zkoumají přesvědčení věrných a nových zákazníků ohledně zákaznického zážitku u paní Lukáčové. Před výzkumy se nacházejí situační analýzy, konkrétně matice hrozeb a příležitostí společně se SWOT a PESTLE analýzami. Analýzy doplní deskripce marketingové komunikace podniku paní Lukáčové a její konkurence. V návrhové části business modelu se podle Business Model Canvas stanoví jeho základní náležitosti. Jedná se především o popsání aktuální situace podniku, přičemž zmíněné schéma poskytne prostor pro implementaci nových skutečností. Zejména pak v hodnotové propozici, kde se pro podnik vytvoří klíčové hodnoty vhodné pro budoucí marketingovou komunikaci. V návrhové části marketingového plánu jsou provedeny jeho první tři části odvozené z odborné literatury. Skládá se z plánovacího procesu, marketingového strategického...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketing planen_US
dc.subjectbusiness modelen_US
dc.subjectsmall businessen_US
dc.subjectauthenticityen_US
dc.subjectsituational analysisen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectMarketingový pláncs_CZ
dc.subjectbusiness modelcs_CZ
dc.subjectmalý podnikcs_CZ
dc.subjectautenticitacs_CZ
dc.subjectsituační analýzacs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.titleBusiness model malého podniku spravovaného Markétou Lukáčovou se zaměřením na marketingový pláncs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263750
dc.title.translatedBusiness model of a small business directed by Markéta Lukáčová with an accent on a marketing planen_US
dc.contributor.refereeMoravcová, Hana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem práce bylo popsat klíčové oblasti business modelu a vytvořit marketingový plán pro malý podnik spravovaný paní Markétou Lukáčovou. Práce se nejdříve věnuje vymezení teoretického rámce malého podnikání v České republice a Evropské unii. Stručně popisuje formu business modelu a marketingového plánu, kterou chce využít v návrhových částech práce. Následně probíhá charakteristika podniku, nabízeného sortimentu a služeb. V metodologické části se za pomoci dvou kvalitativních metod výzkumu zkoumají přesvědčení věrných a nových zákazníků ohledně zákaznického zážitku u paní Lukáčové. Před výzkumy se nacházejí situační analýzy, konkrétně matice hrozeb a příležitostí společně se SWOT a PESTLE analýzami. Analýzy doplní deskripce marketingové komunikace podniku paní Lukáčové a její konkurence. V návrhové části business modelu se podle Business Model Canvas stanoví jeho základní náležitosti. Jedná se především o popsání aktuální situace podniku, přičemž zmíněné schéma poskytne prostor pro implementaci nových skutečností. Zejména pak v hodnotové propozici, kde se pro podnik vytvoří klíčové hodnoty vhodné pro budoucí marketingovou komunikaci. V návrhové části marketingového plánu jsou provedeny jeho první tři části odvozené z odborné literatury. Skládá se z plánovacího procesu, marketingového strategického...cs_CZ
uk.abstract.enThe main goal of this thesis was to describe the main fields of the business model and create a marketing plan for the small enterprise managed by Mrs. Lukáčová. The thesis firstly describes the theoretical framework of small enterprises in the Czech Republic and in the European Union. It briefly describes the form of the business model and the marketing plan, which will be used in the proposal parts of this thesis. Then a characterization of the business, offered products and services takes place. In the methodological parts thanks to two qualitative methods the perceptions of new and loyal customers are tested in connection with the business of Mrs. Lukáčová. Beforehand the situational analysis take place, namely the threat and opportunity matrix, SWOT analysis and PESTLE analysis. The description of marketing communication of the enterprise of Mrs. Lukáčová and competition is performed right after. In the proposal part of the business model the main necessities are written down in the template of Business Model Canvas. It mainly takes into account the actual situation of the business and then serves as a material that could help the implementation of new realities. Mainly the value proposition, where core values will be found, is appropriate for future marketing communication. In the proposal...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV