Očekávání občanů ČR ve věku 18-25 let od mediální komunikace prezidenta České republiky na příkladu Petra Pavla
The expectations of citizens of the Czech Republic aged 18-25 from the media communication of the President of the Czech Republic on the example of Petr Pavel
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/191338Identifikátory
SIS: 262895
Kolekce
- Kvalifikační práce [18160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lütke Notarp, Ulrike
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
19. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Prezident, instituce, očekávání, mladí lidé, mladí voliči, mediální komunikaceKlíčová slova (anglicky)
President, institution, expectations, young adults, young voters, media communicationTato bakalářská práce "Oekávání obanů R ve věku 18-25 let od mediální komunikace prezidenta eské republiky na příkladu Petra Pavla" má za cíl odhalit a popsat, jaké hodnoty, vlastnosti, přístupy a elementy oekává tato populaní skupina od komunikace prezidenta, zmapovat jejich vnímání mediální komunikace prezidentského úřadu a podat přesnější obraz o jejich způsobu získávání informací o výkonu úřadu prezidenta. Dalším z cílů je vytvoření ucelené představy o vhodné frekvenci a kanálech pro mediální prezentaci prezidenta z pohledu zkoumané věkové skupiny. Práce je rozdělena na ást teoretickou, která představuje hodnoty, faktory a koncepty mediální komunikace popsané v odborné literatuře, dále pak dosavadní studie, výzkumy a poznatky v oblasti mediální komunikace související se zkoumanou věkovou skupinou. V druhé ásti se práce věnuje metodologii výzkumu, který je předmětem třetí a závěrené ásti této bakalářské práce. Výzkum proběhl ve dvou etapách. První fáze sestávala z kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření, jeho výsledky pak byly použity jako odrazový můstek pro šetření v rámci druhé, kvalitativní etapy výzkumu realizované prostřednictvím individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Pro analýzu rozhovorů byla využita zakotvená teorie. Výzkum přinesl poznatky v oblasti...
This bachelor's thesis "Expectations of Czech citizens aged 1825 from the media communication of the president of the Czech Republic using the example of Petr Pavel" aims to reveal and describe what values, characteristics, approaches and elements this population group expects from the president's communication, to map their perception of media communication of the presidential office and give a more accurate picture of their method of obtaining information about the performance of the office of the president. Furthermore, this thesis focuses on obtaining a comprehensive idea of the ideal frequency and channels for the media presentation of the president from the perspective of the investigated age group. This bachelor's thesis opens with a theoretical part introducing values, factors and concepts of media communication described in scientific literature, as well as studies, researches and findings in the field of media communication related to the consumption of media by the examined age group. In the second part, the thesis deals with the methodology of the research presented in the third and final part of this bachelor's thesis. The research was conducted in two stages. The first phase consisted of quantitative research in the form of a questionnaire survey, the results of which were then used...