Zobrazit minimální záznam

Vývoj a nasazení SaaS řešení pro automatizaci logistiky v e-commerce
dc.contributor.advisorŠkoda, Petr
dc.creatorPůlpán, Michal
dc.date.accessioned2024-08-05T10:43:49Z
dc.date.available2024-08-05T10:43:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190692
dc.description.abstractE-commerce trh v oblasti prodeje zboží zaznamenal růst, který významně ovlivnil celý maloobchod. Prodejci se dostali do situace, kdy nestačí produkt pouze nabízet, nýbrž je nutné budovat značku a posilovat vztahy se zákazníkem. Značky se tak musí odlišit od konkurence, upoutat na sebe pozornost a zároveň klást důraz na udržení kval- ity péče o zákzníka. Logistická komunikace během doručování objednávky je zpravidla přenechávána přepravci, ale představuje důležitý prvkem v životním cyklu objednávky. Nabízí možnost zvýšit povědomí o značce a posílit vazbu se zákazníkem. Tato práce navrhuje řešení spočívající v automatizaci procesů datové komunikace s přepravcem a v jejím využití jako potenciálního marketingového kanálu. Představuje SaaS platformu testovanou v reálném firemním prostředí na tisících zásilkách. Ta umožňuje prode- jcům spravovat přenos dat k přepravcům, tisknout přepravní štítky a efektivně sledovat stav zásilek. To vše s upravitelnými notifikačními e-maily a sledovací stránkou určenou příjemci. Tento přístup nejenže zefektivňuje zaběhnuté procesy expedice, ale zároveň posiluje značku během ponákupního marketingu v průběhu přepravy objednávky. 1cs_CZ
dc.description.abstractE-Commerce has seen rapid growth that significantly changed the retail landscape. This situation requires brands to do more than just offer products; they must present a distinct identity, maintain brand values, and establish deeper relationships with cus- tomers. Brands must focus on differentiating and drawing attention to themselves while keeping up with customer care. Traditionally, logistics communication during order de- livery is usually left to the shipping carrier, but it is an important element in the order lifecycle. It provides an opportunity to increase brand awareness and strengthen rela- tionship with the customer. This thesis proposes a solution to bridge the gap between streamlined shipping logistics and its use as a potential marketing channel. Introduces a SaaS platform tested in a real-world environment on thousands of parcels. Allowing sellers to manage parcel data transfers to carriers, print shipping labels, and efficiently track parcel statuses while providing shipment information to recipients through custom branded email notifications and tracking pages. This approach not only improves opera- tional efficiency, but also reinforces brand engagement throughout the delivery process. 1en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjecte-commerce|logistika|automatizace procesů|webová aplikace|software as a servicecs_CZ
dc.subjecte-commerce|logistics|process automation|web application|software as a serviceen_US
dc.titleDevelopment and deployment of SaaS solution for logistics automation in e-commerceen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-11
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId267101
dc.title.translatedVývoj a nasazení SaaS řešení pro automatizaci logistiky v e-commercecs_CZ
dc.contributor.refereeZavoral, Filip
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformatika - Softwarové a datové inženýrstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science - Software and Data Engineeringen_US
thesis.degree.programComputer Science - Software and Data Engineeringen_US
thesis.degree.programInformatika - Softwarové a datové inženýrstvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika - Softwarové a datové inženýrstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science - Software and Data Engineeringen_US
uk.degree-program.csInformatika - Softwarové a datové inženýrstvícs_CZ
uk.degree-program.enComputer Science - Software and Data Engineeringen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csE-commerce trh v oblasti prodeje zboží zaznamenal růst, který významně ovlivnil celý maloobchod. Prodejci se dostali do situace, kdy nestačí produkt pouze nabízet, nýbrž je nutné budovat značku a posilovat vztahy se zákazníkem. Značky se tak musí odlišit od konkurence, upoutat na sebe pozornost a zároveň klást důraz na udržení kval- ity péče o zákzníka. Logistická komunikace během doručování objednávky je zpravidla přenechávána přepravci, ale představuje důležitý prvkem v životním cyklu objednávky. Nabízí možnost zvýšit povědomí o značce a posílit vazbu se zákazníkem. Tato práce navrhuje řešení spočívající v automatizaci procesů datové komunikace s přepravcem a v jejím využití jako potenciálního marketingového kanálu. Představuje SaaS platformu testovanou v reálném firemním prostředí na tisících zásilkách. Ta umožňuje prode- jcům spravovat přenos dat k přepravcům, tisknout přepravní štítky a efektivně sledovat stav zásilek. To vše s upravitelnými notifikačními e-maily a sledovací stránkou určenou příjemci. Tento přístup nejenže zefektivňuje zaběhnuté procesy expedice, ale zároveň posiluje značku během ponákupního marketingu v průběhu přepravy objednávky. 1cs_CZ
uk.abstract.enE-Commerce has seen rapid growth that significantly changed the retail landscape. This situation requires brands to do more than just offer products; they must present a distinct identity, maintain brand values, and establish deeper relationships with cus- tomers. Brands must focus on differentiating and drawing attention to themselves while keeping up with customer care. Traditionally, logistics communication during order de- livery is usually left to the shipping carrier, but it is an important element in the order lifecycle. It provides an opportunity to increase brand awareness and strengthen rela- tionship with the customer. This thesis proposes a solution to bridge the gap between streamlined shipping logistics and its use as a potential marketing channel. Introduces a SaaS platform tested in a real-world environment on thousands of parcels. Allowing sellers to manage parcel data transfers to carriers, print shipping labels, and efficiently track parcel statuses while providing shipment information to recipients through custom branded email notifications and tracking pages. This approach not only improves opera- tional efficiency, but also reinforces brand engagement throughout the delivery process. 1en_US
uk.file-availabilityP
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.date.embargoEndDate12-06-2027
uk.embargo.reasonProtection of the legitimate interests of third parties worthy of special considerationen
uk.embargo.reasonOchrana oprávněných zájmů třetích osob hodných zvláštního zřetelecs
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV