xmlui.dri2xhtml.structural.pagination-info.nototal

    new media (5)
    nová média (5)
    sociální sítě (5)
    social media (4)
    social networks (4)
    sociální média (4)
    Facebook (2)
    motivace (2)
    motivation (2)
    software (2)
    Android (1)
    aplikace (1)
    application (1)
    art (1)
    audiovisual performance (1)
    audiovizuální performance (1)
    autonomie|technologie|smart city|mobilita jako služba|tramvaje|řízení|interakce|veřejná doprava (1)
    Autonomní vozidla|moral machine|machine ethics|roboetika|morální dilema|tunelové dilema|roboti (1)
    Autonomous vehicles|moral machine|machine ethics|roboetika|moral dilemma|tunnel problem|robots (1)
    Autonomy|Technology|Smart City|Mobility as a Service|Trams|Driving|Interaction|Public Transportation (1)
    autoregulace (1)
    autorské právo (1)
    banking (1)
    bankovnictví (1)
    banner advertising (1)
    banner blindness (1)
    bannerová reklama (1)
    bannerová slepota (1)
    bioart (1)
    biologie (1)
    biology (1)
    biotech art (1)
    board games|game-based learning|grammar schools|teacher's guide|migration|Czech framework education programme|serious games|Syrious : Escape from Syria|refugees|educational games|instructional games|education|secondary schools (1)
    browser (1)
    cellphone (1)
    cognitive offloading|memory|photography|collective memory|transactive memory|group mind|externalization (1)
    communication (1)
    Computer games (1)
    consumer (1)
    convergence (1)
    copyright (1)
    creative commons (1)
    credibility (1)
    crisis (1)
    crisis communication (1)
    crowdfunding (1)
    Czech Republic (1)
    data (1)
    Data journalism|tech team|data analysis|investigative journalism|open data (1)
    data mining (1)
    design (1)
    deskové hry|game-based learning|gymnázia|metodika pro učitele|migrace|rámcový vzdělávací program|serious games|Syrious : Útěk ze Sýrie|uprchlictví|výuka|vzdělávací hry|vzdělávání|základní školy (1)
    digital distribution (1)
    digital divide (1)
    digital media (1)
    Digital media|memory|media archeology|time|cultural techniques (1)
    digital photography (1)
    digitální distribuce (1)
    digitální fotografie (1)
    digitální média (1)
    Digitální média|paměť|archeologie médií|čas|kulturní techniky (1)
    digitální propast (1)
    DIY fotografie|fotografie|DIY|kultura svépomocí|DIY umění|DIY etika|Maker Culture|studium fotografie|hackerství (1)
    DIY Photography|Photography|DIY|Do It Yourself|DIY Art|DIY Ethic|Maker Culture|Photography Studies|Hacker Culture (1)
    dobývání dat (1)
    dotazníkové šetření (1)
    Dátová žurnalistika|technologický tím|dátová analýza|investigatívna žurnalistika|otvorené dáta (1)
    důvěryhodnost (1)
    education (1)
    efektivita bannerové reklamy (1)
    efficiency of banner ads (1)
    electronic communication (1)
    elektronická komunikace (1)
    Facebook gaming (1)
    FF UK (1)
    film|analysis|data mining|Movie Database|CSFD (1)
    film|analýza|data mining|filmová databáze|ČSFD (1)
    financial services (1)
    finanční služby (1)
    fotografie - divák (1)
    fotografie - referent (1)
    fotožurnalismus (1)
    free-to-play (1)
    game mechanics (1)
    gamification (1)
    gamifikace (1)
    geolocation (1)
    geolokace (1)
    Germany (1)
    Grafický design|umělá inteligence|algoritmizace|automatizace|vizuální kreativita|grafický editor (1)
    Graphic design|artificial intelligence|algorithmization|automatization|visual creativity|graphics editor (1)
    grayscale|screen time|smartphones|problematic smartphone use|iOS|Apple (1)
    herní principy (1)
    high schools (1)
    hodnocení vědy a výzkumu|bibliometrie|scientometrie|Česká republika|společenské a humanitní vědy|vědecká produkce (1)
    hraní na Facebooku (1)
    hry na sociálních sítích (1)
    hudební klip (1)
    human computer interaction|voice user interface|digital literacy|accessibility|usability (1)
    Humble Bundle (1)

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV