xmlui.dri2xhtml.structural.pagination-info.nototal

    adjective|ATL|atribute|autosemantics|corpus analysis|fantasy|gender|genderlect|character|MATTR|MFW|MWTTRD object|predicate|quantitative analysis|subject|noun|token|type|verb (1)
    adjektivum|ATL|atribut|autosémantika|korpusová analýza|entropie|fantasy|gender|genderlekt|kvantitativní analýza|MATTR|MFW|MWTTRD|objekt|postava|predikát|subjekt|substantivum|token|typ|verbum (1)
    assessment (CEFR) (1)
    budoucí časy (1)
    characteristics|gender|genderlect|gender linguistics|author|male|female|character|quantitative analysis|semantic category|autosemantics|part of speech (1)
    charakteristika|gender|genderlekt|genderová lingvistika|autor|muž|žena|postava|kvantitativní analýza|sémantická kategorie|autosémantika|slovní druhy (1)
    cizí jazyk (1)
    combining linguistic and cultural aims (1)
    Common European Framework of Reference for Languages: Learning (1)
    communication and stylistic education|communicative competencies|writing|writen form|story|later school age|narration|storytelling (1)
    contrastive approach (1)
    Cross-curricular topic: Multicultural Education (ME) (1)
    deaf (1)
    deduktivní metoda výuky (1)
    druhý jazyk (1)
    first language (1)
    foreign language (1)
    Framework Educational Programme for Secondary Education (1)
    future tenses (1)
    Husinec|hláskosloví|Český jazykový atlas (1)
    Husinec|phonetics and phonology|Czech Language Atlas (1)
    induktivní metoda výuky (1)
    intercultural (1)
    interkulturní (1)
    interkulturální (1)
    internacionalismus|neologismus|lexikální sémantika|pragmatika|kultura|politika|zpravodajství|deník (1)
    internationalism|neologism|lexical semantics|pragmatics|culture|politics|news|daily (1)
    jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme (SERR) (1)
    komunikační a slohová výchova|komunikativní kompetence|písemný projev|příběh|starší školní věk|vypravování (1)
    kontrastivní přístup (1)
    kurz KAJ (1)
    language acquisition (1)
    language learning (1)
    learners&apos (1)
    MVA (1)
    MVA course (1)
    neslyšící (1)
    osvojování jazyka (1)
    peer teaching (1)
    pluriculturalism (1)
    plurilingvism (1)
    preference studentů (1)
    preferences (1)
    propojení jazykových a kulturních cílů (1)
    první jazyk (1)
    Průřezové téma Multikulturní výchova (1)
    Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (RVP ZV) (1)
    second language (1)
    semantics - pragmatics - determination - meta-information - subject - functional sentence perspective (1)
    slovní zásoba|vrstvy slov|slang|lexikální sémantika|slovotvorba|komunikace na webu a sociálních sítích (1)
    Společný evropský referenční rámec pro jazyky: Jak se učíme jazykům (1)
    studenti oboru Anglistika (1)
    students of English Philology (1)
    sémantika - pragmatika - determinace - metainformace - subjekt - aktuální členění větné - funkční větná perspektiva (1)
    teaching (1)
    teaching Czech language (1)
    teaching English (1)
    the deductive approach (1)
    the inductive approach (1)
    the KAJ (1)
    time quantification|time indicators|non-native speakers of Czech|language acquisition (1)
    učení se jazyku (1)
    videogame|slang|term|anglicism|language adaptation|onomasiological and word-formation structure|semantics|neology (1)
    videohra|slang|termín|anglicismus|jazyková adaptace|onomaziologická a slovotvorná struktura|sémantika|neologie (1)
    vocabulary|layers of words|slang|lexical semantics|word-formation|communication on web and social networks (1)
    vícejazyčnost (1)
    výuka anglického jazyka (1)
    výuka vrstevníků (1)
    výuka češtiny (1)
    časová kvantifikace|časové indikátory|nerodilí mluvčí češtiny|jazykové osvojování (1)

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV