Pokud změníme pojetí výuky dějepisu, neměli bychom změnit i formy hodnocení?
If we change the concept of teaching history, shouldn't we also change the forms of assessment?
dc.contributor.author | Martinovský, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T12:59:02Z | |
dc.date.available | 2023-12-08T12:59:02Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/187104 | |
dc.language.iso | cs_CZ | cs |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs |
dc.title | Pokud změníme pojetí výuky dějepisu, neměli bychom změnit i formy hodnocení? | cs |
dc.type | Článek | cs |
dcterms.accessRights | openAccess | |
dcterms.license | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/ | |
dc.title.translated | If we change the concept of teaching history, shouldn't we also change the forms of assessment? | cs |
dc.publisher.publicationPlace | Praha | cs |
uk.internal-type | uk_publication | |
dc.description.startPage | 127 | cs |
dc.description.endPage | 135 | cs |
dcterms.isPartOf.name | Historie – Otázky – Problémy | cs |
dcterms.isPartOf.journalYear | 2023 | |
dcterms.isPartOf.journalVolume | 2023 | |
dcterms.isPartOf.journalIssue | 2 | |
dcterms.isPartOf.issn | 2336-6672 | |
dc.relation.isPartOfUrl | https://historieotazkyproblemy.ff.cuni.cz |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Číslo 2 [14]