Zobrazit minimální záznam

Monuments Teach Us. Valtice Castle and its Use in Teaching History
dc.contributor.advisorFapšo, Marek
dc.creatorFormáčková, Anna
dc.date.accessioned2023-11-08T00:16:05Z
dc.date.available2023-11-08T00:16:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/185772
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with one specific monument and its use in the teaching of history. In the theoretical part, the author focuses on the role of monuments in education, the ways in which monuments are displayed, and also the content that is displayed. The practical part focuses on a teaching project that will be implemented at Valtice Castle. The goal of the thesis is the development of the historical thinking concepts.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá jednou konkrétní památkou a jejím využitím ve výuce dějepisu. V teoretické části se autorka věnuje úloze památek ve vzdělávání, způsobům, jakým památky vystavují, a také obsahu, který je vystavován. Praktická část se zaměřuje na výukový projekt, jenž bude realizován na zámku Valtice. Hlavním cílem práce je rozvoj konceptů historické gramotnosti u dané skupiny studentů.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectmonuments|castle|project|teaching|exposition|display|historyen_US
dc.subjectpamátky|zámek|projekt|výuka|expozice|výstava|dějepiscs_CZ
dc.titlePamátky nás učí. Zámek Valtice a jeho využití ve výuce dějepisucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-07
dc.description.departmentÚstav českých dějincs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Czech Historyen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId253040
dc.title.translatedMonuments Teach Us. Valtice Castle and its Use in Teaching Historyen_US
dc.contributor.refereeČinátl, Kamil
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství historie pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Education of History for Upper Secondary Schools with double curriculum study Teacher Education of Czech Language and Literature for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Education of History for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství historie pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav českých dějincs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Czech Historyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství historie pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Education of History for Upper Secondary Schools with double curriculum study Teacher Education of Czech Language and Literature for Upper Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství historie pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of History for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá jednou konkrétní památkou a jejím využitím ve výuce dějepisu. V teoretické části se autorka věnuje úloze památek ve vzdělávání, způsobům, jakým památky vystavují, a také obsahu, který je vystavován. Praktická část se zaměřuje na výukový projekt, jenž bude realizován na zámku Valtice. Hlavním cílem práce je rozvoj konceptů historické gramotnosti u dané skupiny studentů.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with one specific monument and its use in the teaching of history. In the theoretical part, the author focuses on the role of monuments in education, the ways in which monuments are displayed, and also the content that is displayed. The practical part focuses on a teaching project that will be implemented at Valtice Castle. The goal of the thesis is the development of the historical thinking concepts.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav českých dějincs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV