| dc.contributor.advisor | Gemrot, Jakub | |
| dc.creator | Iudin, Denis | |
| dc.date.accessioned | 2023-07-25T01:39:55Z | |
| dc.date.available | 2023-07-25T01:39:55Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/183209 | |
| dc.description.abstract | Procedural generation of interactive stories is still an understudied area, most of the work on which is purely academic, while the application of these technologies in a practical, for a wide audience, area promises good prospects. The reason lies in a large set of factors that complicate the practical use of such systems. In this work, we solve some of them by proposing a new algorithm for this, with the help of which we create a system that generates interactive stories. We visualize the narratives of these stories, and on their basis we create a text quest on the Twine platform. | en_US |
| dc.description.abstract | Procedurální generování interaktivních příběhů je stále nedostatečně prozkoumanou oblastí, většina práce je čistě akademická, zatímco aplikace těchto technologií v praktické oblasti pro široké publikum slibuje dobré vyhlídky. Důvod spočívá ve velkém souboru faktorů, které komplikují praktické použití takových systémů. V této práci některé z nich řešíme tak, že k tomu navrhujeme nový algoritmus, s jehož pomocí vytváříme systém generující interaktivní příběhy. Vizualizujeme vyprávění těchto příběhů a na jejich základě vytváříme textový quest na platformě Twine. | cs_CZ |
| dc.language | English | cs_CZ |
| dc.language.iso | en_US | |
| dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
| dc.subject | text game|procedural content generation|Twine | en_US |
| dc.subject | textová hra|procedurální generování obsahu|Twine | cs_CZ |
| dc.title | Procedural Generator of Short Detective-like Stories | en_US |
| dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
| dcterms.created | 2022 | |
| dcterms.dateAccepted | 2022-09-13 | |
| dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
| dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
| dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
| dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
| dc.identifier.repId | 237748 | |
| dc.title.translated | Procedurální generátor malých textových detektivních příběhů | cs_CZ |
| dc.contributor.referee | Pešková, Klára | |
| thesis.degree.name | Mgr. | |
| thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
| thesis.degree.discipline | Počítačová grafika a vývoj počítačových her | cs_CZ |
| thesis.degree.discipline | Computer Graphics and Game Development | en_US |
| thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
| thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
| uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
| uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
| uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
| uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
| uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
| uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
| uk.degree-discipline.cs | Počítačová grafika a vývoj počítačových her | cs_CZ |
| uk.degree-discipline.en | Computer Graphics and Game Development | en_US |
| uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
| uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
| thesis.grade.cs | Neprospěl/a | cs_CZ |
| thesis.grade.en | Fail | en_US |
| uk.abstract.cs | Procedurální generování interaktivních příběhů je stále nedostatečně prozkoumanou oblastí, většina práce je čistě akademická, zatímco aplikace těchto technologií v praktické oblasti pro široké publikum slibuje dobré vyhlídky. Důvod spočívá ve velkém souboru faktorů, které komplikují praktické použití takových systémů. V této práci některé z nich řešíme tak, že k tomu navrhujeme nový algoritmus, s jehož pomocí vytváříme systém generující interaktivní příběhy. Vizualizujeme vyprávění těchto příběhů a na jejich základě vytváříme textový quest na platformě Twine. | cs_CZ |
| uk.abstract.en | Procedural generation of interactive stories is still an understudied area, most of the work on which is purely academic, while the application of these technologies in a practical, for a wide audience, area promises good prospects. The reason lies in a large set of factors that complicate the practical use of such systems. In this work, we solve some of them by proposing a new algorithm for this, with the help of which we create a system that generates interactive stories. We visualize the narratives of these stories, and on their basis we create a text quest on the Twine platform. | en_US |
| uk.file-availability | V | |
| uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
| thesis.grade.code | 4 | |
| uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
| uk.thesis.defenceStatus | N | |