Zobrazit minimální záznam

Studie o vlivu reality show na pracovišti na diváky v Číně
dc.contributor.advisorReifová, Irena
dc.creatorWang, Xichong
dc.date.accessioned2023-11-17T07:24:19Z
dc.date.available2023-11-17T07:24:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/179399
dc.description.abstractThe thesis examines the shades of impacts that Chinese workplace reality shows have on audiences drawn from different backgrounds and demographic linings. A typical Chinese workplace reality show entitled, An Exciting Offer is privileged as an exemplar in this research while the survey research method is used as an analytical tool. An Exciting Offer is specifically chosen because it connects uniquely with the workforce. Interesting questions like, "Should I resign naked at the age of 30?", and "Can unmarried women without children gain a job in the workplace?" which are regular catchers on the show make it an Internet darling for many. A questionnaire survey was done and after data collection, the SPSS statistical software was deployed to analyze the information utilizing a univariate ANOVA transcript. The findings from questions streaming from demographic variables like gender, age, educational background, employment status, and occupation show that while workplace reality shows are likely to have significant impact on some groups, its impact on others are either minimal, insignificant or null. But it is undeniable that the audience can get some positive energy from the program more or less, Hence, the findings of this study help to enable healthy workplace energy. Keywords Reality television; The...en_US
dc.description.abstractPráce zkoumá odstíny dopadů, které mají čínské reality show na pracovištích na publikum pocházející z různých prostředí a demografických vrstev. Typická čínská reality show na pracovišti s názvem Vzrušující nabídka je v tomto výzkumu privilegovaná jako příklad, zatímco metoda průzkumu se používá jako analytický nástroj. Vzrušující nabídka je speciálně vybrána, protože se jedinečně spojuje s pracovnísilou. Zajímavéotázky typu: "Mám dát výpověď nahá ve 30 letech?" a "Mohou neprovdané ženy bez dětí získat práci na pracovišti?", které pořad pravidelně chytá, z něj pro mnohé dělají miláčka internetu. Bylo provedeno dotazníkové šetření a po sběru dat byl nasazen statistický software SPSS k analýze informací pomocí jednorozměrného přepisu ANOVA. Zjištění z otázek plynoucích z demografických proměnných, jako je pohlaví, věk, vzdělání, postavení v zaměstnání a povolání, ukazují, že zatímco reality show na pracovišti pravděpodobně mají významný dopad na některé skupiny, jejich dopad na jiné je buď minimální, nevýznamný nebo nulový. Je však nepopiratelné, že diváci mohou z programu získat více či méně pozitivní energie, a proto zjištění této studie pomáhají zajistit zdravou energii na pracovišti. Klíčová slova Televize reality; Reality show na pracovišti; Průzkum publika; Sociálnídopad; Reality show Vlivy...cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectReality televisionen_US
dc.subjectThe workplace reality showen_US
dc.subjectAudience researchen_US
dc.subjectSocial impacten_US
dc.subjectThe Influences of Chinese workplace reality showen_US
dc.subjectTelevize realitycs_CZ
dc.subjectReality show na pracovištics_CZ
dc.subjectPrůzkum publikacs_CZ
dc.subjectSociální dopadcs_CZ
dc.subjectReality show Vlivy čínského pracovištěcs_CZ
dc.titleA study on the impact of the workplace reality show on the audience in Chinaen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-02-01
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId240266
dc.title.translatedStudie o vlivu reality show na pracovišti na diváky v Číněcs_CZ
dc.contributor.refereeFousek Krobová, Tereza
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociety, Communication and Mediacs_CZ
thesis.degree.disciplineSociety, Communication and Mediaen_US
thesis.degree.programSociety, Communication and Mediacs_CZ
thesis.degree.programSociety, Communication and Mediaen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociety, Communication and Mediacs_CZ
uk.degree-discipline.enSociety, Communication and Mediaen_US
uk.degree-program.csSociety, Communication and Mediacs_CZ
uk.degree-program.enSociety, Communication and Mediaen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce zkoumá odstíny dopadů, které mají čínské reality show na pracovištích na publikum pocházející z různých prostředí a demografických vrstev. Typická čínská reality show na pracovišti s názvem Vzrušující nabídka je v tomto výzkumu privilegovaná jako příklad, zatímco metoda průzkumu se používá jako analytický nástroj. Vzrušující nabídka je speciálně vybrána, protože se jedinečně spojuje s pracovnísilou. Zajímavéotázky typu: "Mám dát výpověď nahá ve 30 letech?" a "Mohou neprovdané ženy bez dětí získat práci na pracovišti?", které pořad pravidelně chytá, z něj pro mnohé dělají miláčka internetu. Bylo provedeno dotazníkové šetření a po sběru dat byl nasazen statistický software SPSS k analýze informací pomocí jednorozměrného přepisu ANOVA. Zjištění z otázek plynoucích z demografických proměnných, jako je pohlaví, věk, vzdělání, postavení v zaměstnání a povolání, ukazují, že zatímco reality show na pracovišti pravděpodobně mají významný dopad na některé skupiny, jejich dopad na jiné je buď minimální, nevýznamný nebo nulový. Je však nepopiratelné, že diváci mohou z programu získat více či méně pozitivní energie, a proto zjištění této studie pomáhají zajistit zdravou energii na pracovišti. Klíčová slova Televize reality; Reality show na pracovišti; Průzkum publika; Sociálnídopad; Reality show Vlivy...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis examines the shades of impacts that Chinese workplace reality shows have on audiences drawn from different backgrounds and demographic linings. A typical Chinese workplace reality show entitled, An Exciting Offer is privileged as an exemplar in this research while the survey research method is used as an analytical tool. An Exciting Offer is specifically chosen because it connects uniquely with the workforce. Interesting questions like, "Should I resign naked at the age of 30?", and "Can unmarried women without children gain a job in the workplace?" which are regular catchers on the show make it an Internet darling for many. A questionnaire survey was done and after data collection, the SPSS statistical software was deployed to analyze the information utilizing a univariate ANOVA transcript. The findings from questions streaming from demographic variables like gender, age, educational background, employment status, and occupation show that while workplace reality shows are likely to have significant impact on some groups, its impact on others are either minimal, insignificant or null. But it is undeniable that the audience can get some positive energy from the program more or less, Hence, the findings of this study help to enable healthy workplace energy. Keywords Reality television; The...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra sociologiecs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID9925788284106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV