Zobrazit minimální záznam

Teaching assistant and the importance of his work from the perspective of teachers at different levels and types of schools
dc.contributor.advisorValášková Vincejová, Eva
dc.creatorTurková, Petra
dc.date.accessioned2023-03-22T13:33:28Z
dc.date.available2023-03-22T13:33:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/179382
dc.description.abstract(česky) Diplomová práce se zabývá působením asistentů pedagoga na různých typech škol a jejich spolupráci s pedagogy. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zabývá osobností asistenta pedagoga jeho osobnostními předpoklady k práci a kvalifikačními požadavky. Dále vysvětluje možnosti, strategie a metody spolupráce používané při interakci asistenta pedagoga a učitele. Pozornost je věnována také objasněním základních pojmů vztahujících se k řešené problematice. V empirické části je popsaná metodologie výzkumu a interpretace získaných dat v rámci výzkumného šetření. Výzkum byl prováděn metodou dotazníků a polostrukturovaných rozhovorů.cs_CZ
dc.description.abstract(in English): The diploma thesis is focused on work of teaching assistants at various types of schools and their cooperation with teachers. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the personality of the teaching assistant, his personal prerequisites for work and qualification requirements. It also explains the possibilities, strategies and methods of cooperation used in the interaction of teaching assistant and teacher. Attention is also paid to the clarification of basic terms related to the solved issue. The empirical part describes the methodology of research and the interpretation of obtained data within the research survey. The research was carried out by using the method of questionnaires and semi- structured interviews.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectTeaching assistant|personal assistant for child|teachers|cooperation|methods|strategyen_US
dc.subjectAsistent pedagoga|osobní asistent dítěte|učitel|spolupráce|metody|strategiecs_CZ
dc.titlePůsobení asistenta pedagoga na různých stupních a typech škol z pohledu pedagogůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-01-24
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId235754
dc.title.translatedTeaching assistant and the importance of his work from the perspective of teachers at different levels and types of schoolsen_US
dc.contributor.refereeKlapálková, Veronika
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(česky) Diplomová práce se zabývá působením asistentů pedagoga na různých typech škol a jejich spolupráci s pedagogy. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zabývá osobností asistenta pedagoga jeho osobnostními předpoklady k práci a kvalifikačními požadavky. Dále vysvětluje možnosti, strategie a metody spolupráce používané při interakci asistenta pedagoga a učitele. Pozornost je věnována také objasněním základních pojmů vztahujících se k řešené problematice. V empirické části je popsaná metodologie výzkumu a interpretace získaných dat v rámci výzkumného šetření. Výzkum byl prováděn metodou dotazníků a polostrukturovaných rozhovorů.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): The diploma thesis is focused on work of teaching assistants at various types of schools and their cooperation with teachers. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the personality of the teaching assistant, his personal prerequisites for work and qualification requirements. It also explains the possibilities, strategies and methods of cooperation used in the interaction of teaching assistant and teacher. Attention is also paid to the clarification of basic terms related to the solved issue. The empirical part describes the methodology of research and the interpretation of obtained data within the research survey. The research was carried out by using the method of questionnaires and semi- structured interviews.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV