Zobrazit minimální záznam

A teacher's profession at the secondary school during the coronavirus crisis
dc.contributor.advisorMurad, Salim
dc.creatorWidemannová, Bohuslava
dc.date.accessioned2022-10-17T11:23:17Z
dc.date.available2022-10-17T11:23:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/177414
dc.description.abstractReflection The diploma thesis deals with the topic of teaching during the coronavirus crisis. The coronavirus brought not only a disease, but also a pandemic which had global consequences for the population. People were affected by social, economic, psychological and physical consequences. This thesis deals with the impact of the pandemic on education and the form of teaching during this period. The teaching profession that was interrupted and limited at one point. Teachers were faced with a new situations brought by the closure of schools. A considerable amount of space is devoted to teaching itself, especially distance learning and it mentions its positives and negatives. A short cross-section of the history of teaching and its interruption is also interesting. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is devoted to important concepts related to the coronavirus disease, the occurence and development of the pandemic itself. It also deals with the beginning of the coronavirus crisis in the Czech Republic and what effects recieved Czech education. Then the form of teaching before the pandemic is explained. It presents a form of distance education which became the only solution in this time. A short history of education in the Czech Republic is also mentioned, as...en_US
dc.description.abstractReflexe Diplomová práce se zabývá tématem výuky v době koronavirové krize. Koronavirus s sebou přinesl nejen onemocnění, ale i pandemii, která měla celosvětové následky pro obyvatelstvo. Lidé byli postiženi sociálními, ekonomickými, psychickými i fyzickými následky. Práce se zabývá pandemickým dopadem na školství a podobou vyučování v tomto období. Profesí učitele, která byla v jednom okamžiku přerušena a omezena. Učitelé byli postaveni před novou situaci, kterou přineslo uzavření škol. Nemalý prostor je v práci věnován samotné výuce, především distanční a zmiňuje její pozitiva i negativa. Zajímavostí je i krátký průřez historií výuky a jejímu přerušení. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována důležitým pojmům, které se týkají koronavirového onemocnění, výskytu a vývoji samotné pandemie. Zabývá se i začátkem koronavirové krize v České republice a jaké dopady utrpělo české školství. Následně je vysvětlena podoba výuky před pandemií. Předkládá formu distanční výuky, která se stala jediným řešením v tomto období. Dále je zmíněna krátká historie výuky v Čechách, ale i kapitola, kde jsou zmíněny důvody uzavření škol či přerušení výuky v minulosti. Praktická část je věnována empirickému šetření. Jsou tu popsány metody sběru dat, jímž byl polostrukturovaný...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectKey words: coronavirus crisisen_US
dc.subjectpandemicen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectKlíčová slova: koronavirová krizecs_CZ
dc.subjectpandemiecs_CZ
dc.subjectškolstvícs_CZ
dc.subjectdistanční výukacs_CZ
dc.subjectpedagogcs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.titleProfese učitele druhého stupně základní školy v době koronavirové krizecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-20
dc.description.departmentHTF - Katedra historické teologie a církevních dějincs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId240191
dc.title.translatedA teacher's profession at the secondary school during the coronavirus crisisen_US
dc.contributor.refereeSvobodová, Zuzana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Education of Religion and Social Sciences for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství a základů společenských věd pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Education of Religion and Social Sciences for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství náboženství a základů společenských věd pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra historické teologie a církevních dějincs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství a základů společenských věd pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Education of Religion and Social Sciences for Upper Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství náboženství a základů společenských věd pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of Religion and Social Sciences for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csReflexe Diplomová práce se zabývá tématem výuky v době koronavirové krize. Koronavirus s sebou přinesl nejen onemocnění, ale i pandemii, která měla celosvětové následky pro obyvatelstvo. Lidé byli postiženi sociálními, ekonomickými, psychickými i fyzickými následky. Práce se zabývá pandemickým dopadem na školství a podobou vyučování v tomto období. Profesí učitele, která byla v jednom okamžiku přerušena a omezena. Učitelé byli postaveni před novou situaci, kterou přineslo uzavření škol. Nemalý prostor je v práci věnován samotné výuce, především distanční a zmiňuje její pozitiva i negativa. Zajímavostí je i krátký průřez historií výuky a jejímu přerušení. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována důležitým pojmům, které se týkají koronavirového onemocnění, výskytu a vývoji samotné pandemie. Zabývá se i začátkem koronavirové krize v České republice a jaké dopady utrpělo české školství. Následně je vysvětlena podoba výuky před pandemií. Předkládá formu distanční výuky, která se stala jediným řešením v tomto období. Dále je zmíněna krátká historie výuky v Čechách, ale i kapitola, kde jsou zmíněny důvody uzavření škol či přerušení výuky v minulosti. Praktická část je věnována empirickému šetření. Jsou tu popsány metody sběru dat, jímž byl polostrukturovaný...cs_CZ
uk.abstract.enReflection The diploma thesis deals with the topic of teaching during the coronavirus crisis. The coronavirus brought not only a disease, but also a pandemic which had global consequences for the population. People were affected by social, economic, psychological and physical consequences. This thesis deals with the impact of the pandemic on education and the form of teaching during this period. The teaching profession that was interrupted and limited at one point. Teachers were faced with a new situations brought by the closure of schools. A considerable amount of space is devoted to teaching itself, especially distance learning and it mentions its positives and negatives. A short cross-section of the history of teaching and its interruption is also interesting. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is devoted to important concepts related to the coronavirus disease, the occurence and development of the pandemic itself. It also deals with the beginning of the coronavirus crisis in the Czech Republic and what effects recieved Czech education. Then the form of teaching before the pandemic is explained. It presents a form of distance education which became the only solution in this time. A short history of education in the Czech Republic is also mentioned, as...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra historické teologie a církevních dějincs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV