Zobrazit minimální záznam

Ethically controversial aspects of selected media relations tools
dc.contributor.advisorOrtová, Nina
dc.creatorPejsová, Aneta
dc.date.accessioned2022-10-04T15:38:27Z
dc.date.available2022-10-04T15:38:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/176306
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with one of the areas of public relations - media relations. First it characterizes media relations as a field, then it describes individual media relations tools, and in selected ones it also explores their ethical side. It also assesses the relationship between PR workers and journalists and how important they are to each other's work. It then represents the codes of ethics that regulate media relations and their practices. The practical part uses both quantitative and qualitative research. First, PR professionals are subjected to a quantitative online questionnaire. Afterwards, interest turns to active lifestyle media journalists who gave an interview on the topic of media relations ethics. Through these two methods, the author attempts to find out how media relations work in practice, how professionals view problematic aspects of media relations, and what personal experience they have with selected media relations tools.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá jednou z oblastí public relations - media relations. Nejprve charakterizuje media relations jako obor, dále popisuje jednotlivé nástroje media relations a u vybraných zkoumá i jejich etickou stránku. Také hodnotí vztah mezi PR pracovníky a novináři a to, jak důležití jsou navzájem pro výkon své práce. Následně představuje etické kodexy, jež regulují media relations a jejich praktiky. Praktická část využívá jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Nejprve jsou kvantitativnímu online dotazníku podrobeni PR profesionálové. Poté se zájem obrací na aktivní novináře lifestylových médií, kteří poskytli na téma etiky media relations rozhovor. Prostřednictvím těchto dvou metod se autorka pokouší zjistit, jak media relations fungují v praxi, jak profesionálové nahlíží na problematické aspekty media relations a jaké mají osobní zkušenosti s vybranými nástroji media relations.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPublic relationsen_US
dc.subjectmedia relationsen_US
dc.subjectethicsen_US
dc.subjectpress relationsen_US
dc.subjectlifestyleen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectjournalismen_US
dc.subjectethical codesen_US
dc.subjectPublic relationscs_CZ
dc.subjectmedia relationscs_CZ
dc.subjectetikacs_CZ
dc.subjectvztahy s médiics_CZ
dc.subjectlifestylecs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectžurnalistikacs_CZ
dc.subjectetické kodexycs_CZ
dc.titleEticky sporné aspekty vybraných nástrojů media relationscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId238883
dc.title.translatedEthically controversial aspects of selected media relations toolsen_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá jednou z oblastí public relations - media relations. Nejprve charakterizuje media relations jako obor, dále popisuje jednotlivé nástroje media relations a u vybraných zkoumá i jejich etickou stránku. Také hodnotí vztah mezi PR pracovníky a novináři a to, jak důležití jsou navzájem pro výkon své práce. Následně představuje etické kodexy, jež regulují media relations a jejich praktiky. Praktická část využívá jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Nejprve jsou kvantitativnímu online dotazníku podrobeni PR profesionálové. Poté se zájem obrací na aktivní novináře lifestylových médií, kteří poskytli na téma etiky media relations rozhovor. Prostřednictvím těchto dvou metod se autorka pokouší zjistit, jak media relations fungují v praxi, jak profesionálové nahlíží na problematické aspekty media relations a jaké mají osobní zkušenosti s vybranými nástroji media relations.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis deals with one of the areas of public relations - media relations. First it characterizes media relations as a field, then it describes individual media relations tools, and in selected ones it also explores their ethical side. It also assesses the relationship between PR workers and journalists and how important they are to each other's work. It then represents the codes of ethics that regulate media relations and their practices. The practical part uses both quantitative and qualitative research. First, PR professionals are subjected to a quantitative online questionnaire. Afterwards, interest turns to active lifestyle media journalists who gave an interview on the topic of media relations ethics. Through these two methods, the author attempts to find out how media relations work in practice, how professionals view problematic aspects of media relations, and what personal experience they have with selected media relations tools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV