Zobrazit minimální záznam

Communication and its Role in Distance Education in Elementary Schools
dc.contributor.advisorStrouhal, Martin
dc.creatorSoukupová, Lenka
dc.date.accessioned2022-10-04T15:10:37Z
dc.date.available2022-10-04T15:10:37Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/176201
dc.description.abstractTeoretická část práce shromáždí analýzy odborné literatury. Na základě těchto analýz budou vyložena určující pojetí komunikace, výuky, vzdělávání a dalších jevů, která konstituují proces vyučování žáků na základní škole. Dále budou podrobně popsány i postupy a výhody či nevýhody on-line vzdělávání. V praktické části bude využito kvantitativního výzkumu za pomoci dotazníku. Bude se hledat odpověď na otázky, zda učitelé při distanční výuce mají pocit dostatečné komunikace jak se žáky, tak s rodiči žáků. Pozornost bude zaměřena na vhodnost distanční výuky na základních školách, stejně jako na hodnocení osvojení učiva a celkovou spokojenost s distanční formou komunikace z pohledu učitelů. Ze získaných výsledků pak budou vycházet doporučení, která by mohla zlepšit zjištěné nedostatky.en_US
dc.description.abstractTeoretická část práce shromáždí analýzy odborné literatury. Na základě těchto analýz budou vyložena určující pojetí komunikace, výuky, vzdělávání a dalších jevů, která konstituují proces vyučování žáků na základní škole. Dále budou podrobně popsány i postupy a výhody či nevýhody on-line vzdělávání. V praktické části bude využito kvantitativního výzkumu za pomoci dotazníku. Bude se hledat odpověď na otázky, zda učitelé při distanční výuce mají pocit dostatečné komunikace jak se žáky, tak s rodiči žáků. Pozornost bude zaměřena na vhodnost distanční výuky na základních školách, stejně jako na hodnocení osvojení učiva a celkovou spokojenost s distanční formou komunikace z pohledu učitelů. Ze získaných výsledků pak budou vycházet doporučení, která by mohla zlepšit zjištěné nedostatky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectcommunication|educational communication|pupils|elementary school|teaching|tuition|distance learning|teacher|online learningen_US
dc.subjectkomunikace|výuková komunikace|žáci|základní škola|vyučování|výuka|distanční výuka|učitel|online vzdělávánícs_CZ
dc.titleKomunikace a její role v distančním vzdělávání na základní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-07
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId233554
dc.title.translatedCommunication and its Role in Distance Education in Elementary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeKomárková, Tereza
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTeoretická část práce shromáždí analýzy odborné literatury. Na základě těchto analýz budou vyložena určující pojetí komunikace, výuky, vzdělávání a dalších jevů, která konstituují proces vyučování žáků na základní škole. Dále budou podrobně popsány i postupy a výhody či nevýhody on-line vzdělávání. V praktické části bude využito kvantitativního výzkumu za pomoci dotazníku. Bude se hledat odpověď na otázky, zda učitelé při distanční výuce mají pocit dostatečné komunikace jak se žáky, tak s rodiči žáků. Pozornost bude zaměřena na vhodnost distanční výuky na základních školách, stejně jako na hodnocení osvojení učiva a celkovou spokojenost s distanční formou komunikace z pohledu učitelů. Ze získaných výsledků pak budou vycházet doporučení, která by mohla zlepšit zjištěné nedostatky.cs_CZ
uk.abstract.enTeoretická část práce shromáždí analýzy odborné literatury. Na základě těchto analýz budou vyložena určující pojetí komunikace, výuky, vzdělávání a dalších jevů, která konstituují proces vyučování žáků na základní škole. Dále budou podrobně popsány i postupy a výhody či nevýhody on-line vzdělávání. V praktické části bude využito kvantitativního výzkumu za pomoci dotazníku. Bude se hledat odpověď na otázky, zda učitelé při distanční výuce mají pocit dostatečné komunikace jak se žáky, tak s rodiči žáků. Pozornost bude zaměřena na vhodnost distanční výuky na základních školách, stejně jako na hodnocení osvojení učiva a celkovou spokojenost s distanční formou komunikace z pohledu učitelů. Ze získaných výsledků pak budou vycházet doporučení, která by mohla zlepšit zjištěné nedostatky.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV