dc.contributor.advisor | Strouhal, Martin | |
dc.creator | Soukupová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2022-10-04T15:10:37Z | |
dc.date.available | 2022-10-04T15:10:37Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/176201 | |
dc.description.abstract | Teoretická část práce shromáždí analýzy odborné literatury. Na základě těchto analýz budou vyložena určující pojetí komunikace, výuky, vzdělávání a dalších jevů, která konstituují proces vyučování žáků na základní škole. Dále budou podrobně popsány i postupy a výhody či nevýhody on-line vzdělávání. V praktické části bude využito kvantitativního výzkumu za pomoci dotazníku. Bude se hledat odpověď na otázky, zda učitelé při distanční výuce mají pocit dostatečné komunikace jak se žáky, tak s rodiči žáků. Pozornost bude zaměřena na vhodnost distanční výuky na základních školách, stejně jako na hodnocení osvojení učiva a celkovou spokojenost s distanční formou komunikace z pohledu učitelů. Ze získaných výsledků pak budou vycházet doporučení, která by mohla zlepšit zjištěné nedostatky. | en_US |
dc.description.abstract | Teoretická část práce shromáždí analýzy odborné literatury. Na základě těchto analýz budou vyložena určující pojetí komunikace, výuky, vzdělávání a dalších jevů, která konstituují proces vyučování žáků na základní škole. Dále budou podrobně popsány i postupy a výhody či nevýhody on-line vzdělávání. V praktické části bude využito kvantitativního výzkumu za pomoci dotazníku. Bude se hledat odpověď na otázky, zda učitelé při distanční výuce mají pocit dostatečné komunikace jak se žáky, tak s rodiči žáků. Pozornost bude zaměřena na vhodnost distanční výuky na základních školách, stejně jako na hodnocení osvojení učiva a celkovou spokojenost s distanční formou komunikace z pohledu učitelů. Ze získaných výsledků pak budou vycházet doporučení, která by mohla zlepšit zjištěné nedostatky. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | communication|educational communication|pupils|elementary school|teaching|tuition|distance learning|teacher|online learning | en_US |
dc.subject | komunikace|výuková komunikace|žáci|základní škola|vyučování|výuka|distanční výuka|učitel|online vzdělávání | cs_CZ |
dc.title | Komunikace a její role v distančním vzdělávání na základní škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2022 | |
dcterms.dateAccepted | 2022-09-07 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 233554 | |
dc.title.translated | Communication and its Role in Distance Education in Elementary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Komárková, Tereza | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Teoretická část práce shromáždí analýzy odborné literatury. Na základě těchto analýz budou vyložena určující pojetí komunikace, výuky, vzdělávání a dalších jevů, která konstituují proces vyučování žáků na základní škole. Dále budou podrobně popsány i postupy a výhody či nevýhody on-line vzdělávání. V praktické části bude využito kvantitativního výzkumu za pomoci dotazníku. Bude se hledat odpověď na otázky, zda učitelé při distanční výuce mají pocit dostatečné komunikace jak se žáky, tak s rodiči žáků. Pozornost bude zaměřena na vhodnost distanční výuky na základních školách, stejně jako na hodnocení osvojení učiva a celkovou spokojenost s distanční formou komunikace z pohledu učitelů. Ze získaných výsledků pak budou vycházet doporučení, která by mohla zlepšit zjištěné nedostatky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Teoretická část práce shromáždí analýzy odborné literatury. Na základě těchto analýz budou vyložena určující pojetí komunikace, výuky, vzdělávání a dalších jevů, která konstituují proces vyučování žáků na základní škole. Dále budou podrobně popsány i postupy a výhody či nevýhody on-line vzdělávání. V praktické části bude využito kvantitativního výzkumu za pomoci dotazníku. Bude se hledat odpověď na otázky, zda učitelé při distanční výuce mají pocit dostatečné komunikace jak se žáky, tak s rodiči žáků. Pozornost bude zaměřena na vhodnost distanční výuky na základních školách, stejně jako na hodnocení osvojení učiva a celkovou spokojenost s distanční formou komunikace z pohledu učitelů. Ze získaných výsledků pak budou vycházet doporučení, která by mohla zlepšit zjištěné nedostatky. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |