Průzkum spokojenosti zaměstnanců se službou od společnosti XXX
Study on satisfaction of employees with XXX service
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/175565Identifikátory
SIS: 237525
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Ruda, Tomáš
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
7. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Pohyb, program do firem, dotazováníKlíčová slova (anglicky)
Movement, programme for companies,surveysNázev: Průzkum spokojenosti zaměstnanců se službou od společnosti XXX Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je ověřit spokojenost zaměstnanců nejmenované firmy s programem od společnosti XXX. Na základě zjištěných názorů a připomínek bude navrženo doporučení, zdali by tato služba měla být zmíněným zaměstnancům dále nabízena se v současném obsahu, v modifikované formě či jim v budoucnu nebude poskytována vůbec. Metody: V práci bylo využito kvantitativní metody formou online elektronického dotazování a kvalitativní metody prostřednictvím individuálního hloubkového interview. Dotazník, který vyplňovali zaměstnanci z oddělení mzdového účetnictví, vycházel z metody založené na principu SERVPERFu. Za účelem porozumění činnosti společnosti XXX se uskutečnilo interview s osobou z užšího vedení této firmy. Výsledky: Výsledky průzkumu mezi zaměstnanci jsou zachyceny přehlednou grafickou formou a za pomoci tabulek. Po analýze dat vyšlo najevo, že zaměstnanci jsou s programem od společnosti XXX nadmíru spokojeni. Na druhou stranu se objevilo několik nedostatků, které vedly k doporučení modifikace služby a prodloužení spolupráce obou subjektů. Klíčová slova: Pohyb, program do firem, dotazování
Title: Study on satisfaction of employees with XXX service Aims: The objective of this thesis is to verify the satisfaction of employees of an unnamed company with a program from XXX company. Based on the opinions and comments, a recommendation will be proposed as to whether this service should continue to be offered to the mentioned employees in its current content, in a modified form or not to be provided to them at all in the future. Methodology: Methodology: In this phesis, I applied quantitative research via collecting on- line forms and qualitative research based on a thorough interview. The form filled in by employees of the payroll departement was based on the SERVPERF method. In order to understand the activites of XXX company, the interview was held with a person from the company's close management. Results: The results of the employee survey are captured in a clear graphical form and along with the help of charts. The data analysis revealed that the employees are extremely satisfied with the programme from XXX. On the other hand, several shortcomings emerged which led later to recommendations for modification of the service and extension of the cooperation between the two entities. Key words: Movement, programme for companies, surveys