Možnosti marketingové lokalizace v prostředí maloobchodu
Possibilities of marketing localization in retail environment
rigorózní práce (UZNÁNO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/175106Identifikátory
SIS: 249159
Kolekce
- Kvalifikační práce [18079]
Autor
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Strategická komunikace
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
19. 7. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Uznáno
Klíčová slova (česky)
mikrolokální, lokální marketing, strategie, nákupní chování, rozhodovací proces, sociální aspekt marketinguKlíčová slova (anglicky)
micro-local, local marketing, strategy, shopping behaviour, decision making, social aspect of marketingDisertační práce mapuje mikrolokální nálady České republiky a ty následně aplikuje na pole marketingu maloobchodu. Nejen cena a výkonnost jsou důležitým faktorem výběru obchodníka, ale vliv na nákupní rozhodování mají také sociální zázemí, kultura a mikrolokalita. Práce se skládá ze tří samostatných výzkumů, které na sebe navazují a doplňují dosavadní výzkum týkající se nákupních preferencí. Ty se primárně zabývají regionální rozmanitostí obyvatelstva, sociálním aspektem nebo přímo nákupním rozhodováním obecně a posouvají znalost českých zákazníků o krůček kupředu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The dissertation maps the micro-local and cultural aspects of the Czech Republic and applies them to retail marketing. Not only price and performance is the most critical factor in shopping, but also social background, culture, and micro-location have a significant influence on purchasing decisions. The work consists of 3 independent pieces of research, which follow on from and complements existing Czech studies on shopping preferences, which primarily deal with regional diversity and social aspects or directly purchasing decisions and moves the knowledge of Czech customers one step forward. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)