Zobrazit minimální záznam

Building an Employer's Brand on Social Networks
dc.contributor.advisorBěhounková, Olga
dc.creatorUlrich, Miloš
dc.date.accessioned2022-08-24T10:31:13Z
dc.date.available2022-08-24T10:31:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/175061
dc.description.abstractThe bachelor thesis aims to analyse the factors contributing to building a strong employer brand on social networks. The thesis deals with the importance of the employer's brand, strategic management of organizations and their personnel strategy as important tools of competitive advantage. Attention is paid to corporate culture, its determinants and changes in the digital world, as corporate culture has an important role in building the employer's brand. Furthermore, the area of personnel marketing and its tools for recruiting and stabilizing employees is addressed, and social networks focusing on Facebook, Instagram and LinkedIn will be introduced. Part of the work is a quantitative empirical survey, which was carried out in the form of online questionnaires. The respondents to the survey were marketing and personnel managers working in large organizations in the Czech Republic, who are evaluated in the labour market as "top employers". The survey aimed to find out the preferences of organizations in using the possibilities of communication platforms. A partial goal was to analyse the approach of organizations to building the employer's brand on social networks and whether they consider it a strategic aspect of building a positive employer reputation. Keywords: organization brand, employer brand,...en_US
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat faktory přispívající k budování silné značky zaměstnavatele na sociálních sítích. Práce se zabývá významem značky zaměstnavatele, strategickým řízením organizací a jejich personální strategií jako významnými nástroji konkurenční výhody. Pozornost je věnována firemní kultuře, jejím determinantům a proměnám v digitálním světě, neboť firemní kultura má významnou roli pro budování značky zaměstnavatele. Dále je řešena oblast personálního marketingu, jeho nástrojů k získávání a stabilizaci pracovníků a představeny budou sociální sítě se zaměřením na Facebook, Instagram a LinkedIn. Součástí práce je kvantitativní empirické šetření, které bylo realizováno formou on- line dotazníků. Respondenty šetření byli marketingoví a personální manažeři pracující ve velkých organizacích v České republice, které jsou na trhu práce dle průzkumů hodnoceny jako "top zaměstnavatelé". Cílem šetření bylo zjistit preference organizací při využívání možností komunikačních platforem. Dílčím cílem bylo analyzovat přístup organizací k budování značky zaměstnavatele na sociálních sítích a to, zda jej považují za strategický aspekt budování pozitivní pověsti zaměstnavatele. Klíčová slova: značka organizace, značka zaměstnavatele sociální sítě, marketingová strategie, sociální média, marketing,...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectznačka organizace|značka zaměstnavatele|sociální sítě|marketingová strategie|sociální média|marketing|budování značkycs_CZ
dc.subjectorganization brand|employer brand|social networks|marketing strategy|social media|marketing|brand buildingen_US
dc.titleBudování značky zaměstnavatele na sociálních sítíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-15
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId243966
dc.title.translatedBuilding an Employer's Brand on Social Networksen_US
dc.contributor.refereeGruber, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-program.enAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem bakalářské práce je analyzovat faktory přispívající k budování silné značky zaměstnavatele na sociálních sítích. Práce se zabývá významem značky zaměstnavatele, strategickým řízením organizací a jejich personální strategií jako významnými nástroji konkurenční výhody. Pozornost je věnována firemní kultuře, jejím determinantům a proměnám v digitálním světě, neboť firemní kultura má významnou roli pro budování značky zaměstnavatele. Dále je řešena oblast personálního marketingu, jeho nástrojů k získávání a stabilizaci pracovníků a představeny budou sociální sítě se zaměřením na Facebook, Instagram a LinkedIn. Součástí práce je kvantitativní empirické šetření, které bylo realizováno formou on- line dotazníků. Respondenty šetření byli marketingoví a personální manažeři pracující ve velkých organizacích v České republice, které jsou na trhu práce dle průzkumů hodnoceny jako "top zaměstnavatelé". Cílem šetření bylo zjistit preference organizací při využívání možností komunikačních platforem. Dílčím cílem bylo analyzovat přístup organizací k budování značky zaměstnavatele na sociálních sítích a to, zda jej považují za strategický aspekt budování pozitivní pověsti zaměstnavatele. Klíčová slova: značka organizace, značka zaměstnavatele sociální sítě, marketingová strategie, sociální média, marketing,...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis aims to analyse the factors contributing to building a strong employer brand on social networks. The thesis deals with the importance of the employer's brand, strategic management of organizations and their personnel strategy as important tools of competitive advantage. Attention is paid to corporate culture, its determinants and changes in the digital world, as corporate culture has an important role in building the employer's brand. Furthermore, the area of personnel marketing and its tools for recruiting and stabilizing employees is addressed, and social networks focusing on Facebook, Instagram and LinkedIn will be introduced. Part of the work is a quantitative empirical survey, which was carried out in the form of online questionnaires. The respondents to the survey were marketing and personnel managers working in large organizations in the Czech Republic, who are evaluated in the labour market as "top employers". The survey aimed to find out the preferences of organizations in using the possibilities of communication platforms. A partial goal was to analyse the approach of organizations to building the employer's brand on social networks and whether they consider it a strategic aspect of building a positive employer reputation. Keywords: organization brand, employer brand,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV