Zobrazit minimální záznam

Motivation of Elementary and High School Teachers for Further Vocational Education according to their Job Satisfaction
dc.contributor.advisorGruber, Jan
dc.creatorPrandstetterová, Lucie
dc.date.accessioned2022-08-24T10:19:04Z
dc.date.available2022-08-24T10:19:04Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/175040
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the motivation of elementary and high school teachers for further vocational education and the extent to which this motivation is related to their job satisfaction. The aim of the thesis is to identify the job satisfaction of elementary and high school teachers in the Czech Republic, and how it correlates with their motivation for further vocational education. The beginning of the thesis is concerning a definition of the teaching profession - the work presents both general specifics as well as collected data and information concerning elementary and high school teachers in the Czech Republic. Furthermore, the work in the context of the teaching profession deals with the areas of motivation, job satisfaction and further vocational education. The work also presents previous research in the field of teacher work concerning the participation of teachers in further vocational education, their motivation for this type of education and job satisfaction of teachers. Furthermore, the work deals with the issue of job satisfaction and motivation for further vocational education. Part of the work is a quantitative empirical survey conducted in selected elementary and high schools in Prague. The survey aims to analyse job satisfaction and motivation of teachers working at selected...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá motivací učitelů základních a středních škol k dalšímu profesnímu vzdělávání a tím, do jaké míry souvisí tato motivace s jejich pracovní spokojeností. Cílem práce je identifikovat, jaká je pracovní spokojenost učitelů základních a středních škol v České republice, a jak koreluje s jejich motivací k dalšímu profesnímu vzdělávání. Pozornost je nejprve věnována vymezení profese učitele - práce představuje jak obecná specifika, tak i konkrétní data a údaje týkající se učitelů základních a středních škol v České republice. Dále se práce v kontextu učitelské profese zabývá oblastmi motivace, pracovní spokojenosti a dalšího profesního vzdělávání. Práce také představuje dosavadní výzkumy v oblasti učitelské práce týkající se participace učitelů na dalším profesním vzdělávání, jejich motivace k tomuto druhu vzdělávání a pracovní spokojenosti učitelů. Dále se práce věnuje otázce souvislosti pracovní spokojenosti a motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání. Součástí práce je kvantitativní empirické šetření realizované ve vybraných základních a středních školách v Praze. Šetření si klade za cíl analyzovat pracovní spokojenost a motivaci učitelů působících na vybraných základních a středních školách v Praze k dobrovolné účasti na aktivitách dalšího profesního vzdělávání a ověřit, zdali...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectmotivace|pracovní spokojenost|profese učitele|další profesní vzdělávání|školacs_CZ
dc.subjectmotivation|job satisfaction|teaching profession|further vocational education|schoolen_US
dc.titleMotivace učitelů základních a středních škol k dalšímu profesnímu vzdělávání v závislosti na jejich pracovní spokojenostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-15
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId244121
dc.title.translatedMotivation of Elementary and High School Teachers for Further Vocational Education according to their Job Satisfactionen_US
dc.contributor.refereeBaumgartner, František
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízení se sdruženým studiem Mezikulturní komunikace: překlad a tlumočení se specializací Němčina pro překlad a tlumočenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Management with double curriculum study Intercultural Communication: Translation and Interpreting with specialisation in German for Translation and Interpretingen_US
thesis.degree.programAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízení se sdruženým studiem Mezikulturní komunikace: překlad a tlumočení se specializací Němčina pro překlad a tlumočenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Management with double curriculum study Intercultural Communication: Translation and Interpreting with specialisation in German for Translation and Interpretingen_US
uk.degree-program.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-program.enAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá motivací učitelů základních a středních škol k dalšímu profesnímu vzdělávání a tím, do jaké míry souvisí tato motivace s jejich pracovní spokojeností. Cílem práce je identifikovat, jaká je pracovní spokojenost učitelů základních a středních škol v České republice, a jak koreluje s jejich motivací k dalšímu profesnímu vzdělávání. Pozornost je nejprve věnována vymezení profese učitele - práce představuje jak obecná specifika, tak i konkrétní data a údaje týkající se učitelů základních a středních škol v České republice. Dále se práce v kontextu učitelské profese zabývá oblastmi motivace, pracovní spokojenosti a dalšího profesního vzdělávání. Práce také představuje dosavadní výzkumy v oblasti učitelské práce týkající se participace učitelů na dalším profesním vzdělávání, jejich motivace k tomuto druhu vzdělávání a pracovní spokojenosti učitelů. Dále se práce věnuje otázce souvislosti pracovní spokojenosti a motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání. Součástí práce je kvantitativní empirické šetření realizované ve vybraných základních a středních školách v Praze. Šetření si klade za cíl analyzovat pracovní spokojenost a motivaci učitelů působících na vybraných základních a středních školách v Praze k dobrovolné účasti na aktivitách dalšího profesního vzdělávání a ověřit, zdali...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the motivation of elementary and high school teachers for further vocational education and the extent to which this motivation is related to their job satisfaction. The aim of the thesis is to identify the job satisfaction of elementary and high school teachers in the Czech Republic, and how it correlates with their motivation for further vocational education. The beginning of the thesis is concerning a definition of the teaching profession - the work presents both general specifics as well as collected data and information concerning elementary and high school teachers in the Czech Republic. Furthermore, the work in the context of the teaching profession deals with the areas of motivation, job satisfaction and further vocational education. The work also presents previous research in the field of teacher work concerning the participation of teachers in further vocational education, their motivation for this type of education and job satisfaction of teachers. Furthermore, the work deals with the issue of job satisfaction and motivation for further vocational education. Part of the work is a quantitative empirical survey conducted in selected elementary and high schools in Prague. The survey aims to analyse job satisfaction and motivation of teachers working at selected...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV