Zobrazit minimální záznam

Ensuring safety when communicating with children with CAN syndrome
dc.contributor.advisorHejnová, Kateřina
dc.creatorHodná, Karolína
dc.date.accessioned2022-08-24T10:40:52Z
dc.date.available2022-08-24T10:40:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/174980
dc.description.abstractAnnotation/Abstract The bachelor thesis deals with methods of ensuring a sense of security when communicating with children with CAN syndrome. The work is divided into two parts. The theoretical part, which provides a general view of the issue of CAN syndrome, and which also focuses on the functioning of social services in the Czech Republic and communication with children with CAN syndrome. The aim of the second part, practical, is to map what methods to ensure safety when talking to children with CAN syndrome used by social workers. Key words: sense of security, methods of communication, child, CAN syndromeen_US
dc.description.abstractAnotace/Abstrakt Bakalářská práce se zabývá metodami zajišťování pocitu bezpečí při komunikaci s dětmi se syndromem CAN. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou část, která podává obecný pohled na problematiku syndromu CAN, a která se také zaměřuje na fungovaní sociálních služeb v České republice a komunikaci s dětmi se syndromem CAN. Cílem druhé části, praktické, je zmapovat, jaké metody zajišťující bezpečí při rozhovoru s dětmi se syndromem CAN používají sociální pracovníci. Klíčové slova: pocit bezpečí, metody komunikace, dítě, syndrom CANcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectpocit bezpečí|metody komunikace|dítě|syndrom CANcs_CZ
dc.subjectfeeling of security|methods of communication|child|CAN syndromeen_US
dc.titleZajišťování bezpečí při komunikaci s dětmi se syndromem CANcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-16
dc.description.departmentDepartment of Social Worken_US
dc.description.departmentKatedra sociální prácecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId243518
dc.title.translatedEnsuring safety when communicating with children with CAN syndromeen_US
dc.contributor.refereeHavránková, Olga
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociální prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Social Worken_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAnotace/Abstrakt Bakalářská práce se zabývá metodami zajišťování pocitu bezpečí při komunikaci s dětmi se syndromem CAN. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou část, která podává obecný pohled na problematiku syndromu CAN, a která se také zaměřuje na fungovaní sociálních služeb v České republice a komunikaci s dětmi se syndromem CAN. Cílem druhé části, praktické, je zmapovat, jaké metody zajišťující bezpečí při rozhovoru s dětmi se syndromem CAN používají sociální pracovníci. Klíčové slova: pocit bezpečí, metody komunikace, dítě, syndrom CANcs_CZ
uk.abstract.enAnnotation/Abstract The bachelor thesis deals with methods of ensuring a sense of security when communicating with children with CAN syndrome. The work is divided into two parts. The theoretical part, which provides a general view of the issue of CAN syndrome, and which also focuses on the functioning of social services in the Czech Republic and communication with children with CAN syndrome. The aim of the second part, practical, is to map what methods to ensure safety when talking to children with CAN syndrome used by social workers. Key words: sense of security, methods of communication, child, CAN syndromeen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální prácecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV