dc.contributor.advisor | Hejnová, Kateřina | |
dc.creator | Hodná, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2022-08-24T10:40:52Z | |
dc.date.available | 2022-08-24T10:40:52Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/174980 | |
dc.description.abstract | Annotation/Abstract The bachelor thesis deals with methods of ensuring a sense of security when communicating with children with CAN syndrome. The work is divided into two parts. The theoretical part, which provides a general view of the issue of CAN syndrome, and which also focuses on the functioning of social services in the Czech Republic and communication with children with CAN syndrome. The aim of the second part, practical, is to map what methods to ensure safety when talking to children with CAN syndrome used by social workers. Key words: sense of security, methods of communication, child, CAN syndrome | en_US |
dc.description.abstract | Anotace/Abstrakt Bakalářská práce se zabývá metodami zajišťování pocitu bezpečí při komunikaci s dětmi se syndromem CAN. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou část, která podává obecný pohled na problematiku syndromu CAN, a která se také zaměřuje na fungovaní sociálních služeb v České republice a komunikaci s dětmi se syndromem CAN. Cílem druhé části, praktické, je zmapovat, jaké metody zajišťující bezpečí při rozhovoru s dětmi se syndromem CAN používají sociální pracovníci. Klíčové slova: pocit bezpečí, metody komunikace, dítě, syndrom CAN | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | pocit bezpečí|metody komunikace|dítě|syndrom CAN | cs_CZ |
dc.subject | feeling of security|methods of communication|child|CAN syndrome | en_US |
dc.title | Zajišťování bezpečí při komunikaci s dětmi se syndromem CAN | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2022 | |
dcterms.dateAccepted | 2022-06-16 | |
dc.description.department | Department of Social Work | en_US |
dc.description.department | Katedra sociální práce | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 243518 | |
dc.title.translated | Ensuring safety when communicating with children with CAN syndrome | en_US |
dc.contributor.referee | Havránková, Olga | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Work | en_US |
thesis.degree.program | Social Work | en_US |
thesis.degree.program | Sociální práce | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra sociální práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Social Work | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Anotace/Abstrakt Bakalářská práce se zabývá metodami zajišťování pocitu bezpečí při komunikaci s dětmi se syndromem CAN. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou část, která podává obecný pohled na problematiku syndromu CAN, a která se také zaměřuje na fungovaní sociálních služeb v České republice a komunikaci s dětmi se syndromem CAN. Cílem druhé části, praktické, je zmapovat, jaké metody zajišťující bezpečí při rozhovoru s dětmi se syndromem CAN používají sociální pracovníci. Klíčové slova: pocit bezpečí, metody komunikace, dítě, syndrom CAN | cs_CZ |
uk.abstract.en | Annotation/Abstract The bachelor thesis deals with methods of ensuring a sense of security when communicating with children with CAN syndrome. The work is divided into two parts. The theoretical part, which provides a general view of the issue of CAN syndrome, and which also focuses on the functioning of social services in the Czech Republic and communication with children with CAN syndrome. The aim of the second part, practical, is to map what methods to ensure safety when talking to children with CAN syndrome used by social workers. Key words: sense of security, methods of communication, child, CAN syndrome | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální práce | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |