Show simple item record

Physical activities in the educational process at grammar schools
dc.contributor.advisorStrouhal, Martin
dc.creatorBláhová, Adéla
dc.date.accessioned2022-08-24T09:49:40Z
dc.date.available2022-08-24T09:49:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/174909
dc.description.abstract(in English): This bachelor thesis deals with the involvement of physical activities in the educational process in primary schools. The first part of this thesis clarifies the theoretical basis that relates to physical activities in primary schools. The theoretical part explains what physical activities are, their types, and tries to answer the question why it is important to involve physical activities in the teaching of not only physical education. The thesis also presents opportunities for physical activities outside of school education, in connection with leisure activities and hobbies. The aim of this thesis is to describe the possibilities for the implementation of physical activities that schools can use for their students in the educational process. These theoretical findings are further applied in the practical part. The practical part uses the results obtained on the basis of an empirical survey sent to primary schools, where it finds out what physical activities they use in primary schools. An empirical survey is a base for creation of graphical representation of the answers obtained from respondents from primary schools.en_US
dc.description.abstract(česky): Bakalářská práce se zabývá zapojováním pohybových aktivit do edukačního procesu na základních školách. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k pohybovým aktivitám na základních školách. Teoretická část vyloží, co jsou pohybové aktivity, jejich druhy, a pokusí se odpovědět na otázku, proč je důležité pohybové aktivity zapojovat do výuky nejen Tělesné výchovy. V práci jsou také uvedeny možnosti k pohybovému vyžití mimo rámec školní edukace, v souvislostech s volnočasovými a zájmovými aktivitami. Cílem této práce je popsat možnosti k realizaci pohybových aktivit, které mohou školy využívat pro své žáky v rámci edukačního procesu. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické. Praktická část využívá výsledků získaných na základě empirického šetření rozesílané základním školám, kde zjišťuje, jaké pohybové aktivity v rámci edukačního procesu základní školy využívají. Z empirického šetření je vytvořeno grafické znázornění získaných odpovědí od respondentů ze základních škol.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectPohybové aktivity|školní pohybové aktivity|základní škola|edukační proces|tělesná výchovacs_CZ
dc.subjectPhysical activity|school physical activity|primary school|educational process|physical educationen_US
dc.titlePohybové aktivity v edukačním procesu základních školcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-20
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId235304
dc.title.translatedPhysical activities in the educational process at grammar schoolsen_US
dc.contributor.refereeSedláčková, Daniela
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(česky): Bakalářská práce se zabývá zapojováním pohybových aktivit do edukačního procesu na základních školách. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k pohybovým aktivitám na základních školách. Teoretická část vyloží, co jsou pohybové aktivity, jejich druhy, a pokusí se odpovědět na otázku, proč je důležité pohybové aktivity zapojovat do výuky nejen Tělesné výchovy. V práci jsou také uvedeny možnosti k pohybovému vyžití mimo rámec školní edukace, v souvislostech s volnočasovými a zájmovými aktivitami. Cílem této práce je popsat možnosti k realizaci pohybových aktivit, které mohou školy využívat pro své žáky v rámci edukačního procesu. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické. Praktická část využívá výsledků získaných na základě empirického šetření rozesílané základním školám, kde zjišťuje, jaké pohybové aktivity v rámci edukačního procesu základní školy využívají. Z empirického šetření je vytvořeno grafické znázornění získaných odpovědí od respondentů ze základních škol.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): This bachelor thesis deals with the involvement of physical activities in the educational process in primary schools. The first part of this thesis clarifies the theoretical basis that relates to physical activities in primary schools. The theoretical part explains what physical activities are, their types, and tries to answer the question why it is important to involve physical activities in the teaching of not only physical education. The thesis also presents opportunities for physical activities outside of school education, in connection with leisure activities and hobbies. The aim of this thesis is to describe the possibilities for the implementation of physical activities that schools can use for their students in the educational process. These theoretical findings are further applied in the practical part. The practical part uses the results obtained on the basis of an empirical survey sent to primary schools, where it finds out what physical activities they use in primary schools. An empirical survey is a base for creation of graphical representation of the answers obtained from respondents from primary schools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV