Zobrazit minimální záznam

Work in a children's team - Activities supporting the development of relationships in a children's group
dc.contributor.advisorPařízek, Michal
dc.creatorMikešová, Michaela
dc.date.accessioned2022-04-20T10:34:50Z
dc.date.available2022-04-20T10:34:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/172187
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is a children's group, group relation-ships and their development with the help of physical activities, focusing on affective competencies. This thesis is about children's group limited by age from 3 to 6 years. This age is characterized in the thesis. Areas of development of a preschool child are presented here and they are divided into subchapters, where the thesis deals with motor skills, and psycho-social, emotional and moral development.It deals with the child's environment and activities from various areas. Factors that affect children's relationships are also mentioned. The bachelor thesis deals with educational goals, including affective ones, explains the concepts of value and attitude. Thereafter, it defines activities and games in kin-dergarten. Finally, the bachelor thesis focuses on implementation of the games. The games are chosen deliberately and their goal is to support the development ofaffective competencies and thus the development of relationships in the children's group. There are methodological cardsin the attachments, according to which the selected games can be easily implemented. Keywords Physical activities, Games, Affective competencies, Attitudes, Values, Moral development, Relationships in the children's groupen_US
dc.description.abstractTématem této práce je dětská skupina, vztahy ve skupině a jejich rozvoj za pomoci pohybových aktivit, se zaměřením na afektivní kompe-tence. Dětská skupina je v práci omezena věkem dětí od tří do šesti let. Tento věk je v práci charakterizován. Uvedeny jsou zde oblasti rozvoje předškolního dítěte, které jsou rozděleny do podkapitol zabývajících se motorikou, psychosociálním, emočním a morálním vývojem. Věnuje se prostředí dítěte a působení z různých oblastí. Zmiňovány jsou také fak-tory, které vztahy mezi dětmi ovlivňují. Práce se dotýká vzdělávacích cílů včetně afektivních, vysvětluje pojmy hodnota a postoj. Následně vymezuje aktivity a hry v mateřské škole. Všechny kapitoly jsou oriento-vány na zvolené téma a souvislost s hrou a afektivními kompetencemi. Práce se vzávěru zaměřuje na samotnou realizaci her. Hry jsou zvole-ny záměrně a jejich cílem je podporovat rozvoj afektivních kompetencí a tím rozvoj vztahů v dětské skupině. V příloze jsou uvedeny hrací kar-ty, podle nichž je možné zvolené hry jednoduše realizovat. Klíčová slova pohybové aktivity, pohybové hry, afektivní kompetence, postoje, hod-noty, morální vývoj, vztahy v dětské skupiněcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titlePráce v dětském kolektivu - Aktivity podporující rozvoj vztahů v dětské skupiněcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-01-25
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId235679
dc.title.translatedWork in a children's team - Activities supporting the development of relationships in a children's groupen_US
dc.contributor.refereeKaplánek, Michal
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem této práce je dětská skupina, vztahy ve skupině a jejich rozvoj za pomoci pohybových aktivit, se zaměřením na afektivní kompe-tence. Dětská skupina je v práci omezena věkem dětí od tří do šesti let. Tento věk je v práci charakterizován. Uvedeny jsou zde oblasti rozvoje předškolního dítěte, které jsou rozděleny do podkapitol zabývajících se motorikou, psychosociálním, emočním a morálním vývojem. Věnuje se prostředí dítěte a působení z různých oblastí. Zmiňovány jsou také fak-tory, které vztahy mezi dětmi ovlivňují. Práce se dotýká vzdělávacích cílů včetně afektivních, vysvětluje pojmy hodnota a postoj. Následně vymezuje aktivity a hry v mateřské škole. Všechny kapitoly jsou oriento-vány na zvolené téma a souvislost s hrou a afektivními kompetencemi. Práce se vzávěru zaměřuje na samotnou realizaci her. Hry jsou zvole-ny záměrně a jejich cílem je podporovat rozvoj afektivních kompetencí a tím rozvoj vztahů v dětské skupině. V příloze jsou uvedeny hrací kar-ty, podle nichž je možné zvolené hry jednoduše realizovat. Klíčová slova pohybové aktivity, pohybové hry, afektivní kompetence, postoje, hod-noty, morální vývoj, vztahy v dětské skupiněcs_CZ
uk.abstract.enThe topic of this bachelor thesis is a children's group, group relation-ships and their development with the help of physical activities, focusing on affective competencies. This thesis is about children's group limited by age from 3 to 6 years. This age is characterized in the thesis. Areas of development of a preschool child are presented here and they are divided into subchapters, where the thesis deals with motor skills, and psycho-social, emotional and moral development.It deals with the child's environment and activities from various areas. Factors that affect children's relationships are also mentioned. The bachelor thesis deals with educational goals, including affective ones, explains the concepts of value and attitude. Thereafter, it defines activities and games in kin-dergarten. Finally, the bachelor thesis focuses on implementation of the games. The games are chosen deliberately and their goal is to support the development ofaffective competencies and thus the development of relationships in the children's group. There are methodological cardsin the attachments, according to which the selected games can be easily implemented. Keywords Physical activities, Games, Affective competencies, Attitudes, Values, Moral development, Relationships in the children's groupen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV