Zobrazit minimální záznam

Professional ethic of teachers and ethical issues in teaching practice
dc.contributor.advisorStrouhal, Martin
dc.creatorJanoušková, Anna
dc.date.accessioned2022-04-12T08:49:04Z
dc.date.available2022-04-12T08:49:04Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171985
dc.description.abstractCílem bakalářské práce s názvem Profesní etika učitelů a etické problémy v učitelské praxi je ukázat, jak pedagogičtí pracovníci na základních školách vnímají význam a roli profesní etiky. Jaké etické problémy nejčastěji mají možnost reflektovat ve své praxi a co jim pomáhá při jejich řešení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází ze studia praktické části se pomocí kvalitativního výzkumu chce práce čtenářům zprostředkovat pohled na danou problematiku ze stran pedagogů vyučujících na základní škole.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis entitled Professional ethics of teachers and ethical issues in teaching practice is to show how pedagogical staff in primary schools perceive the importance and role of professional ethics. What ethical problems do they most often have the opportunity to reflect on in their practice and what helps them to solve them. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the study of professional literature. In the practical part, with the help of qualitative research, the work wants to provide readers with a view of the issue from the teachers of primary school teachers. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectprofessional ethics|code of ethics for teachers|ethical issues in teaching practice|teaching at primary schoolen_US
dc.subjectprofesní etika|etický kodex v učitelství|etické problémy v učitelské praxi|učitelství na základních školáchcs_CZ
dc.titleProfesní etika učitelů a etické problémy v učitelské praxics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-02-01
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId225232
dc.title.translatedProfessional ethic of teachers and ethical issues in teaching practiceen_US
dc.contributor.refereeKoťa, Jaroslav
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem bakalářské práce s názvem Profesní etika učitelů a etické problémy v učitelské praxi je ukázat, jak pedagogičtí pracovníci na základních školách vnímají význam a roli profesní etiky. Jaké etické problémy nejčastěji mají možnost reflektovat ve své praxi a co jim pomáhá při jejich řešení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází ze studia praktické části se pomocí kvalitativního výzkumu chce práce čtenářům zprostředkovat pohled na danou problematiku ze stran pedagogů vyučujících na základní škole.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the bachelor's thesis entitled Professional ethics of teachers and ethical issues in teaching practice is to show how pedagogical staff in primary schools perceive the importance and role of professional ethics. What ethical problems do they most often have the opportunity to reflect on in their practice and what helps them to solve them. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the study of professional literature. In the practical part, with the help of qualitative research, the work wants to provide readers with a view of the issue from the teachers of primary school teachers. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV