Zobrazit minimální záznam

Motivation for Further Education of Helping Professions Workers
dc.contributor.advisorBěhounková, Olga
dc.creatorLehečková, Kristýna
dc.date.accessioned2022-04-12T08:10:50Z
dc.date.available2022-04-12T08:10:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171654
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou motivace k dalšímu vzdělávání u pomáhajících profesí. Cílem práce je analyzovat současné podoby motivace u vybrané oblasti pomáhajících profesí v České republice. Pozornost je věnována charakteristice oblasti pomáhajících profesí, osobnostním specifikům a kompetencím pracovníků v pomáhajících profesích a etickým aspektům práce v pomáhajících profesích. Zpracována je problematika dalšího vzdělávání se zaměřením na další profesní vzdělávání u pomáhajících profesí. V práci jsou rozpracovány rovněž bariéry v dalším vzdělávání u zvolené skupiny. Dále se práce věnuje problematice motivace, vybraným motivačním přístupům a motivaci pracovníků v pomáhajících profesích k účasti na edukačních aktivitách. Součástí diplomové práce je kvantitativní empirické šetření, jehož cílem je analyzovat motivaci k dalšímu profesnímu vzdělávání pracovníků v oblasti zdravotnictví a v oblasti školství. Výsledky kvantitativního dotazníku jsou popisnou statistikou zanalyzovány a následně testovou statistikou ověřeny s cílem zjistit specifika motivace pomáhajících profesí a ověřit, jak se motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání u vybraných...cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the issue of motivation for further education in helping professions. The aim of the thesis is to analyse the current forms of motivation in a selected area of helping professions in the Czech Republic. Attention is paid to the characteristics of the field of helping professions, personal specifics and competences of workers in helping professions and ethical aspects of work in helping professions. The issue of further education with a focus on continuing professional education in the helping professions is discussed. Barriers to further education in the selected group are also elaborated. Furthermore, the thesis deals with the issue of motivation, selected motivational approaches and motivation of workers in the helping professions to participate in educational activities. The thesis includes a quantitative empirical investigation aimed at analysing the motivation for continuing professional education of health care and education workers. The results of the quantitative questionnaire are analysed by descriptive statistics and then verified by test statistics in order to find out the specifics of the motivation of helping professions and to verify how the motivation to further professional education differs among the selected helping professions. A partial aim of the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectmotivation|helping profession|further education|learningen_US
dc.subjectmotivace|pomáhající profese|další vzdělávání|učenícs_CZ
dc.titleMotivace k dalšímu vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-02-02
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId227641
dc.title.translatedMotivation for Further Education of Helping Professions Workersen_US
dc.contributor.refereeZáškodná, Helena
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-program.enAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou motivace k dalšímu vzdělávání u pomáhajících profesí. Cílem práce je analyzovat současné podoby motivace u vybrané oblasti pomáhajících profesí v České republice. Pozornost je věnována charakteristice oblasti pomáhajících profesí, osobnostním specifikům a kompetencím pracovníků v pomáhajících profesích a etickým aspektům práce v pomáhajících profesích. Zpracována je problematika dalšího vzdělávání se zaměřením na další profesní vzdělávání u pomáhajících profesí. V práci jsou rozpracovány rovněž bariéry v dalším vzdělávání u zvolené skupiny. Dále se práce věnuje problematice motivace, vybraným motivačním přístupům a motivaci pracovníků v pomáhajících profesích k účasti na edukačních aktivitách. Součástí diplomové práce je kvantitativní empirické šetření, jehož cílem je analyzovat motivaci k dalšímu profesnímu vzdělávání pracovníků v oblasti zdravotnictví a v oblasti školství. Výsledky kvantitativního dotazníku jsou popisnou statistikou zanalyzovány a následně testovou statistikou ověřeny s cílem zjistit specifika motivace pomáhajících profesí a ověřit, jak se motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání u vybraných...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the issue of motivation for further education in helping professions. The aim of the thesis is to analyse the current forms of motivation in a selected area of helping professions in the Czech Republic. Attention is paid to the characteristics of the field of helping professions, personal specifics and competences of workers in helping professions and ethical aspects of work in helping professions. The issue of further education with a focus on continuing professional education in the helping professions is discussed. Barriers to further education in the selected group are also elaborated. Furthermore, the thesis deals with the issue of motivation, selected motivational approaches and motivation of workers in the helping professions to participate in educational activities. The thesis includes a quantitative empirical investigation aimed at analysing the motivation for continuing professional education of health care and education workers. The results of the quantitative questionnaire are analysed by descriptive statistics and then verified by test statistics in order to find out the specifics of the motivation of helping professions and to verify how the motivation to further professional education differs among the selected helping professions. A partial aim of the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV