dc.contributor.advisor | Převrátilová, Silvie | |
dc.creator | Chochrunová, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2022-04-12T08:51:47Z | |
dc.date.available | 2022-04-12T08:51:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/171622 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá poskytováním zpětné vazby v hodinách češtiny jako druhého jazyka v distančním prostředí. Pomocí deskriptivní analýzy přepisů čtyř videonahrávek češtiny pro cizince jsme soustředili naši pozornost na ta místa, ve kterých učitelé poskytovali studentům zpětnou vazbu. Cílem této práce bylo zjistit, jakých prostředků k tomu učitelé využívají. Dále nás zajímalo, zda má online prostředí nějaký vliv na poskytování zpětné vazby. K posouzení názorů učitelů na poskytování zpětné vazby byl vytvořen dotazník. Klíčová slova: Zpětná vazba, čeština jako cizí jazyk, distanční prostředí, online výuka, audiovizuální kontext, nonverbální komunikace, e-learning. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with providing feedback in Czech lessons as a second language in a distance environment. Using a descriptive analysis of the transcripts of four video recordings of Czech for foreigners, we focused our attention on the places where teachers provided feedback to students. The aim of this work was to find out what means teachers use for this. We were also interested in whether the online environment had any effect on the provision of feedback. A questionnaire was developed to assess teachers' views on providing feedback. Key words: Feedback, Czech as a foreign language, distance learning, online teaching, audiovisual context, nonverbal communication, e-learning. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Feedback|Czech as a foreign language|distance learning|online teaching|audiovisual context|nonverbal communication|e-learning | en_US |
dc.subject | Zpětná vazba|čeština jako cizí jazyk|distanční prostředí|online výuka|audiovizuální kontext|nonverbální komunikace|e-learning | cs_CZ |
dc.title | Poskytování zpětné vazby v distanční výuce češtiny jako druhého jazyka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2022 | |
dcterms.dateAccepted | 2022-01-31 | |
dc.description.department | Institute of Czech Language and Theory of Communication | en_US |
dc.description.department | Ústav českého jazyka a teorie komunikace | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 233681 | |
dc.title.translated | Providing feedback in on-line lessons of Czech as a second language | en_US |
dc.contributor.referee | Bozděchová, Ivana | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Czech Language and Literature | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav českého jazyka a teorie komunikace | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Czech Language and Theory of Communication | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Czech Language and Literature | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se zabývá poskytováním zpětné vazby v hodinách češtiny jako druhého jazyka v distančním prostředí. Pomocí deskriptivní analýzy přepisů čtyř videonahrávek češtiny pro cizince jsme soustředili naši pozornost na ta místa, ve kterých učitelé poskytovali studentům zpětnou vazbu. Cílem této práce bylo zjistit, jakých prostředků k tomu učitelé využívají. Dále nás zajímalo, zda má online prostředí nějaký vliv na poskytování zpětné vazby. K posouzení názorů učitelů na poskytování zpětné vazby byl vytvořen dotazník. Klíčová slova: Zpětná vazba, čeština jako cizí jazyk, distanční prostředí, online výuka, audiovizuální kontext, nonverbální komunikace, e-learning. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with providing feedback in Czech lessons as a second language in a distance environment. Using a descriptive analysis of the transcripts of four video recordings of Czech for foreigners, we focused our attention on the places where teachers provided feedback to students. The aim of this work was to find out what means teachers use for this. We were also interested in whether the online environment had any effect on the provision of feedback. A questionnaire was developed to assess teachers' views on providing feedback. Key words: Feedback, Czech as a foreign language, distance learning, online teaching, audiovisual context, nonverbal communication, e-learning. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav českého jazyka a teorie komunikace | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |