Show simple item record

Providing feedback in on-line lessons of Czech as a second language
dc.contributor.advisorPřevrátilová, Silvie
dc.creatorChochrunová, Ivana
dc.date.accessioned2022-04-12T08:51:47Z
dc.date.available2022-04-12T08:51:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171622
dc.description.abstractTato práce se zabývá poskytováním zpětné vazby v hodinách češtiny jako druhého jazyka v distančním prostředí. Pomocí deskriptivní analýzy přepisů čtyř videonahrávek češtiny pro cizince jsme soustředili naši pozornost na ta místa, ve kterých učitelé poskytovali studentům zpětnou vazbu. Cílem této práce bylo zjistit, jakých prostředků k tomu učitelé využívají. Dále nás zajímalo, zda má online prostředí nějaký vliv na poskytování zpětné vazby. K posouzení názorů učitelů na poskytování zpětné vazby byl vytvořen dotazník. Klíčová slova: Zpětná vazba, čeština jako cizí jazyk, distanční prostředí, online výuka, audiovizuální kontext, nonverbální komunikace, e-learning.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with providing feedback in Czech lessons as a second language in a distance environment. Using a descriptive analysis of the transcripts of four video recordings of Czech for foreigners, we focused our attention on the places where teachers provided feedback to students. The aim of this work was to find out what means teachers use for this. We were also interested in whether the online environment had any effect on the provision of feedback. A questionnaire was developed to assess teachers' views on providing feedback. Key words: Feedback, Czech as a foreign language, distance learning, online teaching, audiovisual context, nonverbal communication, e-learning.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectFeedback|Czech as a foreign language|distance learning|online teaching|audiovisual context|nonverbal communication|e-learningen_US
dc.subjectZpětná vazba|čeština jako cizí jazyk|distanční prostředí|online výuka|audiovizuální kontext|nonverbální komunikace|e-learningcs_CZ
dc.titlePoskytování zpětné vazby v distanční výuce češtiny jako druhého jazykacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-01-31
dc.description.departmentInstitute of Czech Language and Theory of Communicationen_US
dc.description.departmentÚstav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId233681
dc.title.translatedProviding feedback in on-line lessons of Czech as a second languageen_US
dc.contributor.refereeBozděchová, Ivana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství českého jazyka a literatury pro střední školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Czech Language and Literatureen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Czech Language and Theory of Communicationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství českého jazyka a literatury pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Czech Language and Literatureen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá poskytováním zpětné vazby v hodinách češtiny jako druhého jazyka v distančním prostředí. Pomocí deskriptivní analýzy přepisů čtyř videonahrávek češtiny pro cizince jsme soustředili naši pozornost na ta místa, ve kterých učitelé poskytovali studentům zpětnou vazbu. Cílem této práce bylo zjistit, jakých prostředků k tomu učitelé využívají. Dále nás zajímalo, zda má online prostředí nějaký vliv na poskytování zpětné vazby. K posouzení názorů učitelů na poskytování zpětné vazby byl vytvořen dotazník. Klíčová slova: Zpětná vazba, čeština jako cizí jazyk, distanční prostředí, online výuka, audiovizuální kontext, nonverbální komunikace, e-learning.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with providing feedback in Czech lessons as a second language in a distance environment. Using a descriptive analysis of the transcripts of four video recordings of Czech for foreigners, we focused our attention on the places where teachers provided feedback to students. The aim of this work was to find out what means teachers use for this. We were also interested in whether the online environment had any effect on the provision of feedback. A questionnaire was developed to assess teachers' views on providing feedback. Key words: Feedback, Czech as a foreign language, distance learning, online teaching, audiovisual context, nonverbal communication, e-learning.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV