Zobrazit minimální záznam

Safety and behaviour online in adults with primary education
dc.contributor.advisorŠtětovská, Iva
dc.creatorKopáňková, Nikol
dc.date.accessioned2022-04-12T08:24:10Z
dc.date.available2022-04-12T08:24:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/148220
dc.description.abstractTato diplomová práce představuje aspekty bezpečnosti na internetu u dospělých se základním vzděláním. Zaměřuje se na teoretické popsání generace střední dospělosti, na psychologické aspekty užívání internetu, na bezpečnost na internetu a na faktory související s bezpečností na internetu. V empirické části je kvalitativní analýzou dat sledováno vnímání bezpečnosti na internetu, pravidla bezpečnosti na internetu a jejich tvorba u dospělých ve střední dospělosti se základním vzděláním. Pro sběr dat byly využity polostrukturované rozhovory, následně byla data analyzována metodou zakotvené teorie. Výsledky empirické části nabízejí ucelený pohled na bezpečnost na internetu u vybrané skupiny dospělých ve střední dospělosti se základním vzděláním a otevírají téma bezpečnosti na internetu pro další výzkumy.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis presents aspects of online safety for adults in middle adulthood with primary education. It focuses on the theoretical description of middle adulthood, psychological aspects of internet use, online safety and factors related to online safety. The empirical part of this thesis monitors the perception of online safety, rules of online safety and their creation by adults in middle adulthood with primary education. Semi-structured interviews were used for data collection, data were analyzed by the grounded theory method. The results of the empirical part offer a comprehensive view of online safety within the selected group of adults in middle adulthood with primary education and open the topic of online safety for further research.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectOnline safety|Middle adulthood|Primary education|Qualitative research|Grounded theoryen_US
dc.subjectbezpečnost na internetu|střední dospělost|základní vzdělání|kvalitativní výzkum|zakotvená teoriecs_CZ
dc.titleBezpečnost a chování na internetu u dospělých se základním vzdělánímcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-03
dc.description.departmentDepartment of Psychologyen_US
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId233725
dc.title.translatedSafety and behaviour online in adults with primary educationen_US
dc.contributor.refereeMotýl, Jiří
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Psychologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce představuje aspekty bezpečnosti na internetu u dospělých se základním vzděláním. Zaměřuje se na teoretické popsání generace střední dospělosti, na psychologické aspekty užívání internetu, na bezpečnost na internetu a na faktory související s bezpečností na internetu. V empirické části je kvalitativní analýzou dat sledováno vnímání bezpečnosti na internetu, pravidla bezpečnosti na internetu a jejich tvorba u dospělých ve střední dospělosti se základním vzděláním. Pro sběr dat byly využity polostrukturované rozhovory, následně byla data analyzována metodou zakotvené teorie. Výsledky empirické části nabízejí ucelený pohled na bezpečnost na internetu u vybrané skupiny dospělých ve střední dospělosti se základním vzděláním a otevírají téma bezpečnosti na internetu pro další výzkumy.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis presents aspects of online safety for adults in middle adulthood with primary education. It focuses on the theoretical description of middle adulthood, psychological aspects of internet use, online safety and factors related to online safety. The empirical part of this thesis monitors the perception of online safety, rules of online safety and their creation by adults in middle adulthood with primary education. Semi-structured interviews were used for data collection, data were analyzed by the grounded theory method. The results of the empirical part offer a comprehensive view of online safety within the selected group of adults in middle adulthood with primary education and open the topic of online safety for further research.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantHannemann, Tereza
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV